1 van de 2
 1 2 Volgende > 

aanpassen forum
C4 2.0 HDI fan
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 229

- C5 2.0 16V Ligne Prestige Break
Gepost: 24 mei 2007 12:39 AM

Is het geen idee om een apart forum te starten voor de C4 picasso. Is nu gecombineerd met de “gewone"C4 en nu blijkt dat als ik info zoek over de normale C4, ik eerst een hele berg info over de Picasso moet doorworstelen. Niet dat ik een hekel heb aan de C4 Picasso, mooie kar, maar als ik iets zoek over een AX hoef ik ook niet eerst alles over de C2 door te lezen.

Van Visa naar AX, BX, AX, BX, Xsara, Xantia, C4, C4 en nu C5

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3240

Gepost: 24 mei 2007 12:51 AM
  [ # 1 ]

1 keer is wel genoeg hoor Wink  Laughing

Profiel  

Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4959

Gepost: 24 mei 2007 02:36 AM
  [ # 2 ]

We zullen het eens bespreekbaar maken, verwacht er echter voorlopig niet te veel van daar er voor de Xsara && Xsara Picasso ook 1 forumdeel is.

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  

Daan88
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1986

- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Gepost: 24 mei 2007 02:39 AM
  [ # 3 ]

ik vind het goed zo, anders komen er nog meer fora bij, net mooi zo

Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004

Profiel  

fiorano
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 913

- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
Gepost: 24 mei 2007 12:57 PM
  [ # 4 ]

Zou het dan wel zelf proberen en niet met een van de mods hier…
Die gooien het zonder even te overleggen het complete forum opslot Evil or Very Mad

BTW, ik zou je wel willen helpen hoor Wink

De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5830

- ID/DS D-Super
Gepost: 24 mei 2007 01:33 PM
  [ # 5 ]

wat is dit nu weer voor een boute opmerking ?

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3240

Gepost: 24 mei 2007 01:40 PM
  [ # 6 ]

Eh ja, nou maak je me nieuwschierig fiorano?

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 24 mei 2007 01:42 PM
  [ # 7 ]

Sowieso, deze discussie is al een aantal maal gevoerd.
Maar door er een apart sub-forum voor te starten maakt het alleen nog onderduidelijker.

En een heel apart forum voor alleen de Picasso is nog lastiger omdat de informatie dan her en der verspreidt ligt.

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

stoterstangen90
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2230

Gepost: 24 mei 2007 01:44 PM
  [ # 8 ]

hou het maar op “verkeerd begrepen”

Overigens lijken mij die Piccassi zo’n grote vlucht te maken dat die wel een eigen hoekje kunnen gebruiken. Wellicht de oude en de nieuwe in een hokje?

<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.

Profiel  

beerpeet
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3025

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 24 mei 2007 01:55 PM
  [ # 9 ]
stoterstangen90 schreef:

Overigens lijken mij die Piccassi zo’n grote vlucht te maken dat die wel een eigen hoekje kunnen gebruiken. Wellicht de oude en de nieuwe in een hokje?

Lijkt me niet logisch, hebben technisch niets met elkaar te maken, C4 en C4P wel.

Profiel  

fiorano
> 900 berichten

Gepost: 24 mei 2007 02:14 PM
  [ # 10 ]

Edit Patje74;

Niet hier, ik heb je een PB verzonden. Het zou je sieren om daar op te reageren en hier de ouwe koeien in de sloot te laten.

De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.

Profiel  

fiorano
> 900 berichten

Gepost: 24 mei 2007 02:43 PM
  [ # 11 ]

Mijn wel gemeende verontschuldigingen tegen over de Moderatie en de rest Wink

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7071

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 24 mei 2007 02:45 PM
  [ # 12 ]

Hmmm, ik denk niet dat het erg verhelderend werkt om een extra subforum voor C4 Picasso’s in het leven te roepen in de huidige forum opzet, aangezien de lijst met fora nu eigenlijk ook al te lang is. Waarschijnlijk is het op een gegeven moment zo dat er bij een update van PHPBB een mogelijkheid komt tot het inrichten van sub-subfora. Op dat moment kan ik me voorstellen dat er een apart sub-sub-forum komt voor de C4 picasso’s een splitsing tussen serie 1 en 2 CX’en noem maar op. We zijn een tijd geleden juist bezig geweest om de hoeveelheid forumkoppen te verminderen, en dat is redelijk gelukt, maar om nou weer te gaan verlengen lijkt mij ook geen geweldig plan.

Ik vind ook niet dat het heel zinvol is om nog een extra forum in te richten, om een aantal redenen, te beginnen met continuiteit, en ook om de fragmentatie van informatie tegen te gaan. Citroen-Forum wordt aan de gang gehouden door een team van denk ik wel twintig man ofzo, om even aan te geven hoeveel werk er echt inzit. Het is weliswaar laagdrempellig werk wat je vanuit je luie stoel achter je PC thuis kan doen, maar de uren die er in zitten zijn enorm. Er zijn maar een beperkte hoeveelheid mensen die dit als tijdverdrijf leuk vinden, en die houden het ook niet echt vol op een klein forum waar niet genoeg gebeurt. Het is dan ook handiger om de citroen gekken die forummen leuk vinden zoveel mogelijk bij elkaar te hebben, net zoals dat handig is wat betreft informatie zo dicht mogelijk bij elkaar hebben.

Wat dat betreft vind ik eigenlijk alle aparte type-forums een slecht idee. Ik zou veel liever zien dat al die energie en middellen gestoken worden in een centraal citroen forum waar de clubleden van alle types terecht kunnen, omdat de informatie dan centraal beschikbaar is voor alle citrofielen, en de kruisbestuiving van verwante techniek veel beter kan plaatsvinden, en de mensen die graag forum struinen veel effectiever ingezet kunnen worden om er echt een goede, levendige gemeenschap van te maken.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  

fiorano
> 900 berichten

Gepost: 24 mei 2007 02:48 PM
  [ # 13 ]

Als er nog mensen nodig zijn, ik hou me aanbevolen Wink
als jullie me nog willen hebben Surprisedops:

Profiel  

Serge
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3210

Gepost: 24 mei 2007 02:55 PM
  [ # 14 ]

Een speciaal subforum voor de picasso lijkt mij complete onzin. Nog ff en de DS mensen willen een speciaal ‘Pallas’ subforum en de XMers 1 voor ‘Exclusive’...

Binnen het kader van ‘minder is meer’, wil ik voorstellen om alle nieuwe C-modellen in 1 subforum te donderen, kortweg genaamd ‘C’. Dan hoeft de rest van het forum niet voortdurend te strompelen over leaserijders. Laughing  Laughing  Laughing  Laughing

Animal triste post coitum

Profiel  

fiorano
> 900 berichten

Gepost: 24 mei 2007 03:05 PM
  [ # 15 ]

Dan zie je door het bos de bomen niet meer,,,
het zijn niet alleen klassieke Citroën rijders die op’t forum zitten Razz
dan kunnen al x modellen ook wel bij elkaar (Xm,Bx,ZX)

Profiel  

1 van de 2
 1 2 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook