Benzinedruk
Orvan
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 37

Gepost: 05 juni 2007 09:14 PM

Mijn zx start zoals velen van jullie ondertussen al wel weten niet altijd even lekker, zeker met een warme motor.
Nu heb ik onlangs een probleempje gehad met de ontluchting van mijn tank, waardoor er veel vuil in gekomen is.

Hoe hoog moet de benzinedruk zijn voor mijn zx, en ook niet onbelangrijk, hoe meer ik die druk dan. (misschien is mijn brandstofpomp gewoon niet meer helemaal wat het zijn moet).

Groet
Orvan

Profiel  

Orvan
< 100 berichten
Rank

Gepost: 06 juni 2007 12:30 AM
  [ # 1 ]

Mijn benzinefilter heb ik pas vervangen, dus daar kan het niet aan liggen, ik weet ook niet of het niet goed is, kan ook echt aan die gaskleppositioneur liggen, maar die kan ik niet helemaal thuisbrengen. Weet wel dat er bij mijn luchtinlaat een sensor zit, die met een slangetje naar een of andere chip gaat. Als ik dat slangetje lostrek is het helemaal bagger…

Ik denk dat ik er eens een metertje op zet, is wel leuk om te zien ook lijkt me.

Profiel  

W E
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 80

Gepost: 06 juni 2007 12:35 AM
  [ # 2 ]

Heb je het nieuwe benzine filter wel in de juiste richting gemonteerd?

Profiel  

Orvan
< 100 berichten
Rank

Gepost: 06 juni 2007 01:02 AM
  [ # 3 ]

Ik zal morgen na mijn werk wel even wat foto’s maken, dan is het zeker duidelijk wat ik bedoel

Wel hoor ik idd een sissend geluid als ik onder mijn motorkap bezig ben, dus wie weet is er wel een slangetje lek, zou ik eens na moeten kijken dan

Maar, morgen foto’s van hetgeen ik bedoel.

Benzinefilter is in de juiste richting, althans, zelfde als de oude (staat een duidelijke pijl op, dus dat kon niet missen)

De pijl wijst bij mij richting mijn achterwiel (wat ik overigens wel raar vond, maar ik weet ook niet hoe de leidingen verder lopen)

Profiel  

ZX-Enschede
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2153

Gepost: 06 juni 2007 02:29 AM
  [ # 4 ]

Vacuumslang is drie euro de meter. Voor minder dan 10 euro heb je alles er nieuw inzitten.

Jos van der Voort

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook