ja, ik ken dat ook, dat speudo sequentieel gedoe, tergend sloom, dat leer je na 1 km wel af en laat je de pook lekker in D staan, dat sequentieel gedoe is alleen interresant als je in de bergen rijdt en de motorrem nodig hebt
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
georgeskawa schreef:ja, ik ken dat ook, dat speudo sequentieel gedoe, tergend sloom, dat leer je na 1 km wel af en laat je de pook lekker in D staan, dat sequentieel gedoe is alleen interresant als je in de bergen rijdt en de motorrem nodig hebt
Hey Georgie boy!
Ik heb een 2.2 HDI testgereden EN besteld!! ik kan je garanderen,wat waterman zegt,niet geheel klopt,wat de 2.2 betrefd,die moet zeker niet onderdoen in het optrekken en topsnelheid t.o.v. de 2.7 HDI! en geloof mij,de handbak schakeld prettig en zuiver! Ik heb ‘t ook niet zo voor automaten!! En ook,in mijn geval,want ik ben maar een simpel arbeidertje ,koos ik voor de 2.2, voor het fiscale voordeel! Voor een 2.7, betaal je hier in den Belgique, al gouw enkele forse duiten meer aan wegen belasting en inschrijvings taks!Wat ik niet begrijp aan de 2.2,is dat deze zwaarder weegt dan de 2.7???
klopt, 24 kg verschil, inderdaad onbegrijpelijk dat een 4cylinder zwaarder is dan een V6, btw, als je ‘m hebt kom je er dan eens mee langs? ik laat je wel weten wanneer ik beslis om te tekenen, maar ‘t zal inderdaad een 2.2 worden.
Totaal aantal Berichten: 43292
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
georgeskawa schreef:klopt, 24 kg verschil, inderdaad onbegrijpelijk dat een 4cylinder zwaarder is dan een V6, btw, als je ‘m hebt kom je er dan eens mee langs? ik laat je wel weten wanneer ik beslis om te tekenen, maar ‘t zal inderdaad een 2.2 worden.
armoedzaaiers. Wel de looks, niet de power. Ik hoor u nog wel eens als je met die under-powered bak de Mont Ventoux op bent geweest.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
waterman771 schreef:georgeskawa schreef:klopt, 24 kg verschil, inderdaad onbegrijpelijk dat een 4cylinder zwaarder is dan een V6, btw, als je ‘m hebt kom je er dan eens mee langs? ik laat je wel weten wanneer ik beslis om te tekenen, maar ‘t zal inderdaad een 2.2 worden.
armoedzaaiers. Wel de looks, niet de power. Ik hoor u nog wel eens als je met die under-powered bak de Mont Ventoux op bent geweest.
je moet kopen wat je zelf lekker vind rijden en niet naar een ander kijken
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
georgeskawa schreef:klopt, 24 kg verschil, inderdaad onbegrijpelijk dat een 4cylinder zwaarder is dan een V6, btw, als je ‘m hebt kom je er dan eens mee langs? ik laat je wel weten wanneer ik beslis om te tekenen, maar ‘t zal inderdaad een 2.2 worden.
OK! als ik haar heb,bij leven en wel zijn,geef ik je een belletje, en kom ik er mee langs!! neem jij ook een Exclusive?
what the hell do you think ?, of course en 9 kansen op 10 wordt ‘t een zwarte met beige leer, ik weet dat jij een rouge profond hebt besteld, dat word lachen als we Yuri ‘t leven zuur gaan maken als hij ons gaat proberen kwijt te rijden met z’n SM V8 6 liter Biturbo
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
georgeskawa schreef:what the hell do you think ?, of course en 9 kansen op 10 wordt ‘t een zwarte met beige leer, ik weet dat jij een rouge profond hebt besteld, dat word lachen als we Yuri ‘t leven zuur gaan maken als hij ons gaat proberen kwijt te rijden met z’n SM V8 6 liter Biturbo
Neen! mispoes! die had ik graag besteld,maar daar er weinig vraag naar die kleur is,moet ik er redelijk lang op wachten.
En daar ik niet alleen kies,de vrouw en de kids,brokken ook mee in de pap,is het een Gris Fulminator geworden,of in de volksmond,hier bij ons genoemd: een bleke zwarte.
