Goed nu de auto weer door de apk is kan er voorzichtig verder gekeken worden. Ik wil zeer graag een andere einddemper op de uitlaat. Het liefst een sebring einddemper.
Dan moet ik ook meteen met de bumper aan de slag. Anders heb ik een mega gat in de bumper zitten.
Daarnaast wil ik ook opzoek gaan naar een nieuwe set skirts. Aan mijn kant heeft namelijk (zeer intelligent gedacht overigens) toen hij een lekke band had de krik even onder de skirt gezet. He is zowaar niet helemaal goed gegaan. Dus ik moet nu nieuwe skirts.
Als iemand suggesties heeft over ik het beste alles kan aanpakken dan hoor ik dat graag.
Zelf denk ik aan:
- nieuwe (achter)bumper
- compleet nieuwe set skirts (als dat nog mogelijk is) en dan laten spuiten
- de sebring einddemper is geen probleem dacht ik zo
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
maak eens een foto van je sideskirt kunnen we ff wat optie’s bekijken.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
voordat je nieuwe skirts en achtebumper koopt wil ik het wel eerst zien mogelijk nog goed te reparenen
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
mssl schreef:citroenc2 schreef:bij een bx kreeg je nooit lederen deurpanelen op een uitzondering nagelaten
Ik heb het bij Tonie gezien ! Wie neemt/levert er nou leer zonder leren deurpanelen ! Maar ach het maakt ook weinig uit
niet zo zagen.. tis duidelijk nu
McDean schreef:voordat je nieuwe skirts en achtebumper koopt wil ik het wel eerst zien mogelijk nog goed te reparenen
Skirt linksvoor is helemaal doormidden. Teun Beun heeft het al een keer geprobeerd te fiksen met een plaatje en wat popnagels. Maar linksvoor is een lost cause. Verder is er met de achterbumper nog wel wat te beginnen vermoed ik. Als je er even naar kijkt hoeft het niet vervangen te worden, maar zit er wel redelijk wat werk aan om het helemaal strak te krijgen (onder andere spuiten).
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Af en toe kom je sideskirts setjes tegen van 100-125 euro die je meestal ook nog wat moet oplappen. voor 125 euro kun je je eigen skirts heel mooi maken. Ik heb al een aantal keren met polyester delen weer mooi aan elkaar gekregen en overgespoten.
Maar ik weet niet hoe het eruit ziet, je kan het altijd nog overwegen nietwaar =)
mssl schreef:Ijs schreef:Af en toe kom je sideskirts setjes tegen van 100-125 euro die je meestal ook nog wat moet oplappen. voor 125 euro kun je je eigen skirts heel mooi maken. Ik heb al een aantal keren met polyester delen weer mooi aan elkaar gekregen en overgespoten.
Maar ik weet niet hoe het eruit ziet, je kan het altijd nog overwegen nietwaar =)
Waren dat die CX skirts? die je aan zag voor 16V skirts?
OH OH OH ...
skirts zijn nog nieuw te koop
mssl schreef:citroenc2 schreef:skirts zijn nog nieuw te koop
300euro?
waar betaal je 300 euro
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
PrutsyLJ schreef:McDean schreef:voordat je nieuwe skirts en achtebumper koopt wil ik het wel eerst zien mogelijk nog goed te reparenen
Skirt linksvoor is helemaal doormidden. Teun Beun heeft het al een keer geprobeerd te fiksen met een plaatje en wat popnagels. Maar linksvoor is een lost cause. Verder is er met de achterbumper nog wel wat te beginnen vermoed ik. Als je er even naar kijkt hoeft het niet vervangen te worden, maar zit er wel redelijk wat werk aan om het helemaal strak te krijgen (onder andere spuiten).
ben ik met je eens. is wel natuurlijk even werk.
schiet me opeens te binnen mail groener in denenkamp is ! die heeft een zilvergrijze mk1 gesloopt en ik heb hem nog gezecht dat hij de skirts eraf moest halen
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
McDean schreef:PrutsyLJ schreef:McDean schreef:voordat je nieuwe skirts en achtebumper koopt wil ik het wel eerst zien mogelijk nog goed te reparenen
Skirt linksvoor is helemaal doormidden. Teun Beun heeft het al een keer geprobeerd te fiksen met een plaatje en wat popnagels. Maar linksvoor is een lost cause. Verder is er met de achterbumper nog wel wat te beginnen vermoed ik. Als je er even naar kijkt hoeft het niet vervangen te worden, maar zit er wel redelijk wat werk aan om het helemaal strak te krijgen (onder andere spuiten).
ben ik met je eens. is wel natuurlijk even werk.
schiet me opeens te binnen mail groener in denenkamp is ! die heeft een zilvergrijze mk1 gesloopt en ik heb hem nog gezecht dat hij de skirts eraf moest halen
Ja ik weet het zelf ook niet. Passen de MK1 skirts wel op een MK2? En zo ja dan moet de hele set zeker vervangen worden. En niet alleen de beschadigde.
Btw de 16v deed zojuist niks meer. Toen kwam er zeer technisch begaafde monteur genaamd PrutsyLJ. Die gaf met veel techniek een ram op de startmoter. Toen brulde ze weer. Heerlijk zo’n tik tak boem reparatie.
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Skirts van mk1 en mk2 zijn identiek!
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Ijs schreef:Skirts van mk1 en mk2 zijn identiek!
alleen de spatbordverbreders zijn iets anders meende ik
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
McDean schreef:Ijs schreef:Skirts van mk1 en mk2 zijn identiek!
alleen de spatbordverbreders zijn iets anders meende ik
De voorverbreders zijn anders idd. De MK2 heeft meegespoten dikke strips. De MK1 de dunne strips met chromen randje.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
máár, de skirts zijn hetzelfde… Dat van voorverbreder klopt.. dan van spatbord achter twijfel ik aan?