hallo
mijn 1.4 zx lekt benzine als ik de tank vol maak,na een volle tank stinkt heel mijn auto naar benzine totdat het volume een bepaalde hoogte heeft bereikt dan stopt het met lekken
weet iemand toevallig waar ik naar moet klijken of is het verstandig naar garage te rijden?
mvg
kijk eens bij de vulbuis van de tank.
Loopt bij je achterwiel, wil soms weleens lekken
het lekt alleen bij volle tank en dan ruikt heel mijn auto naar benzine,bij volle tank zie ik dan benzine druppels op de tank onder.
hoe kan ik bij de tank komeniemand enig idee?
heb overigens de vulbuis opgezocht div. problemen maar de mijne kwam niet aan de orde
mvg
ontluchtingslangetjes waar zijn die te vinden?ik zie in pijp waar de benzine pistool inpast.
ik zal er opletten wanneer pistool afslaat dan zal ik stoppen met tanken,ik ging meestal door met tanken,ik zal het in de gaten houden
mvg
kijk maar eerst naar de vulbuis, die krengen durven scheuren
volgens mij bestaat er geen kit om dat te dichten (ik heb het gedaan aan de C15 en ging terug lekken)
denk dat je enkel met 2 component epoxy resultaat zal hebben
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
2 component epoxy ,wat is dat?
euh ops: lijm
is te verkrijgen in vele grote merken : Bison en Soudal bvb.
het is een tube met 2 kokers, je mengt het op een plankje of zo met de bijgeleverde spatel, wel doorwerken want het hard heel snel uit
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
dat probleem had ik ook, het kan bij je dop lekken van de volume sensor
deze dop kan je vinden onder je achterbank, klap deze omhoog en je ziet 2 rubberen dop/stop zitten, trek deze open en kijk na het tanken of er benz om de dop staat
dit was bij mij wel het geval (2L 16V se2
hallo,
ik denk dat ik door ging tanken als het pistool afging.
Als het tankpistool afgaat bij volle tank stop ik direct en dat probleem met benzine verlies heb ik niet meer
mag op slot
bedankt voor tips