kreazyV8wuppo schreef:citroenc2 schreef:wupke is het niet mogelijk dat ze bij een visum voor belgie kan krijgen of zoiets dus dat je een omweg bedenk
hehe,, grappige omweg ja… helaas.
ik heb geen familie in belgië wonen. dus dat wil niet.
sterker zelfs via Spanje (jaja ook al geprobeert) wil het niet.ik snap er echt niks van waar al die (buitenlanders) vandaan komen, de EEG zit nagenoeg ramdicht.
wat me het meest dwars zit is,,, je poogt als rechtgeaarde NL burger netjes legaal eea te doen…
en dat wil domweg niet..terwijl ik diverse Illigale manieren weet, maar die riskeer je niet voor de evtentuele gevolgen als je tegen de lamp loopt…
het betreft de kinderen van mn vrouw, daar ga je geen rare snijboon risico’s mee nemen…
mvgr wupke
en het is ook geen mogelijkheid dat je zelf daar heen gaat als nederlander :
citroenc2 schreef:kreazyV8wuppo schreef:citroenc2 schreef:wupke is het niet mogelijk dat ze bij een visum voor belgie kan krijgen of zoiets dus dat je een omweg bedenk
hehe,, grappige omweg ja… helaas.
ik heb geen familie in belgië wonen. dus dat wil niet.
sterker zelfs via Spanje (jaja ook al geprobeert) wil het niet.ik snap er echt niks van waar al die (buitenlanders) vandaan komen, de EEG zit nagenoeg ramdicht.
wat me het meest dwars zit is,,, je poogt als rechtgeaarde NL burger netjes legaal eea te doen…
en dat wil domweg niet..terwijl ik diverse Illigale manieren weet, maar die riskeer je niet voor de evtentuele gevolgen als je tegen de lamp loopt…
het betreft de kinderen van mn vrouw, daar ga je geen rare snijboon risico’s mee nemen…
mvgr wupke
en het is ook geen mogelijkheid dat je zelf daar heen gaat als nederlander :
een optie die ik meermaals serieus heb overwogen.
echter de politeike situatie aldaar + de economische situatie ,,nee geen optie.
tenzij ik 1000000 euro op de bank had staan.
dan kon ik ruim van de rente leven.
een bestaan daar opbouwen is nagenoeg onmogenlijk vanwege jaja,, ook daar kunnen ze er wat van,, omgekeerde discrimminatie.
oftewel ze lusten daar geen blanken, en al zeker niet de dingen die ze verkopen…
mvgr wupke
Wup, gewoon helemaal K#T!
Diep teleurgesteld en gefrustreerd wordt je er van…
Succes
Emiel
BX19trs schreef:Wup, gewoon helemaal K#T!
Diep teleurgesteld en gefrustreerd wordt je er van…
Succes
Emiel
thanks Emiel,, means allot to me .
greetings wupke
m’n broer leert een Nigeriaanse kennen terwijl ze nog in de aanvraag procedure zit
na 2 jaar gaan ze trouwen op het moment dat ze een verblijfsvergunning heeft onder voorwaarden en met een geldigheid van 5 jaar
geen probleem mevr. de burgemeester van Antwerpen doet de trouwplechtigheid, nog even een felicitatie van haar dat het zo mooi is de liefde het multiculturele etc.
ondertussen zijn het nationale verkiezingen geweest en mevr. is nu geen burgemeester maar minister, van haar kabninet krijgt m’n broer zijn vrouw een uitwijzing (slechts 2 jaar van de 5 zijn verstreken)want met de trouw is bewezen dat het om een schijnhuwelijk gaat : : : dacht dat het net andersom gaat maar ja
ik als getuige van het huwelijk hoef helemaal niet te getuigen tijdens het beroep dat m’n broer aantekende want ik heb er geen zaken mee, dacht dat getuige toch minstens mogen getuigen .....
in elk geval is het goed gekomen en zijn ze pas 3 jaar later gescheiden omdat m’n broer een heel scheve schaats aan het rijden was (geen schijnhuwelijk maar gewoon stom zoals zovele)
in de finale heeft ze nu een vaste vergunning want de scheiding heeft bewezen dat het niet om een schijnhuwelijk gaat .........
nee hier in België is het net zo een blubber
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Gôh, wat een soap!
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
Totaal aantal Berichten: 2791
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
Wegens de slechte compressietest van de SPORT toch maar even de kop eraf getrokken, resultaat, cilinderkoppakking weg, kop ingepit en krom, onderblok vol sludge…
Tussen de stalen ringen en de buitenkant is het gewoon weg….
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
sealtjes wisselen.
kopje vlakken.
pakking vervangen.
spulleke inbouwen, en rijden maar..
mvgr wupke:die het probleem nie ziet ,is toch gewoon te maken?!
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
ding gaat terug in elkaar, is momteel toch niet ingeschreven voor op de weg.
Beetje veel werk aan
Wanneer er werk van die auto gemaakt word komt er iets lekkerders in waarschijnlijk
Voor de APK een nieuwe flexpijp laten monteren, nu bonkt de uitlaat de hele tijd tegen het carosserie aan
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Citroenbx schreef:ding gaat terug in elkaar, is momteel toch niet ingeschreven voor op de weg.
Beetje veel werk aanWanneer er werk van die auto gemaakt word komt er iets lekkerders in waarschijnlijk
alles netjes kuisen, nieuwe pakking
denk dat het wel goed komt
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
als ik nu gewoon dat ding binnen en buiten kan zetten is het goed, achteraf komt het serieuze werk
als ik de nieuwe baan heb zal ik met een Opel Movano moeten rijden
twee merken waar ik mezelf niet echt in zie, Ford en Opel
tja het zal een ervaring worden
paso schreef:als ik de nieuwe baan heb zal ik met een Opel Movano moeten rijden
twee merken waar ik mezelf niet echt in zie, Ford en Opeltja het zal een ervaring worden
alsof dit beter is,, schuddendoos met tunnelvisie…
kreazyV8wuppo schreef:ik heb net de dorpellijsten van ons aller leverancier ex hobbelxantia rijder in mn tuut geplakt, balen alleen dat ik nie kan showen…. mn tuut staat nu bij de spuiter voor 3 dagen…grrrrr
de SLOPEL is er.. brrr wat een claustrofobisch ding zeg.
en die lampen,, euh een giga kerstboom is er noppes bij.
en merk embleem in de motorkap kon zeker nie groter..
vanbinnen ie jasses dat gromen ding in de dash reflecteert steeds in de voorruit.
de A stijlen maken een tunnelvisie ipv een panorama visie.
de remmen happen nog harder dan het pedaal van een HP auto.verder tja, geinig ding, maar NOT wupke’s smaak.
ow jah,, met climatcontroll,, da’s wel fijn.
schakelt en tuft verder ok, maar ow jee die drempels,, da’s ff hard afremmen…stuiterdestuiterd..
leuk voor 3 dagen, maar eerlijk is eerlijk.. ik mis mn Xantia nu al…
PIC"S >>> http://s41.photobucket.com/albums/e258/kreazyV8wuppo/?action=view¤t=237da8fc.pbwmvgr wupke
het zit voor geen meter,, lijken wel Merc stoelen.
het rijd beroerd.
en stuiterd over de weg.
de kids vinden het maar niks..
plaatsgebrek van heb ik U daar.
nee als vervanger voor een xantia break, brr not dus..
verders, tja, eigenlijk heb ik geen reden tot klagen , het ding kost me niks, enkeld de brandstof,, maar ik kijk niet meer om naar een peug, da’s wel duidelijk..
ow jah, voor de monteurs,, een jattensnijder onder de kap…
mvgr wupke
Totaal aantal Berichten: 2504
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Ik ben snipverkouden, en snap niet waar het vandaan komt.
Wup, lees net het hele verhaal, wat een verschrikkelijk gedoe. Sterkte ermee.