2 van de 2
 < Vorige 1 2

inbouwen van een dakraam?
OliZX
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 849

- 2CV 6 Spécial S6 '90
- 2CV Acadiane
- Saxo 1.1 Ben
Gepost: 25 mei 2007 02:50 AM
  [ # 16 ]
patje74 schreef:

Dit is alleen een klapraam. Deze zit in mijn onderdelendonor. Of ze er in schuifvariant zijn kan ik je niet vertellen, vast wel.

Mijn ZX van ‘94 heeft een Hollandia schuif-/kanteldakraam (met zwengel om te openen) dat vier jaar geleden door de vorige eigenaar is ingebouwd (d.w.z. hij heeft het laten doen). Best fijn. Tegenwoordig vind ik het vreemd als ik in een auto zit die geen licht van bovenaf heeft.

Groet van
Jesper

[ http://www.glimeend.nl ] [ www.flickr.com/glimeend ]
2CV6 Spécial (1990) - Acadiane (1985) - 2CV Spécial (1976)

Profiel  

Orvan
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 37

Gepost: 26 mei 2007 11:47 PM
  [ # 17 ]
OliZX schreef:
patje74 schreef:

Dit is alleen een klapraam. Deze zit in mijn onderdelendonor. Of ze er in schuifvariant zijn kan ik je niet vertellen, vast wel.

Mijn ZX van ‘94 heeft een Hollandia schuif-/kanteldakraam (met zwengel om te openen) dat vier jaar geleden door de vorige eigenaar is ingebouwd (d.w.z. hij heeft het laten doen). Best fijn. Tegenwoordig vind ik het vreemd als ik in een auto zit die geen licht van bovenaf heeft.

Groet van
Jesper

Dat heb ik dus inderddad ook, als ik in een andere auto rij zonder schuifdakje, dan mis ik de lichtinval.
Ben met mijn dakje wel een tijdje bezig geweest omdat hij lekte en ik maar niet kon vinden hoe dat kwam. Bleek dat de kit die op de lijst aan de buitenkant (dus op je dak) uitgewerkt was, het water liep dus gewoon van mijn dak langs mijn Webasto zchuifdakje mijn nek in. Kwestie van demonteren, kitten en weer monteren, 15 min. werk aan gehad en is weer waterdicht (Alleen wel i.p.v. zwarte kit transparante gebruikt die ik nog had liggen, dat kan ik iedereen afraden, daar zie je al het vuil gelijk op).

Groet
Orvan

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook