Zojuist mijn C5 na APK keuring opgehaald bij de dealer. Tot mijn schrik zit er een gapend gat onder de rechter koplamp!
Het kapje van de koplampsproeier is opeens weg… Wij hebben hem gebracht mét en moeten hem ophalen zónder kapje.
Volgens de directeur/eigenaar van het garagebedrijf is het een bekend verschijnsel dat deze kapjes er soms spontaan afvliegen. Wie (her)kent dit?
Ik heb nu een nieuw kapje moeten bestellen (dat ook weer in de kleur gespoten moet worden). Zal wel zomaar 5 tientjes gaan kosten.
Graag jullie ervaringen hiermee.
Peter.
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
heel rot voor je maar ik kan het niet laten om te melden:
wat een luxe probleem zeg. een koplampruitensproeier. wow.
garagestmarien schreef:heel rot voor je maar ik kan het niet laten om te melden:
wat een luxe probleem zeg. een koplampruitensproeier. wow.
Tsja, ik kan het ook niet helpen dat ze die dingen erop zetten. Tot voor kort wist ik niet eens waarom dat kapje er zat…
50 euro is wel belachelijk veel. Het spuiten kun je makkelijk zelf met spuitbus.
Was laatst 40 euro per twee voor het spuiten kwijt . Die klepjes werden dan gelukkig nog onder garantie geleverd
Mijn zevende Citroen is een C5 2.0i 16v break exclusive automaat gris iceland van 09-2006 met lederen zetels en KPH van de C5club