Totaal aantal Berichten: 4870
Geregistreerd: 13-08-2006
- Xsara Scootertje.
Dat ziet er idd beter uit het nieuwe stuur en de klepjes van het middenconsole. Het blijft een toppertje zo’n 16v.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
en LJ en Willem hebben de hoezen gehaalt
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Ijs schreef:citroenc2 schreef:karel schreef:Ijs schreef:ik heb paar dagen geleden nog stuurhuis met nieuwe stuurhuishoezen weggedonderd..
En dat was ook de moeite van het doneren aan het BX club magazijn niet waard?
af en toe is het niet meer de moeite om zoiets daar heen te doen of heeft men geen tijd enz
inderdaad
Altijd fijn, betrokken en bevlogen publiek
Ich bin ein Breaker
karel schreef:Ijs schreef:citroenc2 schreef:karel schreef:Ijs schreef:ik heb paar dagen geleden nog stuurhuis met nieuwe stuurhuishoezen weggedonderd..
En dat was ook de moeite van het doneren aan het BX club magazijn niet waard?
af en toe is het niet meer de moeite om zoiets daar heen te doen of heeft men geen tijd enz
inderdaad
Altijd fijn, betrokken en bevlogen publiek
dat heb daar nix mee te maken ik had onlangs een bx type 1 en daar had men geen intresse in
en je moet nietvergeten een onderdeel van bijv 10 euro waarde die je weg wil doen verstuur je niet 123
vaak moet het van 2 kanten komen
Jongens… pakken we effe een biertje?
Rustig aan een beetje…
Rene van Maren schreef:Jongens… pakken we effe een biertje?
nee, wijn
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
De nieuwe APK keuring staat inmiddels al gepland voor aanstaande vrijdag om 1 uur.
De punten die nog gedaan moeten worden:
- stuurhuishoezen links en rechts
- uitlaat lekkage moet gefixed
- ruiterwisserblad voor
- massa rechterachterlicht
- niet te vergeten de 3de gordel achterin
Dat wordt morgen dus flink doorwerken. (vooral voor LJ )
En dan keuren vrijdag en dat eindelijk blazen met dat ding.
De raammoter rechtsvoor heeft het ook begeven dus die moet ook gefixed worden. Maar het lijkt me allemaal wel te fixen.
Wel een minpunt was de stuurhuishoezen. Links en rechts zijn verschillend en wij hebben nu gister 2 rechter stuurhoezen gehaald en ja of dat gaat passen geen id.
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
BX19TZI schreef:De nieuwe APK keuring staat inmiddels al gepland voor aanstaande vrijdag om 1 uur.
De punten die nog gedaan moeten worden:
- stuurhuishoezen links en rechts
- uitlaat lekkage moet gefixed
- ruiterwisserblad voor
- massa rechterachterlicht
- niet te vergeten de 3de gordel achterinDat wordt morgen dus flink doorwerken. (vooral voor LJ )
En dan keuren vrijdag en dat eindelijk blazen met dat ding.
De raammoter rechtsvoor heeft het ook begeven dus die moet ook gefixed worden. Maar het lijkt me allemaal wel te fixen.Wel een minpunt was de stuurhuishoezen. Links en rechts zijn verschillend en wij hebben nu gister 2 rechter stuurhoezen gehaald en ja of dat gaat passen geen id.
Anders plak je die even voor de APK, en vervang je ze daarna? Wel rechtuit rijden, anders gaat ‘t mis.
Nog een best lijstje wel, want zo’n gordel draai je er ook niet zomaar even in als het tegenzit.
Ich bin ein Breaker
karel schreef:BX19TZI schreef:De nieuwe APK keuring staat inmiddels al gepland voor aanstaande vrijdag om 1 uur.
De punten die nog gedaan moeten worden:
- stuurhuishoezen links en rechts
- uitlaat lekkage moet gefixed
- ruiterwisserblad voor
- massa rechterachterlicht
- niet te vergeten de 3de gordel achterinDat wordt morgen dus flink doorwerken. (vooral voor LJ )
En dan keuren vrijdag en dat eindelijk blazen met dat ding.
De raammoter rechtsvoor heeft het ook begeven dus die moet ook gefixed worden. Maar het lijkt me allemaal wel te fixen.Wel een minpunt was de stuurhuishoezen. Links en rechts zijn verschillend en wij hebben nu gister 2 rechter stuurhoezen gehaald en ja of dat gaat passen geen id.
Anders plak je die even voor de APK, en vervang je ze daarna? Wel rechtuit rijden, anders gaat ‘t mis.
Nog een best lijstje wel, want zo’n gordel draai je er ook niet zomaar even in als het tegenzit.
Nee was niks meer te plakken. Was echt finaal aan gort helaas.
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
BX19TZI schreef:karel schreef:BX19TZI schreef:De nieuwe APK keuring staat inmiddels al gepland voor aanstaande vrijdag om 1 uur.
De punten die nog gedaan moeten worden:
- stuurhuishoezen links en rechts
- uitlaat lekkage moet gefixed
- ruiterwisserblad voor
- massa rechterachterlicht
- niet te vergeten de 3de gordel achterinDat wordt morgen dus flink doorwerken. (vooral voor LJ )
En dan keuren vrijdag en dat eindelijk blazen met dat ding.
De raammoter rechtsvoor heeft het ook begeven dus die moet ook gefixed worden. Maar het lijkt me allemaal wel te fixen.Wel een minpunt was de stuurhuishoezen. Links en rechts zijn verschillend en wij hebben nu gister 2 rechter stuurhoezen gehaald en ja of dat gaat passen geen id.
Anders plak je die even voor de APK, en vervang je ze daarna? Wel rechtuit rijden, anders gaat ‘t mis.
Nog een best lijstje wel, want zo’n gordel draai je er ook niet zomaar even in als het tegenzit.
Nee was niks meer te plakken. Was echt finaal aan gort helaas.
Stuurhoezen kun je in principe ook niet plakken, het is plastic, geen rubber. Daarom mijn opmerking dat het echt alleen maar voor de keuring zou zijn - als je dat al zou redden. Zal nog hard werken worden, succes ermee!
Ich bin ein Breaker
De rechter en linker stuurhuishoezen zijn inderdaad anders, maar je kunt de (indien grote) stuurhuishoes een stuk afknippen en dat past goed.
Nou, ik zit even gedwongen achter de PC aangezien ik niet verder kan met werken. Alle APK punten op de stuurhuishoezen en uitlaat na zijn verholpen. Voor de rechter stuurhuishoes zal ik toch echt even de hulp van mijn pa nodig hebben ben ik bang. De linker moet zo nog even worden opgehaald bij de Brezan . En als laatste is de middendemper ook nog dusdanig lek dat tie vervangen moet worden. Ik heb hem geprobeert te lassen, maar dat is helaas niet gelukt. Het zit allemaal weer heerlijk tegen
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Ja het is een beetje jammer alllemaal. En dan ook nog dit but weer hier in Elburg. We kunnen dus niet verder werken.
Morgen om 1 uur de keuring. Wordt nog een race tegen de klok.
Wat moet nog gedaan worden:
- uitlaat
- massa rechter achterlicht
- stuurhuishoezen links en rechts
En ja vanavond was de brezan natuurlijk dicht. Hopen dat morgen wat beter gaat.
We hebben de middendemper die we nodig hebben nog uit de TZI gehaald. Dan komt de uitlaat morgen iig nog goed. Afwachten tot morgen. Ik ben zeer benieuwd.
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
komt best goed
Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
succes morgen ja, klinkt inderdaad alsof het gaat lukken
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004