Ik heb gisteren ovb van een proefrit nieuwe banden en dis. snaar en 3 maanden garantie een C5 uit dec 2002 gekocht het is een exclusive uitvoering en een automaat hij heeft nu 191.000 KM gereden volgens de verkoper is lpg veel schoner en kan de motor makkelijk 400.000 draaien?
Het is een exclusive uitvoeing maar heeft geen xenon velichting en de plastic afdekkap tussen de motorkap en de vorruit is niet meegespoten? is dit normaal?
Verder de typische C5 Problemen roest op de achterklep en de achterruit gaat niet open (moest van mij ook hesteld worden)
Zo te zien is al bekend dat arentwilde een différence heeft ipv een exclusive.
De plastic plaat, ook wel parafan, is altijd zwart en dus niet meegespoten.
PSA schreef:Zo te zien is al bekend dat arentwilde een différence heeft ipv een exclusive.
Die plastic plaat is wel degelijk in een metallic lak gespoten, maar zoals je zegt: altijd zwart. Maar dus geen gewoon zwart plastic. Net zoiets als met de zijspiegels op de C6.
Always Smile
Double Chevron schreef:PSA schreef:Zo te zien is al bekend dat arentwilde een différence heeft ipv een exclusive.
Die plastic plaat is wel degelijk in een metallic lak gespoten, maar zoals je zegt: altijd zwart. Maar dus geen gewoon zwart plastic. Net zoiets als met de zijspiegels op de C6.
Akkoord
ik zou heel erg voorzichtig zijn om probleemloos de 4 ton te halen op lpg
de zijn zat mensen die dat niet kunnen vertellen dus mooi verkooppraatje geweest helaas
Ik vind 4 ton ook erg ambitieus voor een gasbak, ondanks dat ik zelf 2 auto’s op gas heb. De xantia is net over de 2 ton en rijdt nog prima, maar aan het eind van het jaar gaat ze in de verkoop… Dus mochten er al geinteresseerden zijn
PSA schreef:Ik vind 4 ton ook erg ambitieus voor een gasbak, ondanks dat ik zelf 2 auto’s op gas heb. De xantia is net over de 2 ton en rijdt nog prima, maar aan het eind van het jaar gaat ze in de verkoop… Dus mochten er al geinteresseerden zijn
tuurlijk zijn er autos die het halen maar het meeredeel heeft gewoon onkosten gehad voor die 4 ton
zelf rij ik ook gas en na de 230000km was er toch een erg dure rekening voor de xant maarja autorijden mag geld kosten
Die diffrence is van de zaak maar omdat ik per 1-9 uit dienst ga heb ik een andere C5 op het oog!
het is volgens mij echt een exlusive hij heeft (nep) houtinleg en als je de bijridersdeur opent gaat er bij de voeten licht branden en hij heeft volledig velours bekleding..
op de zijkant staat echt exclusive terwijl in de advertentie ze het over een prestige hebben??
zie:
http://www.autotrendies.nl/prendies/
Oja hij heeft JBL speakers en net als mijn diff een zelf dimmende achteruitkijk spiegel, maar is gas nu beter of slechter voor een benzine motor?
Mijn zwager heeft een volvo op gas met 280.000KM en zijn vorige heeft er 450.000 Km mee gereden (een 2.0 8V)
welke is het want er staat geen 2002 dec c5 op de site?
even het kenteken graag
die blauwe 2.0 ligne prestige is een exclusive. Hij is van februari.
Kenteken: 06-jb-vl
die blauwe inderdaad dus het wel een exclusive waarom dan geen xenon verlichting
arentwilde schreef:die blauwe inderdaad dus het wel een exclusive waarom dan geen xenon verlichting
Zit er wel op, want er zitten ook sproeiers op. Tenzij het Xenon eruit geroofd is, maar dat lijkt me sterk. Mocht dat zo zijn, vertrouw dan de rest v/d auto ook maar niet…
volgens de verkoper had hij geen xenon hoe zie ik dat het wel zo is?
maar hij is toch van dec 2002 zeg de ts
citroenc2 schreef:maar hij is toch van dec 2002 zeg de ts
Klopt, maar dat klopt niet
hij is dus van februari 2002? mij is dec 2002 verteld lekker dan… ga de boel nu wel een beetje wantrouwen! hoe weten jullie dat hij van februari is?
dit is de tekst op marktplaats!
200km. 1e eigenaar, ABS, Achterbank neerklapbaar, Airconditioning, APK bij aflevering, Armsteun, Automaat, Boordcomputer, Centrale vergrendeling, Climate control, Dakdragers, Electrisch bedienbare spiegels, ...
Citroën C5 break 2.0 ligne prestige aut
Tellerstand: 200 km
Carrosserie: Stationwagon (5-deurs)
Brandstof: LPG G3
Bouwjaar: dec 2002Transmissie: Automaat
Kleur: Blauw
Motorinhoud: 1.997 cc
Aantal cilinders: 4
Vermogen: 100 kW (134 PK)
Massa leeg voertuig: 1.349 kg
Gemiddeld verbruik: 1 op 11,5
Motorrijtuigenbelasting: € 169 - 189 per kwartaal
BTW/Marge: BTW (Bedrijven kunnen de BTW terugvorderen van de belasting)
Opties en accessoires:
1e eigenaar
ABS
Achterbank neerklapbaar
Airconditioning
APK bij aflevering
Armsteun
Automaat
Boordcomputer
Centrale vergrendeling
Climate control
Dakdragers