4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4

achterkant niet meer omhoog na afkoppelen aanhanger
nitRon
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 592

Gepost: 12 juli 2007 10:16 PM
  [ # 46 ]

Re: Smile

knäckor schreef:
nitRon schreef:
knäckor schreef:
nitRon schreef:
knäckor schreef:
nitRon schreef:

elke 3 jaar zet ik ze ff opnieuw op druk… je zegt het zelf Smile en wat er mis mee is? niets, is mijn probleem niet je doet maar Very Happy

Niet echt duidelijk, zeggen dat je met vulbollen 3 jaar doet en met nieuwe 100000 kilometer. Appels en peren gebeuren.

Misschien doe je met nieuwe bollen ook wel 3 jaar, alleen rijden mensen die nieuwe bollen kopen wél 35000 kilometer per jaar. Ik vraag me überhaupt af of je de levensduur van bollen in afgelegde kilometers kan definiëren, volgens mij is de levensduur eerder tijdsafhankelijk.

see me care Laughing

Jij bent wel een gezellig forum-typje hè  Wink

Je mening droppen en dan pissig zijn als mede-forummers kritisch zijn.

klopt, maar het kan me ook geen moer schelen wat je erover lult Wink ik praat alleen maar uit ondervinding van in de garage. laterz

Wat jij wil. Veel plezier op het forum.

zeker weten! ik heb gin zin om in een eindeloze discussie te gaan over zoon dom onderwerp ofzo hoor Wink ik zie het zelf iedere dag hoe de vork aan de steel zit, wij doen namelijk voor 85% citroen. ik zeg niet zomaar gewoon iets omdat ik het denk. we ondervinden het dagelijks dat dat probleem altijd terugkomt, en veel eerder dan als je nieuwe steekt. veel plezier op het forum Smile

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 13 juli 2007 01:34 AM
  [ # 47 ]

Re: Smile

nitRon schreef:
knäckor schreef:
nitRon schreef:
knäckor schreef:
nitRon schreef:
knäckor schreef:
nitRon schreef:

elke 3 jaar zet ik ze ff opnieuw op druk… je zegt het zelf Smile en wat er mis mee is? niets, is mijn probleem niet je doet maar Very Happy

Niet echt duidelijk, zeggen dat je met vulbollen 3 jaar doet en met nieuwe 100000 kilometer. Appels en peren gebeuren.

Misschien doe je met nieuwe bollen ook wel 3 jaar, alleen rijden mensen die nieuwe bollen kopen wél 35000 kilometer per jaar. Ik vraag me überhaupt af of je de levensduur van bollen in afgelegde kilometers kan definiëren, volgens mij is de levensduur eerder tijdsafhankelijk.

see me care Laughing

Jij bent wel een gezellig forum-typje hè  Wink

Je mening droppen en dan pissig zijn als mede-forummers kritisch zijn.

klopt, maar het kan me ook geen moer schelen wat je erover lult Wink ik praat alleen maar uit ondervinding van in de garage. laterz

Wat jij wil. Veel plezier op het forum.

zeker weten! ik heb gin zin om in een eindeloze discussie te gaan over zoon dom onderwerp ofzo hoor Wink ik zie het zelf iedere dag hoe de vork aan de steel zit, wij doen namelijk voor 85% citroen. ik zeg niet zomaar gewoon iets omdat ik het denk. we ondervinden het dagelijks dat dat probleem altijd terugkomt, en veel eerder dan als je nieuwe steekt. veel plezier op het forum Smile

je kunt handig lullen..
jij met jou ervaring uit de garage.
ik heb 5 jaar lang troenen gedaan en dan ALLEEN troenen,, dus 100%.
sinds 1985 ben ik ermee bezig, en ben aardig bedreven in die dingen.

nieuw of vullen is om het even.
een oude bol die lager is geweest dan 40% van zn initiaal druk is een zwakke bol, en die vervang je dus, al dan niet door een gebruikte.

als je eenmaal de nippels erop hebt zitten ( die zijn het duurste van het vullen) dan kun je ze hergrbruiken, of je opteert voor het vulsysteem alla cyparts, die gebruiken de bestaande nippels.

en een beetje stikstof en 10 minuten per bol kost nou nie echt veel hoor…
tegen 30 a 40 euro voor een nieuwe.
daarnaast, die nieuwe liggen soms maanden cq jaren op de plank, de spoeling word dunner namenlijk,, en dat stil liggen is funest voor die bollen.

nee doe mij maar een goede vers gevulde bol..goedkoper, en ik moet mn eerste geplofte poot onder de auto nog meemaken..

mvgr wupke:ook sleutelaar.. Wink

Profiel  

Gorilla
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 97

Gepost: 13 juli 2007 09:24 PM
  [ # 48 ]

Re: achterkant niet meer omhoog na afkoppelen aanhanger

herbert mooij schreef:

De achterkant van onze Xantia komt niet meer omhoog als ik er een aanhanger achter heb gehad. Wat op en neer schakelen met het pientere pookje (geen Daf overigens…maar de hoogteverstelling) biedt geen soelaas.

Mooi dat je probleem is opgelost…
Aan het commentaar op elkaar van sommigen hier vraag ik me af wat er bij hun niet omhoog komt… Wink
Prettige vakantie allemaal Very Happy

Citroën-? It’s life Jim, but not as we know it!

Profiel  

HM 14
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 54

Gepost: 21 juli 2007 01:24 PM
  [ # 49 ]

ik bedoel maar…
had niet gedacht dat er zoveel gehakketak op zou volgen.
de zon schijnt, ajuus en bedankt!

Profiel  

4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook