Ik zag tijdens het zoeken al een link voorbij komen naar een universele CVbediening van MBCarParts.
Daar zag ik een soortgelijk product, alleen dan met AB+klapsleutel. ( linkje )
Hebben mensen ervaring met dit pakket en dan met name de sleutel: is deze gewoon na te maken? Ik heb nu namelijk maar 1 sleutel, en een setje extra reservesleutels is natuurlijk altijd mooi meegenomen!
Heerlijk! met de ramen dicht in de zon staan.. AIRCO! http://images.spritmonitor.de/184373_5.png
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Re: Centrale vergrendeling + klapsleutel
kevindee schreef:Ik zag tijdens het zoeken al een link voorbij komen naar een universele CVbediening van MBCarParts.
Daar zag ik een soortgelijk product, alleen dan met AB+klapsleutel. ( linkje )Hebben mensen ervaring met dit pakket en dan met name de sleutel: is deze gewoon na te maken? Ik heb nu namelijk maar 1 sleutel, en een setje extra reservesleutels is natuurlijk altijd mooi meegenomen!
Dat is prima te doen. Een sleutel kan je gewoon laten bijmaken bij de sleutelboer. Als je al centrale vergrendeling hebt maar nog niet op afstand is het aansluiten van de module niet zoveel werk. Het is een kwestie van een plus en een min aansluiten, en twee stuurdraden. Eventueel kan je je knipperlichten aansluiten, dat zijn dan 2 draden extra.
Kijk anders even op de website van een andere leverancier waar wordt uitgelegd hoe je de sleutel pasmaakt: klik!
Eveneens ben ik tevens ook.
Ik heb op dit moment centrale vergrendeling met IR, alleen dat richten hè Ben alleen een beetje huiverig voor het aansluiten van alle draden (onder het pennenbakje kom je zo een spaghetti-brei van groene kabeltjes tegen, waar de beheerder van een patch-kast jaloers op is!)
Heerlijk! met de ramen dicht in de zon staan.. AIRCO! http://images.spritmonitor.de/184373_5.png
Hee die Kevin, ik zie dat je de Xantia al opgehaald heb
Die setjes met een klapsleutel moet je inbouwen en zijn niet Plug & Play.
Ik begreep van je vader dat je toch naar Citroen Specialist De Pee wil gaan ivm de hydractief bol enzo. Hij heeft Plug & Play setje liggen, is nog geen 1 minuut werk om het in te bouwen, dat doet hij zo voor je.
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
kevindee schreef:Ik heb op dit moment centrale vergrendeling met IR, alleen dat richten hè Ben alleen een beetje huiverig voor het aansluiten van alle draden (onder het pennenbakje kom je zo een spaghetti-brei van groene kabeltjes tegen, waar de beheerder van een patch-kast jaloers op is!)
Het is inderdaad een fikse bende daar, en je zal even moeten uitzoeken welke draden je op welke aan moet sluiten. Anders moet je een plug&play; setje zien te vinden, zoals ZX1.4i zegt.
Eveneens ben ik tevens ook.
ZX1.4i schreef:Hee die Kevin, ik zie dat je de Xantia al opgehaald heb
Die setjes met een klapsleutel moet je inbouwen en zijn niet Plug & Play.
Ik begreep van je vader dat je toch naar Citroen Specialist De Pee wil gaan ivm de hydractief bol enzo. Hij heeft Plug & Play setje liggen, is nog geen 1 minuut werk om het in te bouwen, dat doet hij zo voor je.
En hij rijdt nog als een zonnetje
Heb ff De Pee gebeld gelijk, kan vanmiddag voor die hydra-bol langskomen dus ik ga gelijk even informeren dan naar prijzen e.d
Heerlijk! met de ramen dicht in de zon staan.. AIRCO! http://images.spritmonitor.de/184373_5.png
Ter opvolging:
Ben vanmiddag bij De Pee geweest. De monteur heeft de auto gelijk even gecheckt en goedgekeurd (het probleem met de hydro-bol was dat de stekker er gewoonweg niet in zat ops: )
Hij heef voor mij ook gelijk de CV geïnstalleerd. Kosten:
€76,85 ex. btw.
Totaal komt het dus op €91,45
Zometeen ga ik het waarschuwingslampje monteren, en alvast kijken of de knipperlichten ook aangesloten kunnen worden!
Ben weer een gelukkige Xantia-rijder!
Heerlijk! met de ramen dicht in de zon staan.. AIRCO! http://images.spritmonitor.de/184373_5.png
kevindee schreef:Ben vanmiddag bij De Pee geweest. De monteur heeft de auto gelijk even gecheckt en goedgekeurd (het probleem met de hydro-bol was dat de stekker er gewoonweg niet in zat ops: )
Hij heef voor mij ook gelijk de CV geïnstalleerd. Kosten:
€76,85 ex. btw.
Totaal komt het dus op €91,45
Zoals ik al zei, het is een TOP Garage
Heb je wel gezegd dat ik je doorverwezen heb, dat vind hij altijd leuk om een goede referentie
ZX1.4i schreef:kevindee schreef:Ben vanmiddag bij De Pee geweest. De monteur heeft de auto gelijk even gecheckt en goedgekeurd (het probleem met de hydro-bol was dat de stekker er gewoonweg niet in zat ops: )
Hij heef voor mij ook gelijk de CV geïnstalleerd. Kosten:
€76,85 ex. btw.
Totaal komt het dus op €91,45Zoals ik al zei, het is een TOP Garage
Heb je wel gezegd dat ik je doorverwezen heb, dat vind hij altijd leuk, een goede referentie
ZX1.4i schreef:ZX1.4i schreef:kevindee schreef:Ben vanmiddag bij De Pee geweest. De monteur heeft de auto gelijk even gecheckt en goedgekeurd (het probleem met de hydro-bol was dat de stekker er gewoonweg niet in zat ops: )
Hij heef voor mij ook gelijk de CV geïnstalleerd. Kosten:
€76,85 ex. btw.
Totaal komt het dus op €91,45Zoals ik al zei, het is een TOP Garage
Heb je wel gezegd dat ik je doorverwezen heb, dat vind hij altijd leuk, een goede referentie
IDD een top garage! heb ook je naam genoemd, vonden ze zeker heel erg leuk. “Wat kan de wereld toch klein zijn”
Heerlijk! met de ramen dicht in de zon staan.. AIRCO! http://images.spritmonitor.de/184373_5.png
Heb je al een sprintje getrokken bij het stoplicht tegen de Xantia van je vader
ZX1.4i schreef:Heb je al een sprintje getrokken bij het stoplicht tegen de Xantia van je vader
Nee dat niet, maar heb er al wel één gewonnen van een Golf.. en dat terwijl t niet eens mn bedoeling was ofzo, gewoon normaal optrekken en nog die golf eruit rijden
Heerlijk! met de ramen dicht in de zon staan.. AIRCO! http://images.spritmonitor.de/184373_5.png
kevindee schreef:ZX1.4i schreef:Heb je al een sprintje getrokken bij het stoplicht tegen de Xantia van je vader
Nee dat niet, maar heb er al wel één gewonnen van een Golf.. en dat terwijl t niet eens mn bedoeling was ofzo, gewoon normaal optrekken en nog die golf eruit rijden
Mag ook wel met een 2.0i en multipoint en 122PK
De 1.8i van je vader heeft maar 103PK
Niet te hard zeggen hoor, m’n ouders hadden het al over sleutels bijmaken in de vakantie..
Kunnen zij mooi met mijn auto gaan toeren terwijl ik aan het werk ben. Ze zijn namelijk nu al helemaal fan van de airco (vooral mn ma)
Heerlijk! met de ramen dicht in de zon staan.. AIRCO! http://images.spritmonitor.de/184373_5.png
Hier de pa van Kevin.
Als is mijn 1.8i X niet zo snel en koel, rijden doet ie een boel.
De extra sleutels kan ik nu dus wel vergeten.
Dan maar zorgen dat ik voor de vakantie ook een Xantia of misschien toch een XM met airco bezit.
Martin
xantia 1.8i X (zwart)
ps. Ik hoor net op het nieuws dat zwarte auto’s vaker bij een ongeluk betrokken zijn. Toch ook maar een andere kleur nemen…
Zeg, maar heeft iemand al de sleutel omgebouwd tot die klapsleutel variant met de originele sleutel erin, en hoe ziet dat eruit? Wellicht is het ook iets voor mij (als het zoveelste hebbedingetje…... )
Magical box specialist! Read-out and reset your computer yourself!