Niet twijfelen
Gewoon beide auto’s houden
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Werk je bij de Golf in de buurt van Putten?
16v’s
hi willem
gewoon blijven houden die twee 16v’s ben ook al een jaartje of 5 een trotse eigenaar van twee 16v’s weet precies hoe het voelt
ook vaak met dat bijltje gehakt vaak gedacht EN NU BEN IK ZE ZAT
zie het maar zo tis en blijft een hobby en een hobby mag soms een beetje geld kosten
de een volgt meestal de ander op maar als ze dan weer alle twee ok zijn dan is het toch weer volop genieten
Allemaal leuk en aardig. Maar ik zie en spreek Willem regelmatig, en als ik hem was had ik hetzelfde gedaan. Sterker nog, 1 van de 2 had er heel rap uitgegaan. Dit is namelijk gekkenwerk.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Ik heb iemand die mij de vraagprijs van de auto bied. Maja nu twijfel ik nog erger. De auto is sinds ontzettend lange tijd eindelijk goed en nu kan ik eindelijk genieten…. Het is gewoon een fantastische auto. Dat de auto veert als een amerikaantje vind ik alleen al fantastisch.
Btw zou nog steeds foto’s posten maar het weer is er absoluut niet naar.
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Ik zeg verkopen. Niet twijfelen, maar wegdoen.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
PrutsyLJ schreef:Ik zeg verkopen. Niet twijfelen, maar wegdoen.
of schorsen 2 rijdend houden is te duur als je alles moet laten doen!
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Verkopen en de opbrengst in je andere 16v steken. Je kan immers maar met 1 auto tegelijk rijden.
McDean schreef:PrutsyLJ schreef:Ik zeg verkopen. Niet twijfelen, maar wegdoen.
of schorsen 2 rijdend houden is te duur als je alles moet laten doen!
Het bedrag dat er nu voor gegeven word is dusdanig interessant dat je gestoord bent als je hem houd en schorst.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
PrutsyLJ schreef:McDean schreef:PrutsyLJ schreef:Ik zeg verkopen. Niet twijfelen, maar wegdoen.
of schorsen 2 rijdend houden is te duur als je alles moet laten doen!
Het bedrag dat er nu voor gegeven word is dusdanig interessant dat je gestoord bent als je hem houd en schorst.
DAt is waar nu is hij in technische uitstekende staat! met apk en alles!
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
PrutsyLJ schreef:Allemaal leuk en aardig. Maar ik zie en spreek Willem regelmatig, en als ik hem was had ik hetzelfde gedaan. Sterker nog, 1 van de 2 had er heel rap uitgegaan. Dit is namelijk gekkenwerk.
heb je gelijk in soms is het gewoon gekkenwerk en vooral als je alles moet laten doen in een garage ............. en als ze mij ook de vraagprijs zouden bieden zoals bij willem nu dan zou ik hem denk ik toch ook wel verkopen
Is ook.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Zo de rekening is binnen. Tis een flink bedrag daarom wil ik eens of jullie er naar kijken. Wordt ik nou afgezet of is het erg netjes? Ik ben iig weer kansloos failliet. Maja hoort erbij.
Groot onderhoud (benzine moter)
- oliefilter 9,50
- luchtfilter 12,20
- bougies 17,00 (alle 4 samen)
- arbeid 562,50 (15 uur)
- klein materiaal 5,00
- moterolie 37,50
- vloeistoffen/bijvullen 15,00
- stadslamp 1,50
- veerpotenhoes A 30,00 (voor 2)
- fuseekogel Lv 17,40
- aandrijfashoes Lv 19,50
- hoogteregelaar A (gebruikt) 25,00
- achterdemper spec prijs 50,00
- APK 35,39
- mof uitlaat 11,10
- katalysator 250,00
Zo staat het allemaal op de bon. Uiteraard zijn al deze prijzen nog exclusief btw. Dat bedraagt 208,73.
Het totaal bedrag is dus 1307,32 dat ik moet betalen.
Wat vinden jullie hiervan? Is dit normaal?
In ieder geval weet ik wederom waarvoor ik werk zullen we maar zeggen!
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Totaal aantal Berichten: 4569
Geregistreerd: 09-08-2004
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Persoonlijk vind ik 15 uur arbeidsloon rijkelijk veel voor de werkzaamheden die gedaan zijn. Kan me vergissen in het werk natuurlijk.
Jeroen
Qua materiaal zijn de prijzen wel aardig lijkt me.
Alleen van de katalysator weet ik het niet precies, maar ik weet wel dat die krengen errug duur zijn.
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90