Het topic was al lekage van of bij het stuurhuis.
Het blijkt dus inderdaad bij het stuurhuis te zijn, namelijk erboven. Het is de pomp die vervelend blijkt.
natuurlijk een speciale 16v pomp.
Zie hiervoor mijn gezocht advertentie…........
Een lekker frustrerend dagje sleutelen zogezegd….....
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
stoterstangen90 schreef:Het topic was al lekage van of bij het stuurhuis.
Het blijkt dus inderdaad bij het stuurhuis te zijn, namelijk erboven. Het is de pomp die vervelend blijkt.
natuurlijk een speciale 16v pomp.
Zie hiervoor mijn gezocht advertentie…........
Een lekker frustrerend dagje sleutelen zogezegd….....
Oei.. da’s wel apart, want zo vaak lekken die BX pompjes eigenlijk niet.
dat dacht ik ook altijd, maar deze blijkt toch weer een uitzondering. Het kan ook nog de aansluiting zijn, maar dat denk ik eigenlijk niet. Lijkt er meer op dat ie tussen het blikje en de pompbracket lekt.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
stoterstangen90 schreef:dat dacht ik ook altijd, maar deze blijkt toch weer een uitzondering. Het kan ook nog de aansluiting zijn, maar dat denk ik eigenlijk niet. Lijkt er meer op dat ie tussen het blikje en de pompbracket lekt.
Als je er geen kan vinden kan je hem altijd nog reviseren, dat zou ik persoonlijk eigenlijk nog eerder doen
Totaal aantal Berichten: 2791
Geregistreerd: 17-10-2004
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
ze verkopen gereviseerde pompen voor 3-400euro moest het je interesseren.
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
mpostma schreef:stoterstangen90 schreef:Het topic was al lekage van of bij het stuurhuis.
Het blijkt dus inderdaad bij het stuurhuis te zijn, namelijk erboven. Het is de pomp die vervelend blijkt.
natuurlijk een speciale 16v pomp.
Zie hiervoor mijn gezocht advertentie…........
Een lekker frustrerend dagje sleutelen zogezegd….....
Oei.. da’s wel apart, want zo vaak lekken die BX pompjes eigenlijk niet.
Inderdaad, Deze lekte namelijk ook niet.
Een 16v is zo verschrikkelijk vol, dat de uiteindelijke lokatie van het lek pas duidelijk werd, op hemoment dat de pomp er naast lag, en ik daar niets vreemds aan kon zien. Wel aan de leiding er naar toe overigens. Die zat in geen enkel ophangpunt vast, en was langs een steun van het spanwiel geschuurd. Lek dus.
Erik Hannewijk had gelukkig de juiste leiding nog op voorraad. De pomp, die ik toch ook maar wilde vervangen , en die Erik ook nog had, bleek weer niet te passen overigens, aangezien ze het gat in het ophangoog aangepast was, voor een dikkere bout.
Maargoed, Het is weer voor elkaar, met de oude pomp, en de straat blijft schoon, en de auto rijdt weer
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.