geachte “Daan”,
notulen zijn niet openbaar tenzij in het kader van een gerechtelijk onderzoek opgevraagd. dan uitsluitend, en onder strikte geheimhouding, door de betrokken partijen in te zien.
verder doet het ons deugd dat u zo begaan bent met de originaliteit van uw GT. hulde hiervoor.
dan nog wel een hierop aansluitende vraag: het is ons ter ore gekomen dat u te brede velgen onder de GT gemonteerd heeft. deze wagen is met 165 r 14 velgen bedoeld. klopt dit gerucht en bent u van plan hier mee verder te rijden?
namens de commissie, ir. H.H.Bannink
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
hel1 schreef:geachte “Daan”,
notulen zijn niet openbaar tenzij in het kader van een gerechtelijk onderzoek opgevraagd. dan uitsluitend, en onder strikte geheimhouding, door de betrokken partijen in te zien.
verder doet het ons deugd dat u zo begaan bent met de originaliteit van uw GT. hulde hiervoor.
dan nog wel een hierop aansluitende vraag: het is ons ter ore gekomen dat u te brede velgen onder de GT gemonteerd heeft. deze wagen is met 165 r 14 velgen bedoeld. klopt dit gerucht en bent u van plan hier mee verder te rijden?
namens de commissie, ir. H.H.Bannink
Het doet mij deugd dat u huldigd voor het feit dat ik hem het liefst zo orgineel mogelijk houd/maak. Daarnaast probeer ik de GT met zoveel mogelijk orgineel Citroen artikelen te verleuken.
OP het moment aan (buiten het standaard om) extra citroen artikelen:
- windschermen voorportieren
- rode reflectorplaat achter
- kofferklepjes
- mattenset
Tevens heb ik nog orginele Deurschelpjes liggen klaar voor montage (maar liever wacht ik daarna tot mijn deuren vervangen zijn voor betere exemplaren en voorzien van een nieuwe striping)
De achterbanden zijn inderdaad 165/70 r14 zoals ze bedoelt zijn.
Tot mijn grote spijt klopt het gerucht dat mijn voorbanden zijn voorzien van 185 banden. Hiervoor wil ik gaarne vrijstelling vragen. Ik heb deze gemonteerd om sneller te kunnen acceleren zonder “wheelspin” te krijgen. Het snelle acceleren is nodig om verschrikkelijk lelijke VW golfjes eruit te kunnen trekken.
Hopende u hiermede voldoende te informeren verblijf ik
mvg Daan Mekking
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
hopende dat het geneuk in de ruimte hiermee ophoud, en er verder in moers taal geluld kan worden onderteken ik wupke:
ti’s leuk geweest, de garouten..
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
kreazyV8wuppo schreef:hopende dat het geneuk in de ruimte hiermee ophoud, en er verder in moers taal geluld kan worden onderteken ik wupke:
ti’s leuk geweest, de garouten..
muhahaha
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
geachte heer Mekking,
dank u voor de snelle reaktie.
allereerst is het"verleuken” zoals u dat noemt, met originele en hiervoor bedoelde accessoires, uiteraard toegestaan is. met name deurschelpjes en reflectorplaten zijn gewilde items.
hulde alweer.
over de banden moet vergaderd worden. het is het hoogste goed om genoeg techniek te ontwikkelen met betrekking tot het chaufferen van deze youngtimers, dat de genoemde concurrenten geen probleem zijn. in acht genomen zal worden dat u nog jong bent en niet opgegroeid met auto’s zonder alle moderne snufjes.
wellicht is het een optie het sportproject binnenkort af te maken, zodat de GT weer geheel op de manier zoals het bedoeld is over ‘s heeren wegen rijdt.
ik zal me in elk geval sterk maken voor een tijdelijke ontheffing van de maximale breedte van de voorbanden tot de pseudosport gereed is.
let wel, er is nog geen beslissing genomen, dat gebeurt bij de eerstvolgende vergadering.
u hoort zo spoedig mogelijk,
namens de commissie, ir. H.H.Bannink
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
het beeindigen van deze discussie is aan de topicstarter, de al eerder genoemde mr. W.G.Smits
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
ts, dhr W. G. Smits, was vandaag bij chyparse om de nutteloos vervangen hoogteregelaar te retourneren en zodoende 25 euro in contanten te ontvangen.
Op de opmerking van ts dat het probleem niet in de hoogteregelaar had gezeten maar ontstaan was door droge draaipunten kreeg ts als antwoord van de medewerker van genoemd bedrijf dat het toch echt in 99% van de gevallen aan de hoogteregelaar ligt.
Ts is niet van plan om nog naar dit, zich specialist noemend, bedrijf terug te keren en zal voortaan andere adressen aandoen in geval van problemen aan eender welk voertuig.
mvg,
W.G. Smits
woutersmits schreef:Op de opmerking van ts dat het probleem niet in de hoogteregelaar had gezeten maar ontstaan was door droge draaipunten kreeg ts als antwoord van de medewerker van genoemd bedrijf dat het toch echt in 99% van de gevallen aan de hoogteregelaar ligt.
In duidelijk Nederlands: gelul. Maar ze moeten natuurlijk ook aan hun eigen handel denken. Hoogteregelaars vervangen verdient een stuk beter dan draaipuntjes smeren.
En dan nog: hoogteregaars kun je vaak net zo goed uit elkaar halen, schoonmaken en weer monteren.. (en dat schreef ik al eerder).
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
mpostma schreef:woutersmits schreef:Op de opmerking van ts dat het probleem niet in de hoogteregelaar had gezeten maar ontstaan was door droge draaipunten kreeg ts als antwoord van de medewerker van genoemd bedrijf dat het toch echt in 99% van de gevallen aan de hoogteregelaar ligt.
In duidelijk Nederlands: gelul. Maar ze moeten natuurlijk ook aan hun eigen handel denken. Hoogteregelaars vervangen verdient een stuk beter dan draaipuntjes smeren.
En dan nog: hoogteregaars kun je vaak net zo goed uit elkaar halen, schoonmaken en weer monteren.. (en dat schreef ik al eerder).
Zo is dat, en als hp specialistisch bedrijf moet je in een oogopslag kunnen zien dat die punten droog stonden (kon wupke ook tenslotte, en ik nu ook ). De monteur heeft niet eens naar de hoogteregelaar gekeken…..
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Hèhè, godskanonne zeg. Ben je “even” op vakantie geweest en wil je toch even wat draadjes nalezen, zoals deez. Dat zijn me toch heel wat pagina’s!
Maar ook vanaf hier: Wouter, van harte met het tweede leven van de Digit. Heerlijk dat het blokje weer doet wat wat ze hoort te doen. Heel veel plezierige killometers gewenst. @wupke: jij ook bedankt dat ik dit draadje met plezier en veel interesse heb mogen volgen.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
hogervp schreef:Hèhè, godskanonne zeg. Ben je “even” op vakantie geweest en wil je toch even wat draadjes nalezen, zoals deez. Dat zijn me toch heel wat pagina’s!
Ik denk dat je voortaan je laptop maar moet meenemen en elke avond even bijlezen, anders hou je het niet meer bij.
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
mpostma schreef:hogervp schreef:Hèhè, godskanonne zeg. Ben je “even” op vakantie geweest en wil je toch even wat draadjes nalezen, zoals deez. Dat zijn me toch heel wat pagina’s!
Ik denk dat je voortaan je laptop maar moet meenemen en elke avond even bijlezen, anders hou je het niet meer bij.
Hahaha, mijn vrouw ziet me al aankomen met een laptop op vakantie…..
“Ja maar lieverd, dat is makkelijk voor de route te plannen te kunnen, enne om te zien of er nog wat te doen is daar? Oh ja, en backup voor de foto’s!! Please, mag het????”
Neuh, lekker een boek lezen en kaarten met het gezin, da’s prima vol te houden.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
zo, alweer 1200 km gereden met de nieuwe motor! nog steeds fantastisch om in de digit te rijden
een km of 300 geleden begon hij echter wat te horten en stoten als ik een constante snelheid reed of als ik gas losliet. Stationair sloeg ie af, of net niet. Dit kwam me enigzins bekend voor van toen ik een verstopt benzinefilter had. Echter na een poosje was het weer over.
Moet dus wel iets van een vuiltje zijn geweest, hoewel ie het is lichte mate nog steeds een beetje doet.
Straks ook ff het filtertje vervangen.
Dan heb ik nu ook de voorstoelen gehaald bij Heleen gisteravond. Of eigenlijk bij haar ouders in Haarlem. Het leek een serieuze BXinvasie daar.
Alex en Heleen gingen aan de slag met het digitaliseren van de GT. Ik denk zelfs dat ze er nu nog mee bezig zijn….
Jammer genoeg zit ik weer in LUX om films te draaien anders hielp ik nu ook een handje. Wellicht lukt het volgende week nog een avondje.
Ik kan nu dus starten met operatie ‘interieur herstellen’ en meteen de audio mooi maken/kabels wegwerken. Als het goed is is de originele pioneer weer onderweg naar mij (helaas niet gemaakt). Hopelijk komt ie toch nog aan de praat op de een of andere manier…
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
hmm,
volgens mij klopt er iets niet….
1:15,7 gereden…... zonder stevige accelleraties, maar wel gewoon 120/130 gereden (op de snelweg…)
De eerste tank was 1: 13, maar die was grotendeels 100k/u maar wel met wat meer stad.
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
woutersmits schreef:hmm,
volgens mij klopt er iets niet….
1:15,7 gereden…... zonder stevige accelleraties, maar wel gewoon 120/130 gereden (op de snelweg…)
De eerste tank was 1: 13, maar die was grotendeels 100k/u maar wel met wat meer stad.
heel netjes ik haal net 1 op 11
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!