Welke lichtmetalen wielen op een C4 Grand Picasso L Business
nido
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 18

Gepost: 12 juli 2007 11:30 AM

Ik heb mijn C4GP Ligne Business besteld in februari met daarbij volgens de specificatie 16” lichtmetaal type Baïkal. Nu is de auto vorige week afgeleverd en zitten er lichtmetalen wielen op met in het midden een plastic afdekkap. Ik zit er nu een week tegen aan te komen voor ik de folder ( a4 tje ) erbij pak en zie dat er hele anderen velgen onder horen te zitteen. Heeft iemand dit eerder aan de hand gehad ?? Ik ga zometeen de dealer even bellen voor opheldering.

Profiel  

nido
< 100 berichten
Rank

Gepost: 12 juli 2007 11:47 AM
  [ # 1 ]
KCie schreef:

Nido,

De leverancier van de 16” Baikal (BBS) is failliet, er worden als het goed is nu 17"Roskilde velgen geleverd.

Gr

Kcie

Daar heb ik dus niets van vernomen, ook van de dealer niet. Wat ik dus wel heel vreemd vindt, ik heb de auto in februari besteld, toen was er geen bluetooth carkit mogenlijk. Nu is dat wel zo en kon ik die er niet meer bij bestellen. Maar ze kunnen wel de lichtmetalen wielen van deze specificatie eronder zetten…...  Ondanks dat de andere lm wielen maar 16” zijn vindt ik ze mooier dan deze met de plastic kap. Toch maar eens de dealer bellen waarom dit niet verteld is.

Profiel  

nido
< 100 berichten
Rank

Gepost: 12 juli 2007 12:12 PM
  [ # 2 ]
KCie schreef:

Welke TomTom heb jij er bij gehad is dat de 710 of is het al de TomTom one XL ??

TomTom 710 waren op, ik heb de 910 gekregen ( overigens zonder TMC actie sticker waarop ik nog steeds zit te wachten !)

Profiel  

R2fm
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 98

Gepost: 12 juli 2007 07:47 PM
  [ # 3 ]

Hallo Nido,

Er is al eens een discissie geweest over dit onderwerp binnen dit forum.
Ik vermoed dat er voldoende rijders van een Ligne Business (1e serie) zijn die de velgen met je willen ruilen. Als je echt zou willen wisselen staan ze waarschijnlijk morgen te dringen voor je deur.

argue

R2FM

Geinjecteerd met Citroen en DS. Na heel wat jaren LHM en C4GP (luchtvering), 2 x DS5 (klassiek geveerd) nu een DS7 E-tense 4x4 300 Opera met 20” velgen en actieve vering.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook