14 van de 18
« Eerste  < Vorige 12 13 14 15 16 Volgende >  Laatste »

Het grote Coming Out Topic
mathijs
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1120

- Ami 8 Break
- CX Athéna
Gepost: 14 juli 2007 04:58 PM
  [ # 196 ]

Valt allemaal wel mee hoor. Je wordt als hetero toch ook niet in elkaar getrimt door een homo/lesbo als je naar zijn broek of haar borsten kijkt? Razz

Als ik ga zwemmen ga ik overigens niet naar een speciaal bad. Liever niet zelfs. Rolling Eyes

My other car is a broomstick.

Profiel  

Franq
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 745

- Dyane 6 AYCB
Gepost: 01 augustus 2007 04:25 PM
  [ # 197 ]
mathijs schreef:

En hier is homo nummer 10! Smile In september ga ik trouwen met mijn vriend.
Onze trouwauto is natuurlijk onze GSA (behalve als iemand aanbied om ons te rijden in een SM Laughing) en geen van beide gaat in een jurk Razz. Dat is op een of andere manier altijd de eerste vraag die gesteld wordt als we vertellen dat wij gaan trouwen “Wie trekt nou de trouwjurk aan?”.

Gefeliciteerd!
Flauw hè, van die vraag. “Wie is dan het mannetje?” Jammer, niks begrepen…

BTW, ben nummer 11, maar eigenlijk boeit ‘t niet zo…

AYA-2 ‘69 | AYA-3 ‘68 | AY-CB ‘83 | MANB ‘85 | BX 15 TGE ‘91 | BX 19 TZI ‘93

Profiel  

eXpelliarMus
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4870

- Xsara Scootertje.
Gepost: 01 augustus 2007 07:55 PM
  [ # 198 ]
Franq schreef:
mathijs schreef:

Onze trouwauto is natuurlijk onze GSA (behalve als iemand aanbied om ons te rijden in een SM Laughing) en geen van beide gaat in een jurk Razz. Dat is op een of andere manier altijd de eerste vraag die gesteld wordt als we vertellen dat wij gaan trouwen “Wie trekt nou de trouwjurk aan?”.

Gefeli mannen met jullie aanstaande huwelijk. dance

Mathijs? Is een zwarte Daimler double six serie III met beige leder ook een optie? Cool  Wink

” Citroën amateur monteur in ruste!?  Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “

Profiel  

mathijs
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1120

- Ami 8 Break
- CX Athéna
Gepost: 01 augustus 2007 07:56 PM
  [ # 199 ]
Franq schreef:
mathijs schreef:

Gefeliciteerd!
Flauw hè, van die vraag. “Wie is dan het mannetje?” Jammer, niks begrepen…

BTW, ben nummer 11, maar eigenlijk boeit ‘t niet zo…

Hoi nummer 11 Razz
Dank je!

Mij boeit het ook niet of iemand nou geel, groen, rood, homo, hetero is. Maar toch ben ik wel benieuwd of het “homo gehalte” bij een autoclub lager ligt dan bij bv. een musical vereniging. Vaak als ik iemand verteld dat ik graag knutselt aan de auto of brommer verwachten ze dat vaak niet van mij. Dat kan ook aan mij liggen natuurlijk Laughing

My other car is a broomstick.

Profiel  

Franq
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 745

- Dyane 6 AYCB
Gepost: 01 augustus 2007 08:22 PM
  [ # 200 ]

Ik denk dat het misschien minder voor de hand ligt. Maar dat kan ook een imagoprobleem zijn. Je zal je nagels toch maar breken?  Wink Ik heb een aantal vrienden (zijn nog niet ge-out hier) die erg goed kunnen klussen en sleutelen. Ik doe ook verbouwingen in mijn huis. Misschien helpt anonimiteit dan wel…

Oh ja, ik begreep van een aantal van die vrienden dat de eendenscene ook aardig roze is… Surprised En als je AMI rijdt, kan het niet anders dan dat je een vriendje hebt! Laughing

AYA-2 ‘69 | AYA-3 ‘68 | AY-CB ‘83 | MANB ‘85 | BX 15 TGE ‘91 | BX 19 TZI ‘93

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3833

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 01 augustus 2007 08:30 PM
  [ # 201 ]

Oh ja, ik begreep van een aantal van die vrienden dat de eendenscene ook aardig roze is…  En als je AMI rijdt, kan het niet anders dan dat je een vriendje hebt!

aha, joris?

Profiel  

BX19trs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3830

- BX 19 trs
Gepost: 01 augustus 2007 10:14 PM
  [ # 202 ]

Ik was net van plan een ami aan te schaffen Wink

Ik kwam vrij regelmatig homostellen tegen in de SEAT garage waar ik gewerkt heb, dat merk is waarschijnlijk aantrekkelijker voor homo’s dan volvo, maarja waar gaat het om; de poetser aldaar is ontzettend expliciet homosexueel en als ie aan het werk was en merkte dat er homo’s in de showroom aan het kijken waren moest hij net altijd toevallig even met een poetsdoekje door de showroom cruisen Laughing en hij vertelde volop dat hij gewoon oogcontact probeerde te krijgen, destijds was ie een ontzettende autogek en kon waanzinnig goed poetsen en was niet vies van een beetje vuil werk, nouja weer even een vooroordeel uit de wereld..

Emiel

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 01 augustus 2007 10:17 PM
  [ # 203 ]
BX19trs schreef:

Ik vrij regelmatig homostellen

Ah, duidelijk Wink

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27933

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 01 augustus 2007 10:21 PM
  [ # 204 ]
Rene van Maren schreef:
BX19trs schreef:

Ik vrij regelmatig homostellen

Ah, duidelijk Wink

Ah leuk van die typ fouten Very Happy

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 01 augustus 2007 11:17 PM
  [ # 205 ]

Ik ben laatst op een 2cv meeting geweest en letterlijk meer dan de helft van de aanwezigen was homo ! Vond ik toch wel sterk.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6496

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 01 augustus 2007 11:29 PM
  [ # 206 ]

God ik dacht bij het zien van de titel dat het ging om de vraag of je ooit Opel gereden had…

Wist je trouwens dat er zelfs een aparte club voor homo’s met een oldtimer is? Er schijnt iemand met een SM lid van te zijn, hoorde ik van een (ex-)collega die ook lid is. Beetje overdreven als je het mij vraagt, het zou toch om de oldtimer moeten gaan, toch…?

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Profiel  

EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5010

Gepost: 01 augustus 2007 11:37 PM
  [ # 207 ]
mathijs schreef:

Vaak als ik iemand verteld dat ik graag knutselt aan de auto of brommer verwachten ze dat vaak niet van mij. Dat kan ook aan mij liggen natuurlijk Laughing

Tja, ik heb je nou één keer gezien en gesproken, maar om nou te zeggen dat ik je eruit vond zien als iemand die zou sleutelen…....

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 02 augustus 2007 02:11 AM
  [ # 208 ]
EW schreef:
mathijs schreef:

Vaak als ik iemand verteld dat ik graag knutselt aan de auto of brommer verwachten ze dat vaak niet van mij. Dat kan ook aan mij liggen natuurlijk Laughing

Tja, ik heb je nou één keer gezien en gesproken, maar om nou te zeggen dat ik je eruit vond zien als iemand die zou sleutelen…....

Hoe ziet iemand eruit die veel knutselt?

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 02 augustus 2007 02:13 AM
  [ # 209 ]

Gokje: eelt + eventueel (ingetrokken) vuil op de handen en vuil onder de nagels ?

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

austria
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 463

Gepost: 02 augustus 2007 02:18 AM
  [ # 210 ]

Ik zie altijd blanken rijden in een Citroen.
Zou leuk zijn of eens een neger in een Xsara picasso te zien.
Of een invalide lesbische negerin Wink

En zo kunnen we nogal doorgaan…..

Kortom, het maakt geen zak uit wie je bent, zolang je maar in een Citroen rijd.

Overigens ben ik hetero Laughing

Profiel  

14 van de 18
« Eerste  < Vorige 12 13 14 15 16 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook