Ach, weet je wat het is met kleine auto’s zoals de AX en de Saxo?
De topsnelheid wordt niet veel hoger door het grotere motorvermogen, alleen de tijd die je nodig hebt om er te komen wordt aanzienlijk verkort.
Een Saxo 1.1 haalt de 175 ook wel, alleen duurt het een hele tijd langer om er te komen.
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
saxo deed er idd lang over om op de 180 te komen en dan zit je er op en dan haal je een paar vrachtwagens achter elkaar in en dan komt er een duitser in z’n patser-bmw en die seint en gebaard dat je aan de kant moet. en dat je m 10 minuten later weer inhaalt! maar onze c5 2.2 doet er ook een eeuwigheid over om op de 220 te komen maar hij haalt en houdt die snelheid wel
In Bezit:
C4 Coupé 1.6 HDi 92PK VTR (2005)
Saxo 1.4i SX (2000)
Deze Prachtige Auto’s Zijn Te Bezichtigen In En Om Hellendoorn
Viva la Citroën! soms sta je perplex van wat er allemaal aan de hand is met je auto, maar uiteindelijk… (vul zelf maar in )
In Bezit:
C4 Coupé 1.6 HDi 92PK VTR (2005)
Saxo 1.4i SX (2000)
Deze Prachtige Auto’s Zijn Te Bezichtigen In En Om Hellendoorn
why-not schreef:ben net terug uit duitsland, natuurlijk even uitgeprobeert hoe hard ie ging en de top is 190km/h, en heuveltje af 200km/h, en heuveltje op 180km/h. geen idee hoe het kan maar goed.. LANG LEVE DE 1.4i.
Netjes
Ik zat zelf ook al aan de 180 a 190 te denken