Dankje
Dat was particulier, de verkoper werkte alleen bij een Toyota dealer
Jdt schreef:Toen de radiateur eruit was gelijk deze even schoongemaakt en de wartels aangetrokken omdat deze dus lekker aan het zweten waren, let ook op de startmotor van een 1400? :
Deze startmotor (D6RA) wordt op vele citroën-modellen toegepast, dus ook op BX14 en BX GTi 16V, maar ook op bv. de XM V6.
Eric Vertogen schreef:Jdt schreef:Toen de radiateur eruit was gelijk deze even schoongemaakt en de wartels aangetrokken omdat deze dus lekker aan het zweten waren, let ook op de startmotor van een 1400? :
Deze startmotor (D6RA) wordt op vele citroën-modellen toegepast, dus ook op BX14 en BX GTi 16V, maar ook op bv. de XM V6.
ach soo, maar vond het alleen nogal een klein starterje voor zo’n blok. Op de witte MK2 zit een normale grotere.
Alles is terug te vinden op mijn site: citroen-bx.nl onder wagenpark
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Jdt schreef:Ook nog even een gespoten grilletje geplaatst
Dat ziet er nog gaver uit
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Jdt schreef:Eric Vertogen schreef:Jdt schreef:Toen de radiateur eruit was gelijk deze even schoongemaakt en de wartels aangetrokken omdat deze dus lekker aan het zweten waren, let ook op de startmotor van een 1400? :
ach soo, maar vond het alleen nogal een klein starterje voor zo’n blok. Op de witte MK2 zit een normale grotere.
die kleinere starters zijn de modernere starters.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
weer wat geleerd dan (handig zo’n forum)
Zo net met de dealer gebeld en een nieuwe peilstok besteld, de oude zat al geen dopje meer aan
Morgen de nieuwe erin en dan is dat ook weer op orde
Ik blijf bezig:
- Stoelen gerepareert
- jbl speakers eruit en passende er weer in +roosters
- paar kapotte dash lampjes vervangen
- afschuwlijke 3e remlicht weggehaald
Binnenkort de rechter ADAL verversen
Alles is terug te vinden op mijn site: citroen-bx.nl onder wagenpark
Jdt schreef:
Gelijk een offerte laten maken bij een schadeherstel bedrijf voor de deukjes en de optische schade aan de lak (wat het meest opvalt dan).
Ziet er mooi uit zeg! Wat kost dat nu een deukje weghalen? Kun je een indicatie geven, want ik ben er wel benieuwd naar.
Geen idee, ik wordt er van de week over terug gebeld wat het totaal plaatje kost (er zitten nogal wat kleine deukjes in).
Care vraagt ongeveer 27,5 ex per deukje
gisteravons mini meet gehouden en ff z’n nieuwe aanwinst bekekn en mee gereden en het is een schitterende wagen met zeer veel potentie.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Zo, ik heb vandaag de brandstof slangen maar vernieuwd. Met een haarscheur in de lengte van de slang was ik niet van plan om door te rijden, ze waren duidelijk op hun eind
Gelijk de tijd genomen om een grondige spoeling van het systeem te doen en 2 veerpoot retouren kunnen vervangen omdat ze gewoon kapot waren en aan de andere kant zelfs afgeknepen
Tot zover het 16v nieuwsbericht