Elpee schreef:Emiel,
als jij nu ff belt morgen, wil ik wel gaan kijken als ze er nog zijn…......
Groet,
Jitze
Ik bel ze en ik bel jou!
Emiel
Wie weet heeft Emiel aanstaande zaterdag een nieuwe bling-bling bumper op zijn BX Chic de freak.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Wie weet heeft Emiel aanstaande zaterdag een nieuwe bling-bling bumper op zijn BX Chic de freak.
Dat krijg ik ook, ik heb gebeld met de sloop en ik kan zaterdag een puntgave achterbumper halen van een BX-chic!!
Er staan veel meer bx-en op die sloop dus wie gaat er mee??
Emiel
Naar welke sloper ga je ?
Zou wel mee kunnen gaan.
Nou ik ben zaterdag wel in Friesland en ik zoek nog een carterpan met opening voor olietempsensor en een achterlicht kap links voor een break. Waar en hoe laat ga je?
Groeten, Jan Hendrik
Ik ga naar Olderbekoop, van der Wal oid
Emiel
Er staan een stuk of 15 BX’en, redelijk verspreid over het terrein. Er staan 3 Breaks geloof ik. Ik heb gisteren, toen ik er was, eigenlijk niet gelet op de achterlichtunits van de Breaks. ops:
En ik ben helemaal vergeten om een foto van de Chic te maken. Op deze sloop gebruiken ze speciale metalen balken om de auto’s op te zetten. Hierdoor staat de Chic op zo’n 50 cm hoogte, en kun je perfect onder de BX komen om de achterbumper eraf te halen.
Ami 8 Club (1970)
Wil ik ook wel even rondkijken, lijkt me leuk….....
Elpee schreef:Wil ik ook wel even rondkijken, lijkt me leuk….....
Bel me anders even morgen dan spreken we af voor zaterdagmorgen oid!
Emiel
JHD schreef:Nou ik ben zaterdag wel in Friesland en ik zoek nog een carterpan met opening voor olietempsensor en een achterlicht kap links voor een break. Waar en hoe laat ga je?
Groeten, Jan Hendrik
Ik denk zo rond een uur of 9:30 a 10:00 die kant op….
Elpee, is dat wat?
Emiel
Pas op dat je Patje74 niet tegen het lijf loopt.
Ami 8 Club (1970)
XBXG schreef:Pas op dat je Patje74 niet tegen het lijf loopt.
komt hij daar ook te schrapen haha, een verkapte forum-meeting dus, dat wordt weer schrikken voor zo’n sloperij haha
Emiel
Er liggen zomaar GS- en 2CV-onderdelen daar, dus dat heb ik even aan ‘m doorgegeven.
Zaterdag zijn ze trouwens tot 18.00 open, maar ze lunchen tussen 12.00 en 13.00 uur.
Ik had nog verteld dat er wellicht andere Citroënliefhebbers zouden komen, dus ze zouden er vanaf moeten weten.
Ami 8 Club (1970)
BX19trs schreef:JHD schreef:Nou ik ben zaterdag wel in Friesland en ik zoek nog een carterpan met opening voor olietempsensor en een achterlicht kap links voor een break. Waar en hoe laat ga je?
Groeten, Jan Hendrik
Ik denk zo rond een uur of 9:30 a 10:00 die kant op….
Elpee, is dat wat?
Emiel
Is goed zorg ik dat bij je ben !
Ik kom vanuit het zuiden, dus ik rij er gelijk naar toe. Hoe laat denken jullie in Oudehorne te zijn? Dan zorg ik dat ik er ook ben.
Jan Hendrik