Ook heb ik zwart leder genomen en als enige optie,buiten de metaalkleur,heb ik de 18” inch van de 2.7 HDI besteld,nl de roccastrada velgen
yep, ik ken die optie, en ik heb die 18” velgen express niet genomen omdat die serieus afbreuk doen aan de lekker soepele vering van een citroen, ‘t spreekt ook voor zich hè, 225/55 op 17” of 245/45 op 18”, dat voel je echt tijdens ‘t rijden.
Totaal aantal Berichten: 43292
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
georgeskawa schreef:what the hell do you think ?, of course en 9 kansen op 10 wordt ‘t een zwarte met beige leer, ik weet dat jij een rouge profond hebt besteld, dat word lachen als we Yuri ‘t leven zuur gaan maken als hij ons gaat proberen kwijt te rijden met z’n SM V8 6 liter Biturbo
Arme Diesel stumpers… geen geld voor echte brandstof zeker? Wacht maar tot ik met mijn 200+ pk SM van slechts 1500 kilootjes voorbij kom. Dan kan je trapen wat je wil, maar die 160 stumper pk’tjes van de c6 geven dan enkel diep zwarte rook…...
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 114
Geregistreerd: 21-02-2005
- Xsara Picasso 1.6i 16v Image
waterman771 schreef:georgeskawa schreef:what the hell do you think ?, of course en 9 kansen op 10 wordt ‘t een zwarte met beige leer, ik weet dat jij een rouge profond hebt besteld, dat word lachen als we Yuri ‘t leven zuur gaan maken als hij ons gaat proberen kwijt te rijden met z’n SM V8 6 liter Biturbo
Arme Diesel stumpers… geen geld voor echte brandstof zeker?
Waarom rij jij dan op LPG??
Totaal aantal Berichten: 43292
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Knuffie_nl schreef:waterman771 schreef:georgeskawa schreef:what the hell do you think ?, of course en 9 kansen op 10 wordt ‘t een zwarte met beige leer, ik weet dat jij een rouge profond hebt besteld, dat word lachen als we Yuri ‘t leven zuur gaan maken als hij ons gaat proberen kwijt te rijden met z’n SM V8 6 liter Biturbo
Arme Diesel stumpers… geen geld voor echte brandstof zeker?
Waarom rij jij dan op LPG??
Mijn sm loopt op echte benzine hoor. Dure auto, dure peut. De Xant van 2000 E loopt op gas, maar ja, da’s een noodgreep. ‘t zat er nou eenmaal in, en rijdt kut.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
waterman771 schreef:Knuffie_nl schreef:waterman771 schreef:georgeskawa schreef:what the hell do you think ?, of course en 9 kansen op 10 wordt ‘t een zwarte met beige leer, ik weet dat jij een rouge profond hebt besteld, dat word lachen als we Yuri ‘t leven zuur gaan maken als hij ons gaat proberen kwijt te rijden met z’n SM V8 6 liter Biturbo
Arme Diesel stumpers… geen geld voor echte brandstof zeker?
Waarom rij jij dan op LPG??
Mijn sm loopt op echte benzine hoor. Dure auto, dure peut. De Xant van 2000 E loopt op gas, maar ja, da’s een noodgreep. ‘t zat er nou eenmaal in, en rijdt kut.
je kan het er altijd uit slopen
waterman771 schreef:georgeskawa schreef:what the hell do you think ?, of course en 9 kansen op 10 wordt ‘t een zwarte met beige leer, ik weet dat jij een rouge profond hebt besteld, dat word lachen als we Yuri ‘t leven zuur gaan maken als hij ons gaat proberen kwijt te rijden met z’n SM V8 6 liter Biturbo
Arme Diesel stumpers… geen geld voor echte brandstof zeker? Wacht maar tot ik met mijn 200+ pk SM van slechts 1500 kilootjes voorbij kom. Dan kan je trapen wat je wil, maar die 160 stumper pk’tjes van de c6 geven dan enkel diep zwarte rook…...
173pk, en een roetfilter, je kunt het niet meer mis hebben
trouwens van die 190pk van een 3.0L is na dertig jaar ook niet veel meer over zeker nooit Top Gear gezien? Rollenbank test in deel 2. De Merak legt het trouwens ook af tegen een Dieseltje…
http://youtube.com/watch?v=mKam_ZnxVfo
http://youtube.com/watch?v=hjpB5L5iaB0
http://youtube.com/watch?v=ZLGNev_vdUw
http://youtube.com/watch?v=SxCcKAbrjvs
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije