Op dit forum is een aantal keren over los geleverde plastic kapjes gesproken en de bestemming daarvoor. Ik weet het!
De kapjes zijn bedoeld om de bevestigingspunten van het bagageveiligheidsnet af te dekken als je deze niet gebruikt. Met deze kapjes erop heb je een gladde afwerking en kun je toch het bagageafdekscherm plaatsen achter de tweede zitrij.
Foto’s volgen, evenals mijn eerste kilometers met deze mooie Francaise.
(tipje van de sluier: Geweldig!!!!)
Het plastic kapje:
Hier moet hij op:
Hier is hij geplaatst:
Gerrit
196.000 km rijplezier gehad! Nieuwe inmiddels afbesteld: GC4P 2.0 HDiF 150 LB EGS, Icare, Panoramisch glazen dak en een afneembare trekhaak.
????????????
fotos zouden inderdaad veel verduideleken.
Ik ben nog geen losse kapjes tegengekomen, buiten die van de stoelrails die er af en toe afvallen.
GC4P ligne business, 1.6 HdI EB6V 2007, huidige km stand 160.000 km
Vanaf sept 09 een Skoda Superb.
Ervaring met Citroën was redelijk maar zeker nooit geen EB6V meer…....
wimZ schreef:????????????
Ik ben nog geen losse kapjes tegengekomen, buiten die van de stoelrails die er af en toe afvallen.
Mijn dealer had dat keurig netjes uitgelegd waarvoor de losse kapjes waren. Mag dan ook rustig zeggen dat ik ZEER tevreden ben over mijn dealer.
Wel lachen over de stoelverwarming: weinig dealers weten dat het ook daadwerkelijk werkt en dat het een onderdeel is van Pack Detection 2. 3 dealers keken op zijn minst gezegd “wazig” toen ik voreg waar die knopjes voor dienden en waar dat in de handleiding stond
Maar goed, dat kan ik ze ook niet kwalijk nemen, foutje van Citroën dat dat niet in de handleiding staat
DS4 HDi 160 Sport Chic
Grand C4 Picasso 2.0i (benzine) Exclusive EB6V
MaestroNL schreef:wimZ schreef:????????????
Mijn dealer had dat keurig netjes uitgelegd waarvoor de losse kapjes waren. Mag dan ook rustig zeggen dat ik ZEER tevreden ben over mijn dealer.
Wel lachen over de stoelverwarming: weinig dealers weten dat het ook daadwerkelijk werkt en dat het een onderdeel is van Pack Detection 2. 3 dealers keken op zijn minst gezegd “wazig” toen ik voreg waar die knopjes voor dienden en waar dat in de handleiding stond
![]()
Maar goed, dat kan ik ze ook niet kwalijk nemen, foutje van Citroën dat dat niet in de handleiding staat
Dit staat wel in de handleiding die ik hen gedown-load en wel op pag 37 rechts de knopjes woorden aangegeven en kunnen in drie standen worden gezet
KNOPPEN STOELVERWARMING WEL IN INSTRUCTIE
De knoppen van de stoelverwarming worden beschreven in de korte handleiding op pag. 37. Ik heb mijn auto nog niet maar ik heb de handleding gedownload van internet. zie topic Instructie boekje C4 Picasso
gr. Bingo
Re: KNOPPEN STOELVERWARMING WEL IN INSTRUCTIE
Bingo schreef:De knoppen van de stoelverwarming worden beschreven in de korte handleiding op pag. 37. Ik heb mijn auto nog niet maar ik heb de handleding gedownload van internet. zie topic Instructie boekje C4 Picasso
gr. Bingo
Tsja, maar je bladert heel snel door als je geen electrisch verstelbare stoelen hebt (en daar gaat het hoofdstukje over )
Dit hadden ze toch onder een ander hoofdstukje moeten plaatsen, het is veel te onduidelijk zo.
DS4 HDi 160 Sport Chic
MaestroNL schreef:wimZ schreef:????????????
![]()
Waar kan ik die info vinden dat verwarmde voorstoelen in Pack Detection 2 zitten?
In de uitrustingspecs & technische gegevens zie ik niets staan. Ben zéééér benieuwd.
C4 Grand Picasso 2.0i 16V EB6V Exclusive
Blue Oriental juli 2007
http://www.mijnalbum.nl/Album-8DOCB6AL-Foto
GrandPicasso schreef:MaestroNL schreef:wimZ schreef:????????????
![]()
Maar goed, dat kan ik ze ook niet kwalijk nemen, foutje van Citroën dat dat niet in de handleiding staatWaar kan ik die info vinden dat verwarmde voorstoelen in Pack Detection 2 zitten?
In de uitrustingspecs & technische gegevens zie ik niets staan. Ben zéééér benieuwd.
Nergens kun je dat vinden Ik vernam het toen ik Citroën NL daar over belde waar ik dat nou eigenlijk bij had gekregen…..
DS4 HDi 160 Sport Chic
MaestroNL schreef:GrandPicasso schreef:MaestroNL schreef:wimZ schreef:????????????
![]()
Maar goed, dat kan ik ze ook niet kwalijk nemen, foutje van Citroën dat dat niet in de handleiding staatWaar kan ik die info vinden dat verwarmde voorstoelen in Pack Detection 2 zitten?
In de uitrustingspecs & technische gegevens zie ik niets staan. Ben zéééér benieuwd.Nergens kun je dat vinden
Ik vernam het toen ik Citroën NL daar over belde waar ik dat nou eigenlijk bij had gekregen…..
Oke, bedankt. Ik wacht dan maar in spanning af
En jij rijd al 5 dagen???? Wat een mazzelaar
Groetjes.
Veel plezier.
Blue Oriental juli 2007
Is heel deze discussie niet mega off topic, de eerste paar berichten gaan over de lossen kapjes maar ik lees hier alleen nog maar over de eventuele stoelverwarming…..No offense hoor, maar daar gaat al een ander topic over (had eigenlijk gehoopt dat een van de beheerders een beetje wakkerder zou zijn geweest
).
Maar het mysterie rond de kapjes is opgelost gelukkig. Vreemd om het een mysterie te noemen trouwens, zo moeilijk is die plek nou toch ook weer niet te vinden waar die kapjes thuishoren….(ben zelf langer bezig geweest om de middelste stoel plat te krijgen, maar dat is OOK gelukt(en ja dit was ook off topic
))
harryhonda7 schreef:Is heel deze discussie niet mega off topic, de eerste paar berichten gaan over de lossen kapjes maar ik lees hier alleen nog maar over de eventuele stoelverwarming…..No offense hoor, maar daar gaat al een ander topic over (had eigenlijk gehoopt dat een van de beheerders een beetje wakkerder zou zijn geweest
![]()
).
Maar het mysterie rond de kapjes is opgelost gelukkig. Vreemd om het een mysterie te noemen trouwens, zo moeilijk is die plek nou toch ook weer niet te vinden waar die kapjes thuishoren….(ben zelf langer bezig geweest om de middelste stoel plat te krijgen, maar dat is OOK gelukt(en ja dit was ook off topic![]()
))
Hè hè, daar is tie weer. ik zat er al op te wachten
en nog 3x
Blue Oriental juli 2007
GrandPicasso schreef:harryhonda7 schreef:Is heel deze discussie niet mega off topic, de eerste paar berichten gaan over de lossen kapjes maar ik lees hier alleen nog maar over de eventuele stoelverwarming…..No offense hoor, maar daar gaat al een ander topic over (had eigenlijk gehoopt dat een van de beheerders een beetje wakkerder zou zijn geweest
![]()
).
Maar het mysterie rond de kapjes is opgelost gelukkig. Vreemd om het een mysterie te noemen trouwens, zo moeilijk is die plek nou toch ook weer niet te vinden waar die kapjes thuishoren….(ben zelf langer bezig geweest om de middelste stoel plat te krijgen, maar dat is OOK gelukt(en ja dit was ook off topic![]()
))
![]()
en nog 3x
Haha, lachen (je onderschrift dan…) hoe ziet de optie “Pack Agression” eruit ?? Zijn dat extra doorzichtige ramen
(= ook off topic , sorry !!)
harryhonda7 schreef:GrandPicasso schreef:harryhonda7 schreef:Is heel deze discussie niet mega off topic, de eerste paar berichten gaan over de lossen kapjes maar ik lees hier alleen nog maar over de eventuele stoelverwarming…..No offense hoor, maar daar gaat al een ander topic over (had eigenlijk gehoopt dat een van de beheerders een beetje wakkerder zou zijn geweest
![]()
).
))
![]()
en nog 3x
Haha, lachen (je onderschrift dan…) hoe ziet de optie “Pack Agression” eruit ?? Zijn dat extra doorzichtige ramen
![]()
![]()
(= ook off topic , sorry !!)
Inderdaad, ik hoef mijn gezicht dan ook niet te verbergen als ik door Belgïe rij. Lachen hè met ( om ) die belgen.
Nu nog ff on topic voor je weer lastig wordt, zet je je stoelverwarming niet té hoog? ops:
ops:
Blue Oriental juli 2007
GrandPicasso schreef:
Inderdaad, ik hoef mijn gezicht dan ook niet te verbergen als ik door Belgïe rij.
Lachen hè met ( om ) die belgen.
![]()
Nu nog ff on topic voor je weer lastig wordt, zet je je stoelverwarming niet té hoog?ops:
ops:
Was dat nu on of off topic van die stoelverwarming :
Ps: Ben ff vlug naar mijn auto gerend maar uhh : ik heb geen stoelverwarming…... (en ook niet gemeld hier bij mijn weten
)
harryhonda7 schreef:
Was dat nu on of off topic van die stoelverwarming
:
DS4 HDi 160 Sport Chic