Friese F16’s op Vliegbasis Eindhoven
Eindhoven - Een heus elftal straaljagers van de vliegbasis Leeuwarden zijn voor een oefening tot vrijdag in Eindhoven. Ook 434 militairen zijn met de bus overgekomen naar de regio. Het is sinds jaren dat de jachtvliegtuigen overkomen naar Brabant.
Aanvankelijk zouden 12 straaljagers overkomen, maar wegens technische problemen met het twaalfde toestel bleef deze aan de grond in Leeuwarden. Later in het jaar zullen de toestellen opnieuw terugkeren voor verdere oefeningen.
Net even gaan touren met de CX en dan is een rondje vliegveld altijd wel leuk. Nu stegen er net 2 van die apparaten op en dat is ff een lekker geluid
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
En nog wat vreugde, mijn egaa heeft gisteren mn verjaardagskado ingelijst. Kostte wat moeite maar dan heb je ook wat mede thx to eatmyrust.nl
Totaal aantal Berichten: 7810
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
gaaf!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 2507
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
T(h)ijs schreef:En nog wat vreugde, mijn egaa heeft gisteren mn verjaardagskado ingelijst. Kostte wat moeite maar dan heb je ook wat mede thx to eatmyrust.nl
Jaa die is tof, ik heb hem ook
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gaaf!
Btw, de muur heeft ook een prachtige kleur.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
mkatgert schreef:
Jaa die is tof, ik heb hem ook
Ik heb pas exemplaar 36, dus zo hard loopt het niet met ze. Maar ik moest en zou er een hebben
hogervp schreef:Gaaf!
Btw, de muur heeft ook een prachtige kleur.
Hmm ja als het nu bij 1 muur gebleven was, maar zoals je aan de attributen op de vensterbank kan zien is het daar niet bij gebleven Maar ik zie het inmiddels niet meer, vrouwen
- Ami Super
T(h)ijs schreef:Hmm ja als het nu bij 1 muur gebleven was, maar zoals je aan de attributen op de vensterbank kan zien is het daar niet bij gebleven Maar ik zie het inmiddels niet meer, vrouwen
hahaha! Tja de “vrouwtjes” hè.
Al ben ik nog steeds tevreden met onze muur:
“Dat kattenhuis was echt voor een prikje te koop, bijna gratis eigenlijk.”
Tuurlijk San.
Patrick
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
hogervp schreef:
“Dat kattenhuis was echt voor een prikje te koop, bijna gratis eigenlijk.”
Tuurlijk San.
Dat soort logica is mij ook niet vreemd hoor… Maar dan is het vaak Citro-gerelateerd.
Ik heb sinds gisteren eindelijk een nieuwe telefoon gekocht
Vandaag gelijk maar even naar mijn eisen aangepast:
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
De Marina is gekeurd
Mag weer een jaartje van de openbare weg gebruik maken
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Totaal aantal Berichten: 7810
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Vanmiddag mijn nieuwe notebook gekregen.. na anderhalf jaar wachten. Voordeel van zo lang wachten is dat de specs ook steeds beter worden
Heb nu dus een IBM/Lenovo T60p met 1680*1050 widescreen, een centrino duo 2.33 ghz processor, 4 gieg intern en 100 gb intern + 120 gb USB opslag
Doneer, zo blijven we draaien!
Had ik al gemeld dat ik afgelopend hele mooie plekjes heb gezien in België?
Ik was met 2 vrienden een weekendje België aan het doen: Leuven, Gent en Brugge. Vooral Brugge is een magistrale stad, maar wel jammer van de toeristen. Tussen al die toeristen door, zie je dat Brugge echt een van de mooiste steden ter wereld is.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
- Ami Super
@goofblikscha: geweldig, een digimobiel. Uniek in de wereld.
Jaeger schreef:XBXG schreef:Had ik al gemeld dat ik afgelopend hele mooie plekjes heb gezien in België?
Ik was met 2 vrienden een weekendje België aan het doen: Leuven, Gent en Brugge. Vooral Brugge is een magistrale stad, maar wel jammer van de toeristen. Tussen al die toeristen door, zie je dat Brugge echt een van de mooiste steden ter wereld is.En is er dan iets mis met Antwerpen? MIJN stad (ik buiten de stad, maar in de buurt allessinds)
Persoonlijk vind ik Antwerpen een leuke en mooie stad, maar in Gent en Brugge heb je veel meer het idee dat je met de Teletijdmachine van Professor Barabas naar de Middeleeuwen bent gegaan. En aangezien ik van oude dingen houd…
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX