14 van de 38
« Eerste  < Vorige 12 13 14 15 16 Volgende >  Laatste »

Grote klaagtopic deel veertien
B_iks
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1505

Gepost: 24 juni 2007 05:21 PM
  [ # 196 ]
Xsara Coupe schreef:

De xm drijft me tot wanhopen. Alles wordt vervangen, maar het lijkt wel of ze gewoon geen zin heeft om goed te veren…

Xsara Coupe

Ik ken het en kan je de hand schudden voor in mijn geval dan start- en loopproblemen van m’n bx. Doodziek wordt je ervan als problemen zo hardnekkig blijken en je er klauwen met geld en energie in pompt.

Maar goed, ik troost me altijd met de gedachte: ook dit gaat voorbij….....(al moet de auto ervoor verdwijnen Evil or Very Mad)

Profiel  

stoterstangen90
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2230

Gepost: 24 juni 2007 07:23 PM
  [ # 197 ]
garagestmarien schreef:

balen. zeker weer geen briefje? doodziek word je ervan.

nee, niets inderdaad. Maar inmiddels ben ik weer voorzien gelukkig.

<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15841

- Ami 8 Club
Gepost: 25 juni 2007 02:06 AM
  [ # 198 ]

Vandaag vanuit Zeeland naar Hilversum gereden in een rode Opel Astra 1.6 16V Sport uit 1997. Wat een ontiegelijke klotebak zeg!!  Evil or Very Mad  Evil or Very Mad  Evil or Very Mad

Wat was ik blij om daarna weer in de BX te kunnen stappen.  Very Happy

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3839

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 25 juni 2007 02:15 AM
  [ # 199 ]

nou, ik heb ook vandaag in een Opel mogen rijden… gelukkig wel een automaat met cruisecontrol!
Toch zal ik blij zijn als ik weer in de bx mag stappen, ik zal sowieso blij zijn als ik weer in de bx mag stappen…..

Profiel  

Autofan
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3355

- 2CV Auto
Gepost: 25 juni 2007 07:56 PM
  [ # 200 ]

Kom ik op school vanochtend, krijg ik te horen dat er vandaag geen lessen meer zijn als je niets hoeft in te halen Mad Dat hadden ze vrijdag dan wel even mogen zeggen Confused Nog een geluk dat ik niet gelijk naar huis was gegaan daarna want later kreeg ik nog te horen dat ik mijn praktijkmap AT morgen moet laten zien…

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8165

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 26 juni 2007 11:48 AM
  [ # 201 ]

Ik kom hier niet zo snel maar nou wil ik toch even klagen. Ten 1e: het is bagger weer, maar daar lijdt heel West-Europa onder geloof ik. Ten 2e in het Noord-Hollands dagblad drukken ze een verkeerde foto af bij het artikel over de Chinese Brilliance. Wat denk je, wordt er een foto van de C-Triomphe bij geplaatst. #$@@%%^!!

De auto verslaggever van het NHD is toch al zo’n prutser, want hij heeft een sterke voorkeur voor stuiterbakken. Dat laat ie nog nog duidelijk merken ook. Prutskrant en prutsverslaggever. Hij zou eens mee moeten rijden in mijn zweefmobiel. D’eikel.

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Autofan
> 3000 berichten

- 2CV Auto
Gepost: 26 juni 2007 01:54 PM
  [ # 202 ]

Hoezo zeg je die krant niet op dan? Rolling Eyes

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8165

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 26 juni 2007 02:50 PM
  [ # 203 ]
Autofan schreef:

Hoezo zeg je die krant niet op dan? Rolling Eyes

Meestal negeer ik die berichten, maar nu viel het zo duidelijk op. Trouwens de krant wordt vooral gelezen door mijn vrouw. Ik lees dan weer graag de plaatselijke ongelukken: koe in zwembad. Of de hot items uit de regio: grootste raap geteeld bij boer Knol. Dat soort zaken.

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5264

Gepost: 27 juni 2007 03:12 PM
  [ # 204 ]

Fijn zo’n wireless netwerk. Gister amper het internet op gekund…
Naja, ieder nadeel heb zn voordeel. Voor t eers sinds jaren 12 Shocked  uur geslapen Very Happy

Xsara Coupe

Profiel  

Autofan
> 3000 berichten

- 2CV Auto
Gepost: 27 juni 2007 03:20 PM
  [ # 205 ]
Xsara Coupe schreef:

Fijn zo’n wireless netwerk. Gister amper het internet op gekund…
Naja, ieder nadeel heb zn voordeel. Voor t eers sinds jaren 12 Shocked  uur geslapen Very Happy

Xsara Coupe

12 uur Shocked  Ik slaap op een normale doordeweekse dag denk van half 10 tot 5 uur…

Ik wil even klagen dat het flink koud was vanochtend voor een zomerdag Confused

Profiel  

FutureBXChicdriver
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 214

Gepost: 28 juni 2007 11:01 PM
  [ # 206 ]

Ik wil klagen dat sommige mensen regelrecht de doodstraf verdienen terwijl ik daar zelfs tegen ben. Een filmpje op youtube heeft me gewoon misselijk gemaakt en ik heb het niet af kunnen kijken. Zat gewoon wat te “tubesurfen” totdat ik een filmpje tegenkwam over het slachten van honden en katten in China en Zuid-Korea. Dierenbeulen zijn het. En de mensen die dat bont dragen indirect ook natuurlijk. Ik werd echt gigantisch misselijk toen ik een gestroopte hond zag liggen die nog leefde, zijn kop omhoog zag doen en met zijn ogen knipperde! De tranen springen me echt bijna in de ogen als ik er aan denk! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Ami 8 Club
Gepost: 29 juni 2007 12:38 AM
  [ # 207 ]

Heb je helemaal gelijk in.

Dat zelfde gevoel krijg ik wanneer ik beelden zie van walvissen, dolfijnen en zeehonden die levend (!!) worden geslacht. Verschrikkelijk om te zien hoe een dolfijn het uitkrijst van de pijn tijdens zijn laatste stuiptrekkingen.  Evil or Very Mad  Crying or Very sad

Profiel  

toniclight
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4569

- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Gepost: 29 juni 2007 12:44 AM
  [ # 208 ]

Helemaal mee eens!!

Maar ik heb dat zelfde gevoel ook bij onze eigen bio-industrie.
Vandaar dat ik ook alleen maar bescheiden porties bio-vlees eet als het even kan.

die levend (!!) worden geslacht.

Hoe kan je eigenlijk anders slachten dan?  Wink

Jeroen

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten

- Ami 8 Club
Gepost: 29 juni 2007 01:00 AM
  [ # 209 ]

Nou, ik bedoel meer dat een deel van de dieren die we eten, eerst wordt dood gemaakt, voordat er een mes in wordt gezet om de lichaamsdelen te verwijderen. Het beeld van die dolfijn heb ik nog steeds op mijn netvlies. Zojuist het dek van een schip op gehesen en direct liep er zo’n beul langs met een zwaard. Dat zwaard verdween ver in het lichaam van de doflijn.
Ik krijg nog kippenvel als ik eraan denk…

Dolfijnen, zeehonden en walvissen zijn dieren waar je met je poten vanaf moet blijven!

De bio-industrie is er nu eenmaal, hoe je het ook wendt of keert. Die dieren worden er nu eenmaal gefokt. Omdat ze ervoor worden gefokt, heb ik er geen probleem mee om vlees te eten. Ik vind vlees sowieso lekker, dus ik zal toch geen vegetariƫr worden.

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3839

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 29 juni 2007 01:02 AM
  [ # 210 ]

dan moet je scharrelvlees eten, wij eten ook bijna alleen (bio) scharrelspul. Is nog lekkerder ook!

Profiel  

14 van de 38
« Eerste  < Vorige 12 13 14 15 16 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook