heb een C15 diesel met een Bosch brandstofpomp
bij rijden lekt de pomp als een gieter.
het drupt niet maar het stroomt…
ik zie niet waar ie lekt, ‘t lijkt wel van onderen te komen want de zijkanten lijken droog.
zijn er punten waar ik moet beginnen te kijken?
de auto rijdt er trouwens niet minder om…
ben benieuwd naar jullie reacties
ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”
Momenteel Volvo V70 en een Punto
Waarschijnlijk de keering van je brandstofpomp, te vinden achter de poelie.
Ajeto!!!
dank voor je reactie,
gaa morgen even kijken.
kan Jan Klaas de beun dat eenvoudig repareren of is daar een echte “Boschspecialist” voor nodig
grts, Hugo
ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”
Momenteel Volvo V70 en een Punto
Kan jezelf is vrij makkelijk, echter moet wel ff de distributie riem eraf.
Ajeto!!!
Was het niet zo dat je bij een Lucas pompje hier bij kunt door de distributieriem en de poulie eraf te halen, en dat bij een Bosch pomp de poulie en het bovenste deksel waar de regulateur inzit eraf moet?
Test
Ik heb beide gedaan, maar heb bij een Bosch niet het deksel verwijderd.
Ajeto!!!
heb vandaag eens GOED gekeken
was toch de gashendel, lekt nu alleen een stuk meer dan dat de vorige keer deed (in de oude auto…)
wie oh wie kan dit voor mij repareren.
ik heb er echt géén tijd voor om het zelf te doen.
omgeving Amsterdam of Zwolle.
vr gr. Hugo
ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”
Momenteel Volvo V70 en een Punto
Keezx schreef:hugo schreef:heb vandaag eens GOED gekeken
was toch de gashendel, lekt nu alleen een stuk meer dan dat de vorige keer deed (in de oude auto…)
wie oh wie kan dit voor mij repareren.
ik heb er echt géén tijd voor om het zelf te doen.omgeving Amsterdam of Zwolle.
vr gr. Hugo
Heb nog een Bosch pomp liggen van een 205 van 1990.
Lekt niet, plm 180000 km gedraaid.
Omgeving Amsterdam
nee dank je,
het bleek toch ops: het asje te zijn…
ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”
Momenteel Volvo V70 en een Punto