bestuurdersstoel aan rechterkant niet goed in rail?
The Hans Identity
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 473

Gepost: 20 mei 2007 04:41 PM

hoi allemaal, heb sinds aanschaf een klein probleempje met de bestuurderstoel. het lijkt erop dat de stoel niet in de rail klikt aan de rechterkant, ben er al een keer voor bij garage geweest, die hebben het mechanisme gesmeert en toen klikte de stoel wel weer in de rail, nu heb ik weer hetzelfde probleem, heel af en toe klikt de stoel er wel half in, meestal helemaal niet, bij hard remmen of optrekken voel je de speling dmv een klein verschuiving aan de rechterkant, bekend probleem? Achterleuning is overigens niet verstelbaar, handel zit er wel aan maar kan niet verstelt worden.

Profiel  

Erik Janszen
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 509

Gepost: 20 mei 2007 04:57 PM
  [ # 1 ]

En speling en geen verstelbare rugleuning,dan zou ik niet lang nadenken maar gewoon kijken voor twee “nieuwe” sportstoelen (nog sneller door de bocht),stoel kostte mij €20.

Stoel zit vast met 4 torx (inbus met een andere kop).

Waarom ik Frans rijd?

Waarom niet?

Profiel  

markwerkman
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 678

- Xsara Ligne Prestige 1.8 16 v Break
- Saxo 538 spot
Gepost: 21 mei 2007 01:04 AM
  [ # 2 ]

als ik de andere zx niet aan de praat krijg gaat hij weg in onderdelen, misschien zijn dan de voorstoelen wat voor jou

Als je er geen verstand van hebt, zorg dan dat je het wel krijgt   ballon

Profiel  

The Hans Identity
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 473

Gepost: 21 mei 2007 02:57 PM
  [ # 3 ]

verkeerde bekleding Razz maar toch bedankt voor het aanbod, moet zeggen dat het verder helemaal niet erg is maar vroeg me af wat het kan zijn, rugleuning zit gewoon goed maar denk dat het mechanisme rechts gewoon niet meer in rail grijpt

Profiel  

ZX-Enschede
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2153

Gepost: 25 mei 2007 08:55 PM
  [ # 4 ]
markwerkman schreef:

als ik de andere zx niet aan de praat krijg gaat hij weg in onderdelen, misschien zijn dan de voorstoelen wat voor jou

In dat geval ben ik misschien wel in voor de versnellingsbak.

Jos van der Voort

Profiel  

GoodOldDiesel
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1656

- Xantia Ambulance, GiFa
Gepost: 25 mei 2007 09:23 PM
  [ # 5 ]

Waarschijnlijk is er een palletje losgescheeurd. Dit palletje werkt samen met de verstelhendel ed ed…

Lassen of stoelframe vervangen.

Naast vorstoelen kan je ook bank overzetten. Een achterbank is makkelijker over te zetten dan een voorstoel!

Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook