22 van de 37
« Eerste  < Vorige 20 21 22 23 24 Volgende >  Laatste »

Willems BX GTi 16v mk2 (toch TE KOOP)
BX19TZI
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 974

Gepost: 23 september 2007 01:40 PM
  [ # 316 ]

De BX wordt gespoten aan de linker kant. Daar is dus die skirt beschadigd alleen doordat de skirt en niet afkan spuit hij ook tot de deurstrip de deur. Kleurverschil zou overigens heel weinig zijn.

BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.

Profiel  

BX19TZI
> 900 berichten

Gepost: 25 september 2007 02:40 AM
  [ # 317 ]

Nou de Bx loopt weer prachtig stationair en rijdt als een tiet. (letterlijk citaat van mijn garage). Hij rijd weer helemaal strak en loopt prachtig stationair.

Nu nog wachten tot dat die gespoten wordt en dan ziet ze er ook weer strak uit.
Eigenlijk is de BX 16V MK2 bx toch ook de mooiste bx ooit gemaakt. Laughing

BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.

Profiel  

oudelut
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1761

Gepost: 25 september 2007 09:44 PM
  [ # 318 ]
BX19TZI schreef:

Eigenlijk is de BX 16V MK2 bx toch ook de mooiste bx ooit gemaakt. Laughing

Als je de Break’s niet meetelt inderdaad… Wink

Gefeliciteerd dat-ie weer zo lekker loopt! Nu weer postzegels uit Leeuwarden verzamelen?  Confused

Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 25 september 2007 10:45 PM
  [ # 319 ]

Als je de Break’s niet meetelt inderdaad…

Als je breaks niet meetelt, is de gemiddelde mooiheid van de BX ineens een stuk hoger Twisted Evil

Ontopic: mooi dat ie ‘t weer goed doet, moet je eens voor de gein lezen wat je allemaal voor ellende typte, een pagina terug!

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 25 september 2007 10:54 PM
  [ # 320 ]

idd dat hij het nu weer goed doet nu maar een hoop plezier hebben van de bx Wink

Profiel  

BX19TZI
> 900 berichten

Gepost: 26 september 2007 11:42 PM
  [ # 321 ]

Ja klopt idd Harm. Een pagina geleden was ik inderdaad zeer ontevreden. Gelukkig gaat het nu goed. Very Happy

Ik zit al wel weer met een klein probleempje. De debietregelaar daar lekt lhm heel langzaam uit. Dat is niet zo erg maar aangezien mijn vlotter blijft hangen kan ik niet zien hoeveel lhm er in de auto zit. Kan ik dat ook op een andere manier zien, want nu vul ik maar bij met een beetje gokwerk. Alvast bedankt!

Ja oudelut de bx break is ook strak, maar geef mij de berline maar! Wink

Profiel  

BX19TZI
> 900 berichten

Gepost: 05 oktober 2007 08:43 PM
  [ # 322 ]

Helaas weer pechdag gehad met de BX.
Ik ben dus bezig aan de pabo om leerkracht te worden op een basisschool. Met helaas treurige gevolgen voor mijn BX.

Een kind op de fiets heeft met een redelijke snelheid tegen de geparkeerde BX aangereden. Rechter zijkant nu dus een deuk en flinke schuurkrassen.
Ik had alleen niet gezien dat er ook nog een deuk vlak boven de rechter achterband zat. Met als gevolg dat de band ook nog eens lek ging.
Ik rij dus naar huis. De achterband wordt steeds geschuurd doordat er een deuk inzat. Vervolgens rijd ik dus mijn band stuk. Hij is rondom helemaal geschuurd doordat ik eerst nog dapper doorreed. Beetje jammer van die kinderen die niet kunnen fietsen.

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 05 oktober 2007 08:57 PM
  [ # 323 ]
BX19TZI schreef:

Ja klopt idd Harm. Een pagina geleden was ik inderdaad zeer ontevreden. Gelukkig gaat het nu goed. Very Happy

Ik zit al wel weer met een klein probleempje. De debietregelaar daar lekt lhm heel langzaam uit. Dat is niet zo erg maar aangezien mijn vlotter blijft hangen kan ik niet zien hoeveel lhm er in de auto zit. Kan ik dat ook op een andere manier zien, want nu vul ik maar bij met een beetje gokwerk. Alvast bedankt!

Ja oudelut de bx break is ook strak, maar geef mij de berline maar! Wink

De vlotter kun je eruit halen en schoonmaken. Ketel los en dan de vlotter een stukje verdraaien, als je de stekkertjes gelost hebt.

Ich bin ein Breaker

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 05 oktober 2007 09:08 PM
  [ # 324 ]

zonde maar msichein kan Lj je helpen met herstellen Cool  Surprisedops:

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 05 oktober 2007 09:12 PM
  [ # 325 ]

je blijft toch wel pech houden met de 16v Sadmaar beterschap met de schade

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 05 oktober 2007 09:15 PM
  [ # 326 ]

schade komt vast wel weer goed, we hebben vertrouwen in je Wink

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 05 oktober 2007 09:33 PM
  [ # 327 ]
BX19TZI schreef:

Ik ben dus bezig aan de pabo om leerkracht te worden op een basisschool. Met helaas treurige gevolgen voor mijn BX.

En ze waren hopelijk nog wel zo aardig geweest om zich te melden? Desondanks tamelijk balen, als je er zoveel tijd/energie/geld in stopt.

Ich bin ein Breaker

Profiel  

BX19TZI
> 900 berichten

Gepost: 06 oktober 2007 09:46 PM
  [ # 328 ]
karel schreef:
BX19TZI schreef:

En ze waren hopelijk nog wel zo aardig geweest om zich te melden? Desondanks tamelijk balen, als je er zoveel tijd/energie/geld in stopt.

Nee dat was ook nog een tegenvaller. Niemand heeft zich gemeld of briefje achter gelaten. Helaas.

Ik wil nu 4 nieuwe banden bestellen. Ik d8 zelf aan het merk goodyear. Maar als jullie wat mij kunnen aanraden dan hoor ik het graag.

Btw de reserve band is dus 14 inch en uit het jaar 0.  De rest van de banden is 15 inch. Kan ik daar goed mee rijden?

Profiel  

Status Quo
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1542

- AX GT injection ph1
Gepost: 06 oktober 2007 09:51 PM
  [ # 329 ]

je kan er vast wel mee rijden maar je weggedrag word denk ik iets om te noemen kansloos

Profiel  

knäckor
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3680

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 06 oktober 2007 09:54 PM
  [ # 330 ]

Het kan gewoon, de meeste moderne auto´s hebben een thuiskomertje als reservewiel. Ik zou alleen als de voorband lek is een achterband naar voren zetten en het reservewiel achter. Met 2 verschillende wielomtrekken op de aangedreven as gaat de auto heel raar rijden.

Eveneens ben ik tevens ook.

Profiel  

22 van de 37
« Eerste  < Vorige 20 21 22 23 24 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook