Totaal aantal Berichten: 10340
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Als het aan die stangen zou liggen zou ze m.i. niet naar de normale stand zakken. Misschien “schiet ze door” vanwege de verminderde interne lekkage?
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Totaal aantal Berichten: 43302
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Dat lijkt me stug, dan zou een nieuwe sm dat ook moeten hebben. Hij heeft het nooit gehad, ook niet toen ik hem kocht met 90.000 op de teller. Nee, hier is iets geks aan de hand. Ik ga het uitzoeken.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 25608
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Door de hogere druk die je hebt stijgt de auto snel. De HR sloft het niet bij: hij blijft te lang open omdat de balgjes vol zijn. Het kleine gaatje naar de lekleiding kan verstopt zijn.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 43302
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Voor én achter boog? en lucht?
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 25608
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Dat kan want hij gaat nu hard omhoog natuurlijk!
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 43302
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Ik zal er nog eens 80 liter benzine in gooien en gaan testen.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 43302
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Goed. Of beter gezegd: Niet goed. Of nog beter gezegd: NOG niet goed
Ik start gisteren mijn sm. Stond bijna een week stil. Pomp begint druk op te bouwen. Regelaar slaat af. Auto komt niet omhoog. Pomp slaat 10 sec later weer in, regelaar slaat weer af, auto niet omhoog. Dan gaat de pomp weer druk leveren en komt de auto omhoog, echter tot boven de normale rijstand. Na 5 sec zakt ie terug in de normale rijstand en alles werkt prima. Correctie’s goed, blijft op hoogte staan, pomp slaat iedere 50 seconden aan.
Auto 5 uur laten staan. Stond weer laag. Starten, pomp slaat aan, regelaar slaat af, komt weer niet omhoog. WTF???? Ik zoe niets en wacht. Na 10 sec slaat de pomp opnieuw aan en komt die H**R omhoog. Weer tot boven de rijstand, en voor verder zie boven….
Het gekke is dat de stuurbekrachtiging en de remmen het meteen na het starten doen, en de drukregelaar keurig afslaat. Druk genoeg dus. Maar, gedurende heel korte tijd komt die druk dus niet aan bij de hoogteregelaars. Verdachte numero uno: het verdeelblok/veiligheidsklep.
zucht.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 25608
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Dat verklaart ook het doorschieten!! Als de Vanne eindelijk opengaat staat er METEEN 180 bar op de HR…..Dat beent die HR nooit bij.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 43302
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
We moesten de klep maar eens gaan bekijken. Kan ie uit elkaar?
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 25608
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Yep. Ik heb nog een NOS bovenkant liggen….
verwijderen is echter weer HELEMAAL KILO Utrecht….Tango
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 43302
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Ik verheug mij er NU al op. Ik reserveer die unit alvast bij je.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 10340
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Vervuilde klep? Zit net onder de remaccu dacht ik.
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Totaal aantal Berichten: 43302
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Volgens mij kan je er wel aardig bij als je het onder schot achter het linker voorwiel losmaakt.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 25608
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
ja maar de linker leidingen ( voor de kijkers) zitten zo scheit weggewerkt achter het stangetje van de hoogteregelaars:
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 43302
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
O shit, dat word lachen dus… Scherm moet er dan ook maar even af.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste