Alles is terug te vinden op mijn site: citroen-bx.nl onder wagenpark
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ziet er beter uit
en je kan aan de skirts zien dat het een 16V is
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
McDean schreef:ziet er beter uit
en je kan aan de skirts zien dat het een 16V is
Dat weten jij en ik maar de gemiddelde automobilist niet
jan z’n wolf in schaapskleren
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Ey Jdt, mooie wagen! Ik denk dat ik mn 16v logotjes ook van de 8erkant af haal. ghehe
Zodra mn rijbewijs binnen is kom ik nog wel eens langs met mn zx in Yerseke met me broeder en zn chic
Laterz
Marc
ZX 16v(1994) - Total loss
CitroPolo(1986) - verkocht
BX RE (19??) - van mn broer te leen.
Saxo 1.6i VTR (1997) - Dagelijks vervoer(vanaf morgen!)
Jdt schreef:Om het geheel compleet te maken heb ik er net weer een orginele (nieuwe) pot onder gehangen, lekker die stilte
Nu zie je het helemaal al niet dat het een 16v is, todat ik je voorbij vlieg
Hé, kan het zijn dat ik deze XF-68-DV heel wat keertjes in Gouda ben tegen gekomen?
Ich bin ein Breaker
karel schreef:Jdt schreef:Om het geheel compleet te maken heb ik er net weer een orginele (nieuwe) pot onder gehangen, lekker die stilte
Nu zie je het helemaal al niet dat het een 16v is, todat ik je voorbij vliegHé, kan het zijn dat ik deze XF-68-DV heel wat keertjes in Gouda ben tegen gekomen?
Niet sinds dat ik hem heb, de vorige eigenaar reed daar wel in de buurt misschien dat je hem erin hebt zien rijden?
Citromarcje schreef:Ey Jdt, mooie wagen! Ik denk dat ik mn 16v logotjes ook van de 8erkant af haal. ghehe
Zodra mn rijbewijs binnen is kom ik nog wel eens langs met mn zx in Yerseke met me broeder en zn chic
Laterz
Marc
Bedankt Gezellig, kan ik jou ZX ook eens zien
Jdt schreef:karel schreef:Jdt schreef:Om het geheel compleet te maken heb ik er net weer een orginele (nieuwe) pot onder gehangen, lekker die stilte
Nu zie je het helemaal al niet dat het een 16v is, todat ik je voorbij vliegHé, kan het zijn dat ik deze XF-68-DV heel wat keertjes in Gouda ben tegen gekomen?
Niet sinds dat ik hem heb, de vorige eigenaar reed daar wel in de buurt misschien dat je hem erin hebt zien rijden?
Dat zal ‘m dan zijn; ik kwam deze auto geregeld tegen op toevalligerwijs precies hetzelfde stukje weg in Gouda (en nee, dat was geen parkeerplaats).
Ich bin ein Breaker
Jdt Geplaatst: 02 Jul 2007 14:37 Onderwerp:
————————————————————————————————————————
Citromarcje schreef:
Ey Jdt, mooie wagen! Ik denk dat ik mn 16v logotjes ook van de 8erkant af haal. gheheZodra mn rijbewijs binnen is kom ik nog wel eens langs met mn zx in Yerseke met me broeder en zn chic
Laterz
Marc
Bedankt Gezellig, kan ik jou ZX ook eens zien
gezellig kom ik ook met m’n gti mini meet
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Leuk filmpje JDT. Altijd leuk om te zien.
Mooi om te zien dat je de 16v zo mooi opknapt. De 16v mk1 of mk2’s zijn namelijk de mooiste bx-en die ooit gemaakt zijn!!
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Wat een duf filmpje Ik had toch nog wel een echte climax verwacht, een volgas acceleratie ofzo
Harm schreef:Wat een duf filmpje Ik had toch nog wel een echte climax verwacht, een volgas acceleratie ofzo
Ik regel binnenkort wel een cameraman