pick up eend uit 69 zonder apk en kenteken….
Charly
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 21

Gepost: 18 juli 2007 10:21 PM

He he
het citroen virus lijkt aan te slaan bij een vriend van me
Hij heeft een pick up eend gekocht uit 69 zonder kenteken en apk.

Nu zoeken we stallingsruimte in overijssel ( omgeving Goor)en tips hoe je aan een kenteken kunt komen.

Hartstikke merci bekoe alvast

groetjes charly

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 18 juli 2007 10:34 PM
  [ # 1 ]

Ah, deze toevallig? Ik zag hem tenminsten op MP staan afgelopen week.

Zitten er enige papieren bij? Hoe dan ook, er zijn verschillende wegen die naar Rome leiden, de ene iets legaler dan de andere…  Wink

Profiel  

toniclight
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4569

- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Gepost: 18 juli 2007 10:54 PM
  [ # 2 ]

Wees in elk geval zuinig op het stuur!!!

Jeroen

Profiel  

Charly
< 100 berichten
Rank

Gepost: 19 juli 2007 01:02 AM
  [ # 3 ]

kweet niet of t die is ..... volgens mij niet.
Er zijn geen papieren bij dus ik krijg inmiddels het vermoeden dat het dan toch wel lastig gaat worden om t ding met kenteken te krijgen. Dit zal dan via het rdw moeten denk ik…..

Betreffende vriend komt morgen dus dan zal ik s ff gaan speculeren en gokken en mogelijke oplossingen verzinnen voor dit vehikel Wink

Ach de voorpret is ook al leuk maar ik zou het ook jammer vinden als hij zich een hoop ellende op de hals haalt. Trouwens, we hebben de deus ook nog niet in t echie gezien dus ......

Zodra ik meer weet laat ik t hier ook weten.

groetjes charly

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 19 juli 2007 01:08 AM
  [ # 4 ]

Staat er wel een chassisnummer in? Daarmee kun je het ook redden, en anders dan moet je er voor zorgen dat het er wel in staat, zeg maar…  Wink

Profiel  

Charly
< 100 berichten
Rank

Gepost: 19 juli 2007 11:52 AM
  [ # 5 ]

Wees zuinig op t stuur????

idd chasisnr is belangrijk maar is dat voldoende?
Trouwens
een pick-up uit 69 zal natuurlijk betekenen volgens mij dat de eend op zich uit 69 is maar een pick-up op zich bestaat nog niet zoooo lang ( meen dat de heren Gobel dit hebben bedacht?).
Dan zouden er toch ook papieren bij moeten zijn dacht ik zo???

Moet zeggen dat ik een pick-up wel leuk vind. Heb ze wel eens zien staan bij BUrton.

Almet al vind ik t wel super dat me maatje zo anti eend als maar kan (kon)  nu een pick-up heeft gekocht ( althans bijna…...)

groeties chraly

Profiel  

patje74
> 15000 berichten

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 19 juli 2007 11:58 AM
  [ # 6 ]

Als er een chassinummer in staat, dan is het een en ander wel te achterhalen bij de RDW (mits hij ooit eens netjes stond geregistreerd bij de RDW). Ik zou dan in eerste instantie geen fratsen uit gaan halen.
Mocht dit niet lukken, dan kun je altijd nog enige creativiteit loslaten.

Profiel  

Charly
< 100 berichten
Rank

Gepost: 20 juli 2007 03:29 AM
  [ # 7 ]

na jahhhhhhh
bij de posting chassisnr ak vinden we heel veel info en laat t nou ( volgens mij) om dezelfde pickup gaan als waar ik t over heb…..

Hebben we meteen foto’s kunnen bekijken dus erg bedankt moet ik zeggen. Schrok wel van de staat van de auto maar goed en ok , mijn maatje wil er morgen wel naar toe.

Tis wel een ontdekkingsreis, puzzel en avontuur op zich zo op deze manier…....  Very Happy

voor nu welterusten en morgen….....op tijd uit de veren ( planning aan passen nl Wink )

groetjes charly

Profiel  

patje74
> 15000 berichten

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 20 juli 2007 03:32 AM
  [ # 8 ]

Ik moet zeggen, het is een bult werk, maar de basis is heel goed! Het chassis is bikkelhard.
Als ik nog niet genoeg te doen had, dan was ik er zelf wel op gedoken denk ik. Maar ja…

Profiel  

Charly
< 100 berichten
Rank

Gepost: 20 juli 2007 08:56 PM
  [ # 9 ]

Helaas
Me kameraad heeft vanmorgen zich een slag in de rondte gebeld met de inmiddels verzamelde info en t blijkt dat je nagenoeg geen kenteken kunt bemachtigen op de legale manier.

Hij ziet dus van de koop af…........

Jammer maar helaas
de voorpret was al wel leuk ( al lis t niet leuk voor de verkoper dat t nu uiteindelijk niet doorgaat)

Wel weer veel geleerd al met al…..

nu maar hopen dat ik eerdaags mijn eigen deusie terug krijg van de apk zonder al te veel verrassingen…...

groetjes charly

Profiel  

Evan
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2418

Gepost: 20 juli 2007 09:09 PM
  [ # 10 ]
Charly schreef:

( meen dat de heren Gobel dit hebben bedacht?).

vergeet het maar, toen die heren nog in de luiers rondkropen reed er in Leidschendam al een pickup op basis van een AK400 rond Wink

CX GTi Turbo 2 - All Black

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook