Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
woutersmits schreef:potverdorie, dat stucwerk in het amsterdam appartement is echt retestrak en gaaf!
echt kicken om te zien na al de heftige voorbereiding!
(minder was dat ik de verkeerde koppelingen had voor de cv ketel, mja het kan niet allemaal meezitten….)
Niks mooiers als je tevreden bent over je eigen werk! Gaat lekker dus daar.
@visapowerrr: klinkt gezellig de nieuwe woning. Veel suc6 met klussen en genieten maar!
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
ooooow, ik wil ook klussen!!!
ow dis nie t klaagtopic…
Totaal aantal Berichten: 3833
- CX 2200
- CX 2200
@ieksemmu; je mag wel komen helpen hoor!
@partrick: thanks, maar het stuccen had ik natuurlijk uitbesteed. Ik kreeg wel complimenten dat het plafond er zo mooi inzat..!! En dat terwijl ik nog niet eens heel erg m’n best gedaan had om het 100% uit te vlakken, meer een beetje op het oog.
@visapowerr: gefeli nog met het huissie en alle nieuwe dieren (twee ervan zou ik zo snel mogelijk dumpen….)..
Totaal aantal Berichten: 2791
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
Vandaag bij de SPORT even een compressietest gedaan na de cilinderkoppakking wissel, alle 4 12Bar!!! Beter kan niet.
Eerste slag was 6Bar dus dat is prima in orde!
Ding sleurt nu ook lekker, al 2 strepen van 7meter neergezet in de steentjes.
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
gelukkig is moederlief nog op vakantie?
Kan je de oprit weer mooi proper gritselen
Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Of helemaal zwart van de strepen maken. Wordt het ook egaal.
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
Gister gekart in A’dam, 3 heats 2 x gewonnen van me vriend
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
Vandanamiddag met opa en de Xant naar de garage geweest…
zijn stamgarage is een kleine dorpsgarage, da’s wel gezellig! De mensen kennen je, wisten zelfs dat ik met Citroëns bezig was
net telefoon gehad, donderdag middag naar het nieuwe werk om de zaak “af te ronden”
hm klinkt wel goed
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
bijna gefeliciteerd dan maar!
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
oja net bij t postkantoor t pakketje met mn bestelde 2Gig werkgeheugen afgehaald, van t weekend mn Macmini maar eens opereren!
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
ieksEmmu schreef:oja net bij t postkantoor t pakketje met mn bestelde 2Gig werkgeheugen afgehaald, van t weekend mn Macmini maar eens opereren!
Whofff een Mac met 2 gieg werkgeheugen. De Mac dus ook al, ik dacht dat alleen PC’s van die slurpers waren
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 2507
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
hogervp schreef:ieksEmmu schreef:oja net bij t postkantoor t pakketje met mn bestelde 2Gig werkgeheugen afgehaald, van t weekend mn Macmini maar eens opereren!
Whofff een Mac met 2 gieg werkgeheugen. De Mac dus ook al, ik dacht dat alleen PC’s van die slurpers waren
Mac is vele malen erger dan de PC wat betreft werkgeheugen.
Totaal aantal Berichten: 515
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
mkatgert schreef:hogervp schreef:ieksEmmu schreef:oja net bij t postkantoor t pakketje met mn bestelde 2Gig werkgeheugen afgehaald, van t weekend mn Macmini maar eens opereren!
maar dan kan je wel photoshop, illustrator, indesign, quarxpress, mail firefox en word tegelijkertijd draaien
Iemand bekend met de Packard Bell Netstore (externe LAN harde schijf). mbt netwerk opslag tussen PC en Mac?
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
visapowerrr schreef:mkatgert schreef:hogervp schreef:ieksEmmu schreef:oja net bij t postkantoor t pakketje met mn bestelde 2Gig werkgeheugen afgehaald, van t weekend mn Macmini maar eens opereren!
maar dan kan je wel photoshop, illustrator, indesign, quarxpress, mail firefox en word tegelijkertijd draaien
Iemand bekend met de Packard Bell Netstore (externe LAN harde schijf). mbt netwerk opslag tussen PC en Mac?
ja ik hoop nu wat meer zware progs tegelijk te kunnen draaien alhoewel het ook wel eraan zal liggen dat het niet allemaal Intel-progs zijn…