Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
5 retourkaart Middelburg <> Den Haag HS: 173,-
maar nog steeds goedkoper dan (grofweg geschat) 225,- aan bezine per week…
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Het klink mij allemaal vrij bekend in de oren…. Ik heb drie koelkast-kastdeuren mogen ontvangen voor ik de juiste kreeg!
Daarbij zat er een waterleiding precies daar op de wand waar het niet zou moeten. Hierdoor kon de vaatwasser niet genoeg naar achteren worden geschoven. Uiteindelijk heb ik de warmwaterkraan in de garage op moeten offeren om de vaatwasser goed te kunnen plaatsen.
Ik moet hem trouwens nog steeds even omleggen…
Toen de keuken er eenmaal in zat had ik een paar weken daarna ineens een waterballet! Echt, er stond 2 centimeter water in mijn keuken (laminaat!). Er was een waterleiding koppelstuk niet goed geplaatst door het installatiebedrijf… Enzovoorts…
Succes met de hele verbouwing!!!
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Dat klinkt toch als een te laag LHM-niveau.
Heb je overigens ook de rubberen ringetjes overgezet toen je de veerbollen verwisselde? Ze blijven wel eens plakken aan de oude veerbol. Kijk toch eens voor de zekerheid of je niet een veerbol hebt zonder ring, of wellicht een veerbol met 2 ringen… Uit ervaring kan ik zeggen dat je LHM-niveau dan erg snel kan dalen, en dan gaat weer dat rode waarschuwingslampje branden…
ja, maar dat is het allemaal niet. we hebben intussen al allerlei vervangen maar in de bochten naar links, en alleen in de bochten naar links gaat het lampje branden. gelukkig maar, anders is het lampje nog stuk ook.
- BX 1.9 TURD, de Euro
Ik moet hem trouwens nog steeds even omleggen…
de monteur of de leiding?
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
garagestmarien schreef:Ik moet hem trouwens nog steeds even omleggen…
de monteur of de leiding?
Pas wel op hoor, het is geen humor topic hier!
De verbouwing van mijn woning verliep destijds redelijk op rolletjes. Ook over het plaatsen van de keuke heb ik niet echt te klagen gehad. Tuurlijk zijn die boys nog een paar keer teruggeweest voor afstelwerk en afmonteren, maar verder geen versneden aanrechten ed.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
keuken staat hier zoals ik het wou, heb ze zelf gezet
ff klagen dat ik bij Brico om 40m² getande gele polyestyreen platen ging en dat ze ie niet meer hebben “nee we hebben enkel de groene want die zijn veel beter” ja maar niet getand en de gele voldoen ruimschoots
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Wil ik wat betalen van Ebay met Paypal, blijkt dat mijn rekening geblokkeerd is! Er heeft iemand lopen trollen!!!
Op zich een goede zaak natuurlijk, dat hij gelijk geblokkeerd is, maar nu moet ik eerst een aantal vragen beantwoorden, wachtwoord veranderen en een aantal formulieren faxen. Deze gegevens worden bekeken en daarna wordt de paypal rekening weer aktief gemaakt. Dit zal tussen de 3 en 5 dagen duren.
Dan maar even “ouderwets” overmaken dus. Pak ik mijn pas, zit er een scheur in! Pfff… als het eenmaal tegen zit, dan…
patje74 schreef:Wil ik wat betalen van Ebay met Paypal, blijkt dat mijn rekening geblokkeerd is! Er heeft iemand lopen trollen!!!
Op zich een goede zaak natuurlijk, dat hij gelijk geblokkeerd is, maar nu moet ik eerst een aantal vragen beantwoorden, wachtwoord veranderen en een aantal formulieren faxen. Deze gegevens worden bekeken en daarna wordt de paypal rekening weer aktief gemaakt. Dit zal tussen de 3 en 5 dagen duren.Dan maar even “ouderwets” overmaken dus. Pak ik mijn pas, zit er een scheur in! Pfff… als het eenmaal tegen zit, dan…
dat is minder maak het zelf ook regelmatig mee dat de pas weer eens versleten is als je iets wil betalen
- BX 1.9 TURD, de Euro
patje74 schreef:Wil ik wat betalen van Ebay met Paypal, blijkt dat mijn rekening geblokkeerd is! Er heeft iemand lopen trollen!!!
Op zich een goede zaak natuurlijk, dat hij gelijk geblokkeerd is, maar nu moet ik eerst een aantal vragen beantwoorden, wachtwoord veranderen en een aantal formulieren faxen. Deze gegevens worden bekeken en daarna wordt de paypal rekening weer aktief gemaakt. Dit zal tussen de 3 en 5 dagen duren.Dan maar even “ouderwets” overmaken dus. Pak ik mijn pas, zit er een scheur in! Pfff… als het eenmaal tegen zit, dan…
er is toch niet iemand vanaf jouw rekening gaan betalen hoop ik.
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
garagestmarien schreef:
er is toch niet iemand vanaf jouw rekening gaan betalen hoop ik.
Nee, dat niet. Ik kon geen vreemde transacties ontdekken. Waarschijnlijk is dit het gevolg van meerdere malen een verkeerd wachtwoord ingeven ofzo… Ik kan het helaas niet achterhalen.
- BX 1.9 TURD, de Euro
dan toch niet door jezelf, maar een buitenstaander. jeetje, ik zal dan maar mijn wachtwoord regelmatig gaan veranderen ofzo.
sterkte.
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
garagestmarien schreef:dan toch niet door jezelf, maar een buitenstaander. jeetje, ik zal dan maar mijn wachtwoord regelmatig gaan veranderen ofzo.
sterkte.
Blijkbaar was mijn wachtwoord OK. Maar goed, wijzigen is verplicht na zo’n blokkade. Dus ik heb weer een nieuw wachtwoord.
- BX 1.9 TURD, de Euro
wat dan????
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
garagestmarien schreef:wat dan????
Net zoals al mijn andere wachtwoorden; “flezejknedtaw”
patje74 schreef:garagestmarien schreef:wat dan????
Net zoals al mijn andere wachtwoorden; “flezejknedtaw”
dat is geen sterk paswoord, maak gebruik van grote en kleine letters in combinatie van cijfers
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017