10 van de 13
« Eerste  < Vorige 8 9 10 11 12 Volgende >  Laatste »
   
PrutsyLJ zijn BX GTi 16v MK1 - Twijfel…
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 08 februari 2008 12:50 AM
  [ # 136 ]

Het zal er niet mooier op worden, maar openkrabben en in de owatrol zetten zal het later makkelijker maken. Nu kan het onder de lak lekker door rotten en voor je het weet heb je een gat.

Profiel  
 
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3107
Geregistreerd: 17-12-2005

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 08 februari 2008 01:36 AM
  [ # 137 ]

Ik ben heel benieuwd wat ik te zien ga krijgen als ik de schuifdakhemel eruit trek. Kijk ik van onderen ook tegen roest aan, of is de onderkant van de dakplaat nog hard. In het eerste geval is het natuurlijk missie kansloos…

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  
 
karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5738
Geregistreerd: 25-08-2003

Gepost: 08 februari 2008 01:54 AM
  [ # 138 ]

Daar zou ik maar wel vanuit gaan; die blaasjes komen van onder of van zij, maar meestal hangt er dan ook een enorme roest-bloem onder de dakplaat. Goed openkrabben (zodat het vocht eruit kan) en invetten (zodat er geen condens meer neerslaat om het proces voort te zetten), maar bovenal zorgen dat de lekkage stopt.

Ich bin ein Breaker

Profiel  
 
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5488
Geregistreerd: 01-07-2007

- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Gepost: 08 februari 2008 05:56 PM
  [ # 139 ]

heb je de deuren al vervangen? Ze staan niet op je lijstje! Wink

Omdat je toen net voor zijn winterslaap, een paaltje mee had genomen in de rechtervlank!

Gert Cool  Cool  Cool

Profiel  
 
FransTBX
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 167
Geregistreerd: 30-12-2006

Gepost: 08 februari 2008 10:16 PM
  [ # 140 ]

Ik wil ook een MK I!

Profiel  
 
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3107
Geregistreerd: 17-12-2005

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 08 februari 2008 10:19 PM
  [ # 141 ]

De deuren moeten idd ook nog vervangen worden, en de skirts gefikst of vervangen. Ik ga me eerst maar eens op de deuren richten. Vervolgens de rest van het lijstje afwerken, en dan maar eens kijken wat te doen met die skirts.

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  
 
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3107
Geregistreerd: 17-12-2005

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 24 juli 2008 02:46 AM
  [ # 142 ]

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!! Morgen of overmorgen krijgt dit kanon weer het daglicht te zien en ga ik er nog lekker even een paar weekjes van genieten voor ik op stage ga clap

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27937
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 24 juli 2008 09:39 PM
  [ # 143 ]

Heb je de laatste tijd er nog wat aan gedaan, of is die nog gewoon goed en haal je hem te voorschijn? Wink

Profiel  
 
Autofan
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3355
Geregistreerd: 26-01-2006

- 2CV Auto
Gepost: 24 juli 2008 09:52 PM
  [ # 144 ]

Heb je de keys gevonden?

Profiel  
 
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3107
Geregistreerd: 17-12-2005

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 25 juli 2008 02:14 AM
  [ # 145 ]
Arjan Verkade schreef:

Heb je de laatste tijd er nog wat aan gedaan, of is die nog gewoon goed en haal je hem te voorschijn? Wink

Heeft 10 maanden in de stalling gestaan zonder er iets aan te doen.

Maar goed, de auto staat weer op de oprit, en oh oh oh oh wat rijd dat formidabel. Dat geluid!! Dat vermogen echt fantastisch!

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  
 
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3107
Geregistreerd: 17-12-2005

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 26 juli 2008 02:54 PM
  [ # 146 ]

Goed, de blinde liefde is inmiddels weer bekoeld en er zijn aardig wat punten van irritatie. De lijst:

- stabistokjes
- bussen SB cilinder
- Zonneklep van het schuifdak sluit niet volledig
- accupolen
- koppeling zit veeeeel te hoog
- veerbollen zijn plat

Dat was het wel zo’n beetje geloof ik. Het ding stuitert echt ongelofelijk, en hoewel dit een zeer strak weggedrag tot gevolg heeft irriteert het me. Als ik wil stuiteren koop ik wel iets zonder HP. Vandaag gaan iig de accupolen en waarschijnlijk de stabistokjes er aan geloven. Als ik dan toch bezig ben kan ik ook wel de koppeling stellen, en volgende week maandag oid even de schuifdakhemel vervangen (heb er nog 3 op reserve inclusief mechaniek).

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  
 
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3107
Geregistreerd: 17-12-2005

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 02 augustus 2008 05:00 PM
  [ # 147 ]

Dat mag nu ook hoor. Dan rij je alleen met een minder fraaie rechterzijde, platte bollen, en ernstig rammelende stabistokjes Laughing

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  
 
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3107
Geregistreerd: 17-12-2005

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 15 augustus 2008 03:07 PM
  [ # 148 ]

Vanmiddag ga ik even 2 andere portieren in de BIX hangen. Ik kan de verschrikkelijker littekens van dat klotepaaltje niet langer aanzien.

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  
 
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3107
Geregistreerd: 17-12-2005

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 16 augustus 2008 03:02 AM
  [ # 149 ]

En de nieuwe deuren hangen er in banana . Morgen even een uitgebreider verhaal en wat plaatjes.

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  
 
Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 16 augustus 2008 03:56 AM
  [ # 150 ]

Hierna hoeft alleen de sideskirt nog? Ben benieuwd!

Profiel  
 
 
10 van de 13
« Eerste  < Vorige 8 9 10 11 12 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook