In mn GC4P zt gewoon de standaard audio. Nu bne ik over de kwaliteit van de speakers niet heel erg tevreden. Dus overweeg ik ze te vervangen door andere. Verschillende audio-shops geven verschillende adviezen.
Benieuwd of er hier mensen zijn die 1 of meerdere onderdelen van de audio hebben laten vervangen en wat hun ervaring is?
Re: Kwaliteit speakers
Quatz schreef:In mn GC4P zt gewoon de standaard audio. Nu bne ik over de kwaliteit van de speakers niet heel erg tevreden. Dus overweeg ik ze te vervangen door andere. Verschillende audio-shops geven verschillende adviezen.
Benieuwd of er hier mensen zijn die 1 of meerdere onderdelen van de audio hebben laten vervangen en wat hun ervaring is?
Ik heb geen Picasso, maar een gewone C4 Berline. De audio is echter hetzelfde.
Ik heb de standaard speakers vervangen door OEM van Pioneer (gele serie). Geeft al een stuk beter en vooral meer ruimtelijk geluid. Het geluid lijkt nu veel meer uit de speakers te komen.
Voor weinig geld een mooie oplossing.
WOF
WOF
De grijze schicht, Citroën Xantia 1.8i AUT4
Goed geluid heeft ook vooral te maken met de klank kasten in de wagen.
Ik had geen standaart radio in mijn C4 coupé, dat had het voordeel dat ik het geluid veel beter kon regelen. De bas had ik er dus voledig uit gefilterd, en een mooie bas laten spelen via subwoofer.
ex C4 VTR 1.4 rijder.