ik stond pasgeleden op een balkon wat uitkeek op zo’n 200 auto’s en in 1 oogopslag zag ik pesies in het midden een c6 staan je ogen worden er gewoon naartoegetrokken, en dat maakt van een auto een echte klassieker
c6 is retemooi, ik vind het alleen maar leuk dat veel mensen om me heen zeggen dat ze het niets vinden want dat hoort toch wel een beetje bij het topmodel van citroen
Rij nooit sneller dan je bescherm-engel kan vliegen
http://www.inkbros.nl
Tja, ik vind de DS prachtig, de CX kan ik ook mooi vinden, de SM is prachtig en de XM is ook een schoonheid.
Maar de hele C serie kan ik niet mooi vinden, wel heel apart maar niet mooi en ik heb de C6 van alle kanten bekeken, van binnen en buiten, maar hij is wel groot maar niet mooi.
Dat is mijn smaak hoor, trek je daar vooral niets van aan.
Han S schreef:Ik vind de C6 overigens spuuglelijk, maar dat is slechts een mening, voor mij is de XM de laatste Citroen classic car.
Ik sluit mij daar graag bij aan.
Mocht ik ooit met koerieren moeten stoppen en op benzine overgaan….dan komt er wel een XM, uiteraard met airco e.d.
De grote Oom van de BX dus
En ik vind die C6 ook niks…..bijna alle C’s trouwens.
(C4 kan er nog net mee door)
Toen de XM uitkwam hoorde ik ook van alle kanten dat de CX de laatste echte typische mooie Citroen was. Mijn persoonlijke mening over de C6 houd ik voor me
2000 XM 3.0 V6 24v Exclusive Auto - 84k km RP8569