Geruime tijd geleden kreeg ik het verzoek van een van de moderators om een aantal auto,s uit mijn lijstje te halen.
Ik ben Citroen liefhebber in hart en nieren maar bezit ook nog een aantal andere merken waar ik net zo goed trots op ben.
Via bekenden met wat andere vreemde merken heb ik vernomen dat hun ook het verzoek hebben gehad om die auto,s uit het lijstje te verwijderen.
Nu is mijn vraag, waarom mogen die niet in het lijstje staan?
Tenslotte zijn we allemaal autoliefhebbers en Citroen rijders/liefhebbers zijn toch niet het volk dat liefhebbers van andere merken afkraakt?
Of begeef ik me dan tussen de verkeerde mensen?
Vervolgens zie ik dan voordurend reclame van een japans merk voorbij komen hier op het forum.
Dus om de kas te spekken zijn we dan niet ineens meer zo eenkennig?
Mods laat die vreemde merken toch gewoon toe in de lijst….
Ajeto!!!
denk dat de mods hier goed aan hebben gedaan omdat dit een citroen forum is
verder zitten er hier heel veel mensen met een liefde voor andere merken maar het probleem wordt dan dat het niet erg overzichtelijk meer is
de reclame is iets algemeen en volgens mij kan het forum daar verder weining aan doen
citroenc2 schreef:Verder zitten er hier heel veel mensen met een liefde voor andere merken maar het probleem wordt dan dat het niet erg overzichtelijk meer is
De reclame is iets algemeen en volgens mij kan het forum daar verder weining aan doen
Helemaal juist!
Ik kan me in beide partijen inleven.
Als je alles toelaat, wordt het een oerwoud van mareken en types, en als je het niet toelaat, blijft het een overzichtelijk aangeharkt CitroPark.
Valt iets voor te zeggen…
Waar ik trouwens wel volledig over struikel is inderdaat die Japanse automerk reclame….Snap ik niet zo goed…
Test
Dit forum moet ook onderhouden worden, een server ruimte hebben, dataverkeer afnemen etc. En dit is niet gratis, banners die worden afgebeeld leven het forum geld op. Geld dat nodig is om deze site draaiende te houden. Je mag natuurlijk altijd doneren!
En dan voor de automerken, het is een Citroen forum. Citroen zal ongeacht niet het enige merk zijn voor jou maar op het BMW forum praten ze ook niet over alle automerken. Het is dan ook niet zo gek dat wij ons hebben gelimiteerd aan het merk Citroen alleen .
Die reclame wordt georganiseerd door google en werkt met terfwoorden. Gezien dit forum vol autopraat staat, is het vooral auto-reclame die het haalt, maar blijkbaar is google niet zo merkgebonden.
Wees gerust: we zetten nog steeds niet doelbewust anti-citroen reclame op ons forum
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Het Citroën register heeft een doelstelling die al duidelijk terug komt in zijn naam. Andere merken daarin plaatsen is dan ook niet mogelijk, er mist immers een categorie “overige merken”. Andere merken worden er dan ook vaak “ingeprutst” onder een Citroën-type. Dit is pure databasevervuiling dus.
Verder zijn er een aantal koppelingen met het register gemaakt, o.a. met de Citromarkt. Je krijgt bij een advertentie waarin een BX wordt aangeboden keurig een greep uit het BX-deel van het register geprojecteerd. (rechts in het scherm)
Om daar ineens een “leuke” Golf tussen te zien staan is geen porum, dat zal iedereen beamen.
In de toekomst komen er waarschijnlijk nog meerdere koppelingen.
Door hier soepel mee om te gaan creeer je enkel de vraag “hoe soepel moeten we zijn?”.
We zouden dan een lijn uit moeten zetten welke niet duidelijk te omschrijven is, dus persoonlijk is. En daarmee altijd discutabel. Voor het gemak kiezen wij dus voor een consequente aanpak.
Verder lijkt de uitleg betreffende de banners wel duidelijk.
patje74 schreef:Het Citroën register heeft een doelstelling die al duidelijk terug komt in zijn naam. Andere merken daarin plaatsen is dan ook niet mogelijk, er mist immers een categorie “overige merken”. Andere merken worden er dan ook vaak “ingeprutst” onder een Citroën-type. Dit is pure databasevervuiling dus.
Verder zijn er een aantal koppelingen met het register gemaakt, o.a. met de Citromarkt. Je krijgt bij een advertentie waarin een BX wordt aangeboden keurig een greep uit het BX-deel van het register geprojecteerd. (rechts in het scherm)
Om daar ineens een “leuke” Golf tussen te zien staan is geen porum, dat zal iedereen beamen.
Door hier soepel mee om te gaan creeer je enkel de vraag “hoe soepel moeten we zijn?”.
We zouden dan een lijn uit moeten zetten welke niet duidelijk te omschrijven is, dus persoonlijk is. En daarmee altijd discutabel. Voor het gemak kiezen wij dus voor een consequente aanpak.Verder lijkt de uitleg betreffende de banners wel duidelijk.
Je gehele uitleg is duidelijk hiervoor mijn dank!
Is het mogelijk dat er in de toekomst een categorie “overige merken” komt?
Ik denk dat de klassieke Citroen rijder het ook wel leuk vind om een jaren 60 pickupje te zien.
Ajeto!!!
Totaal aantal Berichten: 27884
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Uiteraard is het niet verboden om het in je onderschrift te zetten
Aan de ene kant is het wel leuk als je idd lollige niet citroens in je lijstje kan zetten. Aan de andere kant was indertijd volgens mij de de bedoeling om een database van citroens op te bouwen. Daaruit worden weer de auto’s voor het lijstje aan de linkerkant geplukt. ZOu je nu allerlei types toelaten voor het lijstje, dan wordt ook de gehele database van Citroens “vervuild” met niet Citroens.
Sja, ik kan het mij wel indenken. Je moet toch ergens een grens trekken. Maar ja, ik heb makkelijk praten met alleen Citroens in mijn bezit. Maar niemand zal je tegenhouden om het in je signature te zetten.
Totaal aantal Berichten: 27884
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
mpostma schreef:Aan de ene kant is het wel leuk als je idd lollige niet citroens in je lijstje kan zetten. Aan de andere kant was indertijd volgens mij de de bedoeling om een database van citroens op te bouwen. Daaruit worden weer de auto’s voor het lijstje aan de linkerkant geplukt. ZOu je nu allerlei types toelaten voor het lijstje, dan wordt ook de gehele database van Citroens “vervuild” met niet Citroens.
Sja, ik kan het mij wel indenken. Je moet toch ergens een grens trekken. Maar ja, ik heb makkelijk praten met alleen Citroens in mijn bezit. Maar niemand zal je tegenhouden om het in je signature te zetten.
Precies dat was het idee, een Citroën datebase.
Zo kan er snel gezocht worden wie welke Citroën in bezit heeft, als je een Citroën heb zien rijden en je weet het kenteken kan je dat hier snel vinden. Ik heb zo wel eens een aantal auto’s gespot en gevonden
Bovendien we krijgen dezelfde discussie in het Citromobile topic over welke auto’s er wel en niet op de parkeerplaats mogen…
mike schreef:patje74 schreef:Het Citroën register heeft een doelstelling die al duidelijk terug komt in zijn naam. Andere merken daarin plaatsen is dan ook niet mogelijk, er mist immers een categorie “overige merken”. Andere merken worden er dan ook vaak “ingeprutst” onder een Citroën-type. Dit is pure databasevervuiling dus.
We zouden dan een lijn uit moeten zetten welke niet duidelijk te omschrijven is, dus persoonlijk is. En daarmee altijd discutabel. Voor het gemak kiezen wij dus voor een consequente aanpak.Verder lijkt de uitleg betreffende de banners wel duidelijk.
Je gehele uitleg is duidelijk hiervoor mijn dank!
Is het mogelijk dat er in de toekomst een categorie “overige merken” komt?
Ik denk dat de klassieke Citroen rijder het ook wel leuk vind om een jaren 60 pickupje te zien.
Dat zou ik inderdaad heel leuk vinden ! Maar niet in het register Daar zie ik het als vervuiling.
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Ik probeerde mijn gegevens te up-daten, maar ik krijg alléén een klein veld. Ik kan hem niet vergroten.
Wilde de gegevens bevestigen, maar ik kom niet aan de onderkant van het venster? Er zit ook geen scrollbar aan de zijkant. Is dit een fout?
CXArnomaat schreef:Ik probeerde mijn gegevens te up-daten, maar ik krijg alléén een klein veld. Ik kan hem niet vergroten.
Wilde de gegevens bevestigen, maar ik kom niet aan de onderkant van het venster? Er zit ook geen scrollbar aan de zijkant. Is dit een fout?
had ik ook onlangs druk de tab toets maar een paar keer in
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ik zal het even doorgeven. Wat ook werkt is gewoon de veranderingen ingeven en op enter drukken.
Is nu weer gefixd, nu verschijnt er weer een button .