In de jaren 70 waren ze inderdaad (vaak) blauw. ‘k Heb het nog nooit gezien, lijkt me bijzonder mooi
http://home.scarlet.be/clukkers/clukkers/
Belgische Dyane Confort ‘67.
Hey Patrick, wil je hier ook komen zoeken? Ik heb t zelfde probleem, vorige eigenaar vond t leuk om vochtverzamelende bitumen op de bodemplaten te plakken… Weg chassisnummer. Maar dat komt wel weer helemaal goed.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
abxsport schreef:Hey Patrick, wil je hier ook komen zoeken? Ik heb t zelfde probleem, vorige eigenaar vond t leuk om vochtverzamelende bitumen op de bodemplaten te plakken… Weg chassisnummer. Maar dat komt wel weer helemaal goed.
Ik wil zeker eens even langs wippen, maar eerst nog even een HY inelkaar puzzelen.
Wellicht dat een hamer en slagspul uitkomst bieden
Remco
currently a fakir on his magic carpet, a BX @BX19TZS
hee zo te zien is t dezelfde pickup als waar wij morgen naar gaan kijken.
Dus de foto´´s zijn er al
Aan de hand van de info die we hier al zowaar hebben gekregen
(mijn dank is groot…..)
Ook wij snappen eigenlijk niet waarom er een 16 km bordje op zit.
Ik moet zeggen dat ik de pickup idd wel in redelijke bewerkelijke toestand vind maar goed…....
we zullen wel zien
Morgen horen jullie meer…....
en zal ik ook foto;s maken om de belofte in te lossen ( plaatsen is vervolgens t volgende item maar goed…...)
hee groetjes
charly
zoals ik in t andere topic heb aangeven gaat de koop niet door. Me kameraad had vanmorgen stad en land en de rdw gebeld maar t schijnt bijna onmogelijk te zijn om op een legale wijze een kenteken te bemachtigen zonder een chasisnr.
groetjes charly
Het ziet er wel erg leuk uit,en de moeite om er iets van te gaan maken en er iets mee te doen. Krijg er jeuk van in de handjes
DEUKJES
iK HEB IN MIJN `63 2CV 7 DEUKJES IN RIJ ZITTEN OP DE BODEMPLAAT RECHTS VOOR DE VOORBANK. HEB LAATST EEN 2CV VAN VOOR `60 GEZIEN DIE DAT PRECIES ZO HAD, MAAR NU HEB IK OOK NOG EEN NUMMER GEVONDEN OP DE VLOERPLAAT BEVESTIGINGSRAND VAN DE CARROSSERIE(AANSLUITING OP DE DOOS-CONSTRUCTIE CHASSIS).
WEET NIET OF ZE DAT WEL EENS GEDAAN HEBBEN. 2 NUMMERS ?
MISSCHIEN HEB JE HIER WAT AAN .
groetjes Marc (alweer een-1t)