Re: Ipod in C4 picasso
tilanus schreef:phertogh schreef:ik zit ontzettend te balen nu…. ik heb net een icepod lite voor aux aansluiting gekocht. Blijkt dat mijn RD4 radio (C4 GP ligne business) helemaal geen 2e aux poort heeft. Op AUX1 zit een bluetooth carkit dus wat moet ik nu?
Zou ik een zoort AUX splitter kunnen vinden die wisselt tussen de IPOD en de carkit? Waarbij die laaste voorang heeft natuurlijk.
Wie zegt dat er geen AUX2 poort op jouw RD4 radio zit? Volgens mij zit die er namelijk wel op. (moet natuurlijk wel geactiveerd worden door je dealer)
Aan het aantal antenne aansluitingen kun je zien hoeveel AUX-poorten je hebt: 1 (witte) antenne aansluiting = 1 x AUX (AUX1) of 2 (wit/grijs) antenne aansluitingen = 2x AUX (AUX1 en AUX2)
even achter je radio kijken dus
ik heb onlangs een Dension ipod cradle laten inbouwen in mijn C4 GP Ligne Business met Bluetooth, en dit is gewoon gelukt, behalve dat je de namen van de liedjes niet op het scherm kan zien, maar ik hoop dat dat in de loop van de tijd wordt opgelost.
Sinds 1 September eigenaar van:
Citroen C4 GP G3 - Ligne Business - Burlat
dension gateway is er niet voor welk Citroen model dan ook (volgens hun site), connects2 is wel geschikt voor het RD4 systeem (via de CD-wisselaar aansluiting)