11 van de 37
« Eerste  < Vorige 9 10 11 12 13 Volgende >  Laatste »

Willems BX GTi 16v mk2 (toch TE KOOP)
BX19TZI
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 974

Gepost: 20 juni 2007 05:37 PM
  [ # 151 ]

Goed nu de auto weer door de apk is kan er voorzichtig verder gekeken worden. Ik wil zeer graag een andere einddemper op de uitlaat. Het liefst een sebring einddemper.
Dan moet ik ook meteen met de bumper aan de slag. Anders heb ik een mega gat in de bumper zitten.
Daarnaast wil ik ook opzoek gaan naar een nieuwe set skirts. Aan mijn kant heeft namelijk (zeer intelligent gedacht overigens) toen hij een lekke band had de krik even onder de skirt gezet. He is zowaar niet helemaal goed gegaan. Dus ik moet nu nieuwe skirts. Confused

Als iemand suggesties heeft over ik het beste alles kan aanpakken dan hoor ik dat graag.

Zelf denk ik aan:
- nieuwe (achter)bumper
- compleet nieuwe set skirts (als dat nog mogelijk is) en dan laten spuiten
- de sebring einddemper is geen probleem dacht ik zo

BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.

Profiel  

stan
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1865

Gepost: 20 juni 2007 06:18 PM
  [ # 152 ]

maak eens een foto van je sideskirt kunnen we ff wat optie’s bekijken.

Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 20 juni 2007 08:30 PM
  [ # 153 ]

voordat je nieuwe skirts en achtebumper koopt wil ik het wel eerst zien mogelijk nog goed te reparenen Wink

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3240

Gepost: 20 juni 2007 08:47 PM
  [ # 154 ]
mssl schreef:
citroenc2 schreef:

bij een bx kreeg je nooit lederen deurpanelen Wink op een uitzondering nagelaten
Wink

Ik heb het bij Tonie gezien Rolling Eyes ! Wie neemt/levert er nou leer zonder leren deurpanelen Rolling Eyes ! Maar ach het maakt ook weinig uit Wink

niet zo zagen.. tis duidelijk nu Wink  Laughing

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3107

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 20 juni 2007 11:02 PM
  [ # 155 ]
McDean schreef:

voordat je nieuwe skirts en achtebumper koopt wil ik het wel eerst zien mogelijk nog goed te reparenen Wink

Skirt linksvoor is helemaal doormidden. Teun Beun heeft het al een keer geprobeerd te fiksen met een plaatje en wat popnagels. Maar linksvoor is een lost cause. Verder is er met de achterbumper nog wel wat te beginnen vermoed ik. Als je er even naar kijkt hoeft het niet vervangen te worden, maar zit er wel redelijk wat werk aan om het helemaal strak te krijgen (onder andere spuiten).

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten

Gepost: 20 juni 2007 11:52 PM
  [ # 156 ]

Af en toe kom je sideskirts setjes tegen van 100-125 euro die je meestal ook nog wat moet oplappen. voor 125 euro kun je je eigen skirts heel mooi maken. Ik heb al een aantal keren met polyester delen weer mooi aan elkaar gekregen en overgespoten.

Maar ik weet niet hoe het eruit ziet, je kan het altijd nog overwegen nietwaar =)

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten

Gepost: 21 juni 2007 12:49 AM
  [ # 157 ]
mssl schreef:
Ijs schreef:

Af en toe kom je sideskirts setjes tegen van 100-125 euro die je meestal ook nog wat moet oplappen. voor 125 euro kun je je eigen skirts heel mooi maken. Ik heb al een aantal keren met polyester delen weer mooi aan elkaar gekregen en overgespoten.

Maar ik weet niet hoe het eruit ziet, je kan het altijd nog overwegen nietwaar =)

Waren dat die CX skirts? Wink  die je aan zag voor 16V skirts? Laughing

OH OH OH ... Laughing

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 21 juni 2007 12:56 AM
  [ # 158 ]

skirts zijn nog nieuw te koop Wink

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 21 juni 2007 12:58 AM
  [ # 159 ]
mssl schreef:
citroenc2 schreef:

skirts zijn nog nieuw te koop Wink

300euro? Rolling Eyes

waar betaal je 300 euro

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 22 juni 2007 12:30 AM
  [ # 160 ]
PrutsyLJ schreef:
McDean schreef:

Skirt linksvoor is helemaal doormidden. Teun Beun heeft het al een keer geprobeerd te fiksen met een plaatje en wat popnagels. Maar linksvoor is een lost cause. Verder is er met de achterbumper nog wel wat te beginnen vermoed ik. Als je er even naar kijkt hoeft het niet vervangen te worden, maar zit er wel redelijk wat werk aan om het helemaal strak te krijgen (onder andere spuiten).

ben ik met je eens. is wel natuurlijk even werk.

schiet me opeens te binnen mail groener in denenkamp is ! die heeft een zilvergrijze mk1 gesloopt en ik heb hem nog gezecht dat hij de skirts eraf moest halen Laughing

Profiel  

BX19TZI
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 974

Gepost: 22 juni 2007 12:49 AM
  [ # 161 ]
McDean schreef:
PrutsyLJ schreef:
McDean schreef:

ben ik met je eens. is wel natuurlijk even werk.

schiet me opeens te binnen mail groener in denenkamp is ! die heeft een zilvergrijze mk1 gesloopt en ik heb hem nog gezecht dat hij de skirts eraf moest halen Laughing

Ja ik weet het zelf ook niet. Passen de MK1 skirts wel op een MK2? En zo ja dan moet de hele set zeker vervangen worden. En niet alleen de beschadigde.

Btw de 16v deed zojuist niks meer.  Sad Toen kwam er zeer technisch begaafde monteur genaamd PrutsyLJ. Die gaf met veel techniek een ram op de startmoter. Cool  Toen brulde ze weer. Heerlijk zo’n tik tak boem reparatie. Laughing

BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten

Gepost: 22 juni 2007 12:53 AM
  [ # 162 ]

Skirts van mk1 en mk2 zijn identiek!

Profiel  

McDean
> 7000 berichten

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 22 juni 2007 01:10 AM
  [ # 163 ]
Ijs schreef:

alleen de spatbordverbreders zijn iets anders meende ik Rolling Eyes

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3107

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 22 juni 2007 01:10 AM
  [ # 164 ]
McDean schreef:
Ijs schreef:

alleen de spatbordverbreders zijn iets anders meende ik Rolling Eyes

De voorverbreders zijn anders idd. De MK2 heeft meegespoten dikke strips. De MK1 de dunne strips met chromen randje.

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten

Gepost: 22 juni 2007 02:43 AM
  [ # 165 ]

máár, de skirts zijn hetzelfde… Laughing Dat van voorverbreder klopt.. dan van spatbord achter twijfel ik aan?

Profiel  

11 van de 37
« Eerste  < Vorige 9 10 11 12 13 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook