Je hebt helemala gelijk BasisBix.
Je mag gewoon zeggen wat je vind.
Btw die orginele zijknippers wel ik ook nog?
LJ??? Die van mijn liggen ergens in de box.
Wanneer gaan we dat fixen?
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gaat helemaal goedkomen, Henk! (ik begreep dat Henk je nieuwe naam is).
BX19TZI schreef:Je hebt helemala gelijk BasisBix.
Je mag gewoon zeggen wat je vind.Btw die orginele zijknippers wel ik ook nog?
LJ??? Die van mijn liggen ergens in de box.
Wanneer gaan we dat fixen?
Roggelen we ff van de week Henk.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Geef maar hoer ik roggel ‘t wiel!
strakke bak Henk, kom je volgende maand in de witte of in de zilvere kogel?
Jdt schreef:Geef maar hoer ik roggel ‘t wiel!
strakke bak Henk, kom je volgende maand in de witte of in de zilvere kogel?
Ik kom met het zilvere monster! Witte heeft nog geen apk.
Nu gaat de restauratie van de BX ook gewoon verder. Ik zoek alleen paar dingen.
- orginele dakplaat met elektrisch schuifkanteldak (misschien heeft ruben die voor me)
- nieuwe zijschermen voor
Dan staat in de planning voor deze auto ook nieuwe voorruit en alles opnieuw lassen en spuiten. Maar voordat ik dat doe wil ik dus eigenlijk eerst orgineel schuif-kanteldak ingebouwd hebben.
Ook ben ik opzoek naar orginele airco set. Die laat ook inbouwen en als dat erin zit en een orgineel schuif-kanteldak dan gaat het de goede kant op.
Ik verwacht dat de auto rond september 2008 zover is.
Btw Jdt kan jij stuk van mijn moterkap afzagen want zo kan de grill er helaas niet tussen?
Groet Henk
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
zoals ik al zei: geef maar hoer ik roggel ‘t wiel, ff de slijptol erop zetten
Jdt schreef:zoals ik al zei: geef maar hoer ik roggel ‘t wiel, ff de slijptol erop zetten
Top Jdt. Als ik op Lj moet wachten zijn we zo 3 jaar verder en daar heb ik echt geen zin in.
Btw hier nog wat foto’s. Kijk ook goed naar de garagebox
Twee keer een 16v blijft een dure hobby, maar je geniet ook 2 keer zoveel. Denk ik.
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Ik weiger dan ook pertinent te assisteren met dat debiele project. Die knipperlichtjes is tot daar aan toe, maar dat dak
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
die grijze is idd een schade bakkie
die heeft linksvoor een keertje goed in elkaar gezeten nadat het wiel een eigen leven is gaan lijden. daarna zijn de kop en 2 deuren gespoten, en een gedeelte van de skirts
liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap
Hmmm…
Een schuifdakje vervangen is niet zo schrikbarend veel werk hoor
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Een origineel schuifdak inbouwen in een BX die hem niet heeft is dus echt een heidens pokkekarwei.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
PrutsyLJ schreef:Een origineel schuifdak inbouwen in een BX die hem niet heeft is dus echt een heidens pokkekarwei.
Oh, maar dat stond er niet bij.
Ik dacht dat er gewoon een origineel dak in zit
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Ja Pascal Mooyman was toen de eigenaar. Die heeft zijn best gedaan deze auto flink te verkrachten. Nu ben ik bezig de auto te herstellen.
Sommige mensen…....
Maargoed gedane zaken nemen geen keer.
De planning is dus de zijschermen eraf te halen en de schade compleet te verwijderen.
Dan ruit eruit net zoals bij de witte 16v. Opnieuw lassen en spuiten.
Moterkap verkorten en grill ertussen.
Rode strips tussen de bumper monteren (voor) en dan is die voor het oog weer mooi.
Ook deze auto gata zaterdag even de brug op om te kijken of hier ook een nieuw achterstuk moet ingelast worden. Meteen goed onderhanden nemen.
En dan een orgineel schuif-kanteldak. Inderdaad een vreselijke kutklus maar daarom besteed ik het ook uit.
Btw nog klein ding. Koos Pascal heeft de spiegels zilver gespoten. Dan bladderd natuurlijk flink af. Hoe kan ik die weer mooi zwart maken?
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Mooie auto zeg!
Er zijn toch zat zwarte elektriche spiegels te vinden? dan zou ik niet moeilijk doen met je oude goed te krijgen.
Ben trouwens jaloers op je velgen
Succes met je mooie 16v’s verder!
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
@ mssl: bedankt voor deze kansloze toegvoeging Teun Dreun.
@ Daan88: Ik vind jou 16v ook echt ubervet. Als de kilometerstand niet zo hoog was had ik zkr intresse gehad in je 16v! Succes met de verkoop en ook uiteraard succes met je nieuwe gt!
Btw ik kan misschien aan 2de setje mk2 velgen komen? (zwarte dus) Heb je daar evt intresse in?
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.