Totaal aantal Berichten: 586
- ID/DS DSuper
- 2CV 6 Club
- C4 (2004-heden) Ë C4
‘t Is inderdaad helemaal over. Wat ze gedaan hebben, weet ik niet. Ik heb in de showroom over DS’en zitten lullen onder het genot van een kopje koffie.
Het was iets van monteren onder of zonder spanning met of zonder plaatjes. Een door Citroën voorgeschreven behandeling. Het duurde een kwartiertje extra. Zelf doen is wel opletten op de bekabeling van de zij-airbags. Als ik Linda was, reed ik even langs de dealer.
Assitch schreef:nou linda, laat dit dan gewoon even bij je dealer fixen, en laat dan meteen alle 8 stoelbouten(li 4, re 4) behandelen. is een kwartier werk dus kost je als je auto uit de garantie is ook de kop niet(of een stukje service van je dealer)
het fixen van die schroeven heeft merkbaar resultaat(geraldDsuper?)
Afgelopen donderdag moest mijn C1 voor de 15000 km beurt en toen heb ik ze gelijk naar de stoelen laten kijken, ik had de oplossing voor dit probleem van dit forum uitgeprint en meegenomen en…... geen krakende stoelen meer!!!
Ben helemaal happy nu!!!
Nou mijn happy zijn is maar van korte duur geweest, het kraken in de bestuurdersstoel is weer terug en ook 2x zo erg als daarvoor!
Nadeel is dat ik sinds 2 maanden geen garantie meer heb, zal je net zien natuurlijk
Iemand misschien nog een andere tip hoe dit op te lossen is? vind het behoorlijk irritant ‘t is net of ik 100 kilo te zwaar ben of dat ik in een auto rij van tig jaar oud.
Totaal aantal Berichten: 68
- C5 Sedan Exclusive THP155 BVA6
- DS 3 e-HDi 70 EGS
- C1 1,0i Collection
Van onze vorige C1 kraakte de passagiersstoel als er niemand op zat. In onze nieuwe (4 weken oud) kraakt (nog) niets!
L8r, Henk
Linda G schreef:Nou mijn happy zijn is maar van korte duur geweest, het kraken in de bestuurdersstoel is weer terug en ook 2x zo erg als daarvoor! :down: :smt022
Nadeel is dat ik sinds 2 maanden geen garantie meer heb, zal je net zien natuurlijk :(
Iemand misschien nog een andere tip hoe dit op te lossen is? vind het behoorlijk irritant ‘t is net of ik 100 kilo te zwaar ben of dat ik in een auto rij van tig jaar oud. :?
ben je er al eens voor bij de dealer geweest tijdens de garantie periode??
kan je altijd zeggen dat het toen niet effectief verholpen is, een beetje fatsoenlijke dealer zal dan niet moeilijk doen…
knip!