6 van de 8
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 8 Volgende > 

BX ARMY niet meer?
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 28 mei 2007 11:08 PM
  [ # 76 ]

Mooi, al zou ik die pompeblêden op het dak doen. Er heeft enkele jaren geleden een witte BX 16 TZI in Fryslân rondgereden die de volledige Friese vlag op het dak had.

Profiel  

macnail
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 856

Gepost: 29 mei 2007 12:14 AM
  [ # 77 ]
XBXG schreef:

Mooi, al zou ik die pompeblêden op het dak doen. Er heeft enkele jaren geleden een witte BX 16 TZI in Fryslân rondgereden die de volledige Friese vlag op het dak had.

da’s toch een stuk makkelijker dan het Friesche Volkslied op het dak schilderen!!! Very Happy

11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2963

Gepost: 29 mei 2007 12:55 AM
  [ # 78 ]

Wat Wouter al zei, de dorpels, raamlijsten en deurgrepen blijven gewoon zwart. De rest geel.
Lijn bussen vanaf 1985, en zowiezo van 1986 waren helemaal geel, ook de onderkant en het dak. Aangezien mijn auto uit 1991 komt past dit dus prima in het plaatje.
Overgins kan ik mij een Volkswagen Passat herrineren die ook geel was, en waar Arriva op stond. Zal wel een POD* wagen, of van controleurs geweest zijn.

*= Personeel Ophaal Dienst

Test

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 29 mei 2007 01:05 AM
  [ # 79 ]

Als het dak nou ook helemaal geel was had ik het nog net een graadje mooier gevonden. Maar orgineel is het zeker Very Happy

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 29 mei 2007 01:11 AM
  [ # 80 ]
Lelijke Eend schreef:

Als het dak nou ook helemaal geel was had ik het nog net een graadje mooier gevonden. Maar orgineel is het zeker Very Happy

Het dak wordt ook helemaal geel. de fotosoeper in kwestie heeft dit getracht wit te laten. Helaas is dat de groene ondergrond mislukt….

Test

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 29 mei 2007 01:21 AM
  [ # 81 ]

Zelfde kleur geel als het geel op de onderkant van de deuren ?

Profiel  

abxsport
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 682

Gepost: 29 mei 2007 02:41 PM
  [ # 82 ]

Ik zou de pompeblêden boven de strip doen en FRAM eronder Cool

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten

Gepost: 29 mei 2007 06:04 PM
  [ # 83 ]
abxsport schreef:

Ik zou de pompeblêden boven de strip doen en FRAM eronder Cool

Ja het logo komt wel iets hoger.
In het zelfde lettertype komt er “dienst ondersteinig” onder te staan.

Test

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten

Gepost: 30 mei 2007 12:18 AM
  [ # 84 ]

Wat betekent dat ?

Ik ben gemeen Twisted Evil  Wink

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten

Gepost: 30 mei 2007 01:39 AM
  [ # 85 ]
Lelijke Eend schreef:

Wat betekent dat ?

Ik ben gemeen Twisted Evil  Wink

Dat staat bij Connexxion op auto’s/busjes waar controleurs zich mee bewegen. ook bij calamiteiten komt er zo’n busje ter plaatje.
Ja, bij CXX mogen VICers (Veiligheid Informatie en Controle) gepast geweld gebruiken.

Ik vond het wel geinig om dat in dat typische FRAM lettertype op mijn oto te gaan plakken.

Test

Profiel  

oudelut
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1761

Gepost: 30 mei 2007 02:44 AM
  [ # 86 ]
Thijsvandebles schreef:

Dat staat bij Connexxion op auto’s/busjes waar controleurs zich mee bewegen. ook bij calamiteiten komt er zo’n busje ter plaatje.

LE doelde op je dyslectische toetsenbord… Wink

Thijsvandebles schreef:

Ja, bij CXX mogen VICers (Veiligheid Informatie en Controle) gepast geweld gebruiken.
Ik vond het wel geinig om dat in dat typische FRAM lettertype op mijn oto te gaan plakken.

Voor het geval er een “slachtoffer” van dat team bij het uitrollen van de kroeg jouw auto geparkeerd ziet staan en toevallig een scherpe sleutel op zak heeft? Of zijn blaas besluit te legen in de paravanbak?  Rolling Eyes

Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten

Gepost: 30 mei 2007 12:19 PM
  [ # 87 ]
oudelut schreef:
Thijsvandebles schreef:

LE doelde op je dyslectische toetsenbord… Wink

Thijsvandebles schreef:

Voor het geval er een “slachtoffer” van dat team bij het uitrollen van de kroeg jouw auto geparkeerd ziet staan en toevallig een scherpe sleutel op zak heeft? Of zijn blaas besluit te legen in de paravanbak?  Rolling Eyes

Alleen kenners weten dat onder dat rooster de paravanbak zit. En kenners zijn vaak ook liefhebbers, dus die zullen dat niet doen.
Ha ha, nee, het is een leuke grap, en ik denk dat iedereen dat vind.
Toen ik mijn BX legergroen schilderde kreeg ik ook van alle kanten commentaar, maar toen het af was vond iedereen het zo leuk.
Is vaak met dit soort dingen zo, als je eens wat anders als een ander doet moet er eerst gezeurt worden.

Om deze post mag je laggen, hij is niet scherp bedoelt, maar ik probeer er wel een duidelijke boodschap mee over te brengen Wink

Test

Profiel  

GoodOldDiesel
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1656

- Xantia Ambulance, GiFa
Gepost: 31 mei 2007 12:26 AM
  [ # 88 ]

Zeg die FRAM bussen hadden inderijd van die donkerrode velgen. Ga je daar ook iets mee doen?

Er is zelfs een tijdje geweest dat ze met amstel bier/wiel doppen rondreden… ideetje?

Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten

Gepost: 31 mei 2007 12:34 AM
  [ # 89 ]

Dat is wel errug lang geleden zeg, dat iemand dat nog weet…

Ik denk dat ik daar niks mee doe. Ik probeer mijn auto eruit te laten
hoe in 1991 de FRAM bussen eruit zagen. Dus geheel geel, met saaie wielen.

Maar als ik ooit nog eens een pot rode verf heb en me verveel….wie weet

Test

Profiel  

GoodOldDiesel
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1656

- Xantia Ambulance, GiFa
Gepost: 31 mei 2007 12:47 AM
  [ # 90 ]

Hoezo dat iemand nog weet? Arriva rijd vandaag de dag nog mee rond zo ongeveer Crying or Very sad

Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard

Profiel  

6 van de 8
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 8 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook