13 van de 39
« Eerste  < Vorige 11 12 13 14 15 Volgende >  Laatste »

LE’s Criezel deel 2
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 01 augustus 2007 01:14 AM
  [ # 181 ]
Lelijke Eend schreef:

Zou het dan helpen als ik m’n remklauwen reviseer ? Uit elkaar halen en met kopervet weer in elkaar zetten dus. Heb ik achter ook gedaan. Doe ik dan wel met een setje extra remklauwen overigens ...

LE,, je remmen zijn GOED…
AFBLIJVEN DUS….

jesus man,, maanden an een stuk rijd je met potentiele moordenaars rond, en nu wil je de remmen beter dan perfect maken,,,

je remblokruggen zijn door de lastige demontage ietwat beschadigt, dat moet zich ff wat beter zetten op de zuiger, door de herhaalde remdruk.
dan ben je van het aanlopen af.
en lopen ze dus ook niet meer warm….

wil je er acuut vanaf, plaats dan even een nieuw setje remblokken…

mvgr wupke Wink

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 01 augustus 2007 01:15 AM
  [ # 182 ]

Surprisedops:

Ik wist niet dat m’n schijven zo slecht waren. Daarbij had ik al het idee om ze te reviseren. Maar als dat geen zin heeft ...

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 01 augustus 2007 01:17 AM
  [ # 183 ]

Overigens, alle foto’s zijn genomen door David ! Niet door mij.

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 01 augustus 2007 02:42 AM
  [ # 184 ]
Lelijke Eend schreef:

Surprisedops:

Ik wist niet dat m’n schijven zo slecht waren. Daarbij had ik al het idee om ze te reviseren. Maar als dat geen zin heeft ...

Ach, veel valt er ook niet aan te reviseren. Dus gewoon lekker inremmen en dan is t weer prima.

Trouwens, die BDP sensor zit ook op een gekke plek!

Profiel  

david.tb
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 924

Gepost: 01 augustus 2007 05:48 AM
  [ # 185 ]
Lelijke Eend schreef:

De volgende dag kwam David om foto’s te maken en zo’n beetje op het moment dat hij aankwam zette ik Criezel in Wupke’s voortuin

Ik meen dat je vergeet te melden dat jij nog lag te ronken en door wuppo’s oudste uit bed gehaald moest worden…  :smt123 Vervolgens pas wankel door de kamer waggelde toen wij weer met de Xant terug kwamen.  bleh

Maar altijd leuk dit soort dagen. Grappig trouwens dat de naam van de foto’s niet is aangepast… Dacht een toepasselijke naam te hebben verzonnen voor deze reportage Grin

Iig top dat je weer rijdend bent, vergeet je gezicht niet meer toen je terug kwam en je de melding hoorde van het druklager….  bom

En voor mij was het ook weer goed gezien de juistheid van mijn diagnose (ego +/+  Laughing  ) en de kracht van Wupke’s luchtratel gezien de los zittende multiriem poelie…

Gehad:
Visa 1.1E Leader RD35JV BX 1.9GTi XK89DY ZX 1.9i Volcane ZX46DG -3 jaar vanallus- AX 1.1 Bijou XG95RR AX1.1i First Impression HHPB94 ZX 1.6i Avantage FVLB14 ZX 1.9D Avantage HHRR95 ZX 2.0i Volcane GFLX57 ZX 1.9i Volcane FBRJ71 ZX 1.9D RHFR92

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten

Gepost: 01 augustus 2007 11:01 PM
  [ # 186 ]
david.tb schreef:
Lelijke Eend schreef:

De volgende dag kwam David om foto’s te maken en zo’n beetje op het moment dat hij aankwam zette ik Criezel in Wupke’s voortuin

Ik meen dat je vergeet te melden dat jij nog lag te ronken en door wuppo’s oudste uit bed gehaald moest worden…  :smt123 Vervolgens pas wankel door de kamer waggelde toen wij weer met de Xant terug kwamen.  bleh

Die momenten waren wat vaag aangezien ik net uit bed kwam Wink

Maar altijd leuk dit soort dagen. Grappig trouwens dat de naam van de foto’s niet is aangepast… Dacht een toepasselijke naam te hebben verzonnen voor deze reportage Grin

Heb helaas nog ggen methode gevonden om eenvoudig en snel 250 foto’s van naam te veranderen.

Iig top dat je weer rijdend bent, vergeet je gezicht niet meer toen je terug kwam en je de melding hoorde van het druklager….  bom

Toen was ik niet zo blij meer nee ...

En voor mij was het ook weer goed gezien de juistheid van mijn diagnose (ego +/+  Laughing  )

Diagnose ? Kweet van nix ...

en de kracht van Wupke’s luchtratel gezien de los zittende multiriem poelie…

Gokje: SnapOn ? Wink

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27890

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 01 augustus 2007 11:09 PM
  [ # 187 ]
Lelijke Eend schreef:

Heb helaas nog ggen methode gevonden om eenvoudig en snel 250 foto’s van naam te veranderen.

Daar zijn zat manieren voor Wink

Profiel  

david.tb
> 900 berichten

Gepost: 02 augustus 2007 03:50 AM
  [ # 188 ]

True, heb het zelf niet gedaan omdat ik dat aan de nieuwe gebruikers over laat. Ik zelf maak de plaatjes voor Forums altijd max 640x480 om de kwaliteit te handhaven met pas ik de grootte aan met Photozoom of -shop want er gaat een boel scherpte verloren bij het verkleinen. Enfin,  Surprisedfftopic

Quote:

Gokje: SnapOn ?

Er kwam bij mij nog steed sgerammel vanuit het vooronder, nadat het luchfilterhuis was vastgezeg hoorde ik het metalige gerammel weer. Baarde mij zorgen en op onderzoek uitgegaan waardoor ik bij de poelie van de multiriem uit kwam. Aangezien Wuppo wat beter gereedschap hep dan ik heeft hij de poelie weer vastgezet met, idd, SnapOn tools very angry

Gehad:
Visa 1.1E Leader RD35JV BX 1.9GTi XK89DY ZX 1.9i Volcane ZX46DG -3 jaar vanallus- AX 1.1 Bijou XG95RR AX1.1i First Impression HHPB94 ZX 1.6i Avantage FVLB14 ZX 1.9D Avantage HHRR95 ZX 2.0i Volcane GFLX57 ZX 1.9i Volcane FBRJ71 ZX 1.9D RHFR92

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 02 augustus 2007 03:55 AM
  [ # 189 ]
david.tb schreef:

True, heb het zelf niet gedaan omdat ik dat aan de nieuwe gebruikers over laat. Ik zelf maak de plaatjes voor Forums altijd max 640x480 om de kwaliteit te handhaven met pas ik de grootte aan met Photozoom of -shop want er gaat een boel scherpte verloren bij het verkleinen. Enfin,  Surprisedfftopic

Quote:

Gokje: SnapOn ?

Er kwam bij mij nog steed sgerammel vanuit het vooronder, nadat het luchfilterhuis was vastgezeg hoorde ik het metalige gerammel weer. Baarde mij zorgen en op onderzoek uitgegaan waardoor ik bij de poelie van de multiriem uit kwam. Aangezien Wuppo wat beter gereedschap hep dan ik heeft hij de poelie weer vastgezet met, idd, SnapOn tools very angry

en vast is vast,, met Snap On en dus goe,, die poelie ga nie meer rammelen,, probleem alleen als je weer hobby style aan de slag wil om hem los te maken,,, euhh gedore? Hazet? dowidat? en er zwerft nog een merk door mn hoofd wat alleen maar ellende voorspelt.

mvgr wupke:eens vast ga nie makkelijk los, maar met snap on is it a pice of cake… Wink

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten

Gepost: 02 augustus 2007 04:20 AM
  [ # 190 ]

Hoe zat het ook weer. was de multieriem er ook niet voor verantwoordleijk dat de distributieriem niet te ver naar buiten kan komen?

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten

Gepost: 02 augustus 2007 04:53 AM
  [ # 191 ]
mpostma schreef:

Hoe zat het ook weer. was de multieriem er ook niet voor verantwoordleijk dat de distributieriem niet te ver naar buiten kan komen?

Jah 1000 km meer en er was een ZX diesel met 4T + op de teller..

snap on just in time dus…

mvgr wupke:de diagnose was overigens van David zelf.. Wink

Profiel  

david.tb
> 900 berichten

Gepost: 02 augustus 2007 07:52 AM
  [ # 192 ]
de wup schreef:

en vast is vast,, met Snap On en dus goe,, die poelie ga nie meer rammelen,, probleem alleen als je weer hobby style aan de slag wil om hem los te maken,,, euhh gedore? Hazet? dowidat? en er zwerft nog een merk door mn hoofd wat alleen maar ellende voorspelt.

mvgr wupke:eens vast ga nie makkelijk los, maar met snap on is it a pice of cake…

Gelukkig hoeft de D riem pas weer bij 550k… En tsja… of ik dat nog mee maak met de Voltage…

de wup schreef:

mvgr wupke:eens vast ga nie makkelijk los, maar met snap on is it a pice of cake…

Ik meld me wel weer bij jou wanneer de poelie los moet om wat voor reden dan ook…

de wup schreef:

mvgr wupke:de diagnose was overigens van David zelf..

Yeah, ego +/+  Cool

Gehad:

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten

Gepost: 02 augustus 2007 12:54 PM
  [ # 193 ]
kreazyV8wuppo schreef:
mpostma schreef:

Jah 1000 km meer en er was een ZX diesel met 4T + op de teller..

snap on just in time dus…

mvgr wupke:de diagnose was overigens van David zelf.. Wink

Ik schreef hierboven multieriem, maar ik bedoelde multieriempoelie.

Maar het was dus davids auto met de losse poelie. Ik maar denken dat t over Elmers Criezel ging (en ik vond het al vaag dat Emiel de poelie dan niet vast zou hebben gezet).

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten

Gepost: 02 augustus 2007 09:52 PM
  [ # 194 ]

Onder de motorkap zit alles vast, want het enige gerammel wat ik hoor, komt van achter.

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten

Gepost: 02 augustus 2007 10:20 PM
  [ # 195 ]
Lelijke Eend schreef:

Onder de motorkap zit alles vast, want het enige gerammel wat ik hoor, komt van achter.

ik geloof dat LE hem zelf ff niet vat…

David’s ZX had een vreemde rammel,, ten tijde van jullie speurtocht naar onderdelen, heb ik bij David’s ZX de krukaspoellie vastgezet.

mvgr wupke: Wink

Profiel  

13 van de 39
« Eerste  < Vorige 11 12 13 14 15 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook