3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

Middenarmsteun aansluiten
citroenzot
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 230

- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF V6 Exclusive
- XM 2.1 TD Pullman
Gepost: 13 augustus 2009 06:10 PM
  [ # 31 ]

Die rubberen afdekslab heb ik heelhuids uit de donor geprutst. Wink Het plaatsen van de armsteun ging redelijk makkelijk zodra ik doorhad dat de middentunnel los moest (toen had ik dit draadje nog niet ontdekt..).

Het terug op zijn plaats duwen van de middentunnel ging niet vanzelf, want doordat er nu minder ruimte is voor de kabelbundels, sloot de vloerbekleding omtrent de pook eerst niet meer aan en kon ik niet meer bij de bouten van de middentunnel.

Door pakweg een zandkorreltje ging de lift eerst niet meer helemaal naar beneden, dus nu je ‘t zegt spant er misschien een bout niet hard genoeg en staat de lift wat getorst. ‘t Is in ieder geval opgelost en hij werkt perfect.

Inmiddels een nog rustgevendere rijhouding gevonden EN de vering nog eens gereseted Wink (maar dat laatste hoort hier niet Cool )

Profiel  

eXaMple
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1902

- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Gepost: 13 augustus 2009 06:16 PM
  [ # 32 ]

Ik heb al een jaar zo’n armsteun liggen en een exclusive middenconsole….Nu toch maar eens aan beginnen Razz

Profiel  

Mark Nijenhuis
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1260

- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
Gepost: 14 augustus 2009 01:48 AM
  [ # 33 ]
eXaMple schreef:

Ik heb al een jaar zo’n armsteun liggen en een exclusive middenconsole….Nu toch maar eens aan beginnen Razz

Hou er wel rekening mee dat het bakje bijna de helft kleiner is dan één zonder elektrische hoogte verstelling.

In jouw geval moet je die hoeveelheid cd’s dan al haast in de kofferbak smijten Razz Razz

Profiel  

Matthijs2006
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2276

Gepost: 14 augustus 2009 02:15 AM
  [ # 34 ]

Volgens mij zijn al die opbergvakken hetzelfde en uitwisselbaar.
Als je een elek. armsteun hebt, heb je alleen ook die lift onder het opbergvak zitten.
De beweegbare ‘vloer’ van de lift waar het vak op rust, is in zijn laagste positie slechts marginaal hoger dan het oppervlak waar een niet-elektrisch opbergvak op gemonteerd is. Dus men heeft voor zowel elektrische als niet-elektrische XMs dezelfde opbergvakken gebruikt. Da’s mijn ervaring na 7 XMs.

Profiel  

Lampie
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 645

Gepost: 14 augustus 2009 03:20 AM
  [ # 35 ]

Ik weet niet of het volgende ook voor een type 1 geldt, maar bij mij werkt de achter-aansteker niet als ik de kinderbeveiliging aan heb staan. In dat geval zou de armsteun dan ook niet werken als je daar de + van neemt.

Niet dat ik kinderen heb, maar toch… Wink

Denk dat je beter van één van de raamschakelaars een plusje kan trekken, als je die hebt. Anders, als je toch de hele tunnel loshaalt, van de autoradio. De aanstekers zou ik niet pakken, tenzij je de steun wilt kunnen verstellen terwijl het contact uitstaat.

Groetjes Erik!

Profiel  

eXaMple
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1902

- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Gepost: 14 augustus 2009 11:30 AM
  [ # 36 ]
Mark Nijenhuis schreef:
eXaMple schreef:

Hou er wel rekening mee dat het bakje bijna de helft kleiner is dan één zonder elektrische hoogte verstelling.

In jouw geval moet je die hoeveelheid cd’s dan al haast in de kofferbak smijten Razz Razz

Hahahaha ja het zijn ongeveer 200 cd’s Wink
Maar goed nu staat er al heel veel op de Iphone dus de cd’s kunnen de deur uit! Laughing

Profiel  

citroenzot
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 230

- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF V6 Exclusive
- XM 2.1 TD Pullman
Gepost: 14 augustus 2009 11:32 AM
  [ # 37 ]

Ik had een type 1 opbergvak (niet elektrisch) en nu weer een type 1 opbergvak (wel elektrisch).

Het was me nog niet opgevallen dat die kleiner zou zijn, aangezien ik er hetzelfde in duw, maar tijdens de vakantie viel op dat er in de dwarse richting 2 blikjes redbull in passen, terwijl dat er vroeger 3 waren!

Profiel  

3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook