Is er bij iemand al bekend of en wanneer er een c4 coupe phase 2 komt. Ik ga n.l. een nieuwe c4 coupe bestellen die in november geleverd moet worden. Kan ik dan beter zo lang mogelijk wachten? vanaf wanneer wordt eigenlijk uberhaubt het nieuwe modeljaar geleverd?
Groeten, Jos.
Vooralsnog is er dacht ik niks bekend, dus als je rond november je auto wil, is er niks dat je tegenhoudt om nu te bestellen, het nieuwe modeljaar bij Citroën begint in september, wellicht zullen er enkele aanpassingen qua kleurtjes en/of uitrustingen gebeuren, niks wereldschokkend
Totaal aantal Berichten: 1093
- C4 (2004-heden) Berline 2.0 HDI Exclusive
Er is idd nog niks officieel bekend… maar merkzuster Peugeot brengt dit najaar de 308 op de markt. Daarom mijn gok dat Citroen in het najaar van 2008 met de facelift (of misschien zelfs met de opvolger) zal komen. Wie weet, de tijd zal het leren
Vooralsnog lijkt het geen “gevaar” op te leveren om de auto nu te bestellen.
er zijn nog geen modelwijzigingen voor het ingaande productie-jaar bekend:
http://www.planete-citroen.com/forum/showthread.php?t=67062&highlight=Noir+Perla+Nera
waar je wel op moet letten bij het nu bestellen, is of je RT3 of RT4 krijgt, de C4 zou nu zo ongeveer om moeten zijn.
traditioneel gingen in Frankrijk de fabrieken geheel augustus dicht om in september met een nieuw modeljaar te beginnen, maar die augustus sluiting bestaat niet meer dus de overgang van modeljaar vindt ook niet meer zo vast plaats.
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
eviltwin schreef:er zijn nog geen modelwijzigingen voor het ingaande productie-jaar bekend:
http://www.planete-citroen.com/forum/showthread.php?t=67062&highlight=Noir+Perla+Nera
waar je wel op moet letten bij het nu bestellen, is of je RT3 of RT4 krijgt, de C4 zou nu zo ongeveer om moeten zijn.
traditioneel gingen in Frankrijk de fabrieken geheel augustus dicht om in september met een nieuw modeljaar te beginnen, maar die augustus sluiting bestaat niet meer dus de overgang van modeljaar vindt ook niet meer zo vast plaats.
In Vigo waar de C4 Picasso gemaakt wordt, sluiten ze wel nog in augustus. Hebben ze in Frankrijk geen vaste sluitingsmaand meer?
Bedankt voor de antwoorden, ik neem de bluetooth-optie, dan krijg je toch automatisch RT-4? Volgens de Dealer gaan ze in Frankrijk bij Citroen nog steeds met z’n allen gezellig op vakantie.
Groeten, Jos.
josf schreef:Bedankt voor de antwoorden, ik neem de bluetooth-optie, dan krijg je toch automatisch RT-4? Volgens de Dealer gaan ze in Frankrijk bij Citroen nog steeds met z’n allen gezellig op vakantie.
Nee, RT4 (Navidrive 30GB harddisk) is juist niet te combineren met het bluetooth telefoon systeem
heuh Vigo (Sp, pic/berlingo) was juist de eerste fabriek waar ze de zomersluiting opgeheven hebben. Mulhouse (Fr, C4/307) gaat ook niet dicht.
cocico schreef:In Vigo waar de C4 Picasso gemaakt wordt, sluiten ze wel nog in augustus. Hebben ze in Frankrijk geen vaste sluitingsmaand meer?
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Dan zal het wel een verkooptruuk van de dealer zijn. “Snel bestellen anders is de auto er wellicht niet half november.” Dit vanwege de maand fabriekssluiting.
Groeten, Jos.