8 van de 19
« Eerste  < Vorige 6 7 8 9 10 Volgende >  Laatste »
   
Status Quo’s Bx GTi
Status Quo
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006

- AX GT injection ph1
Gepost: 11 september 2007 02:52 PM
  [ # 106 ]

oke die stekker had ik gevonden Smile maar nu het grote probleem

die stekker heeft maar 1 draad en de multimeter zegt dat er geen stroom op staat opt contact. en ook niet met moter aan.

volges de citro dealer moet die 2 draden hebben Rolling Eyes

Profiel  
 
JanS
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 309
Geregistreerd: 08-07-2004

Gepost: 11 september 2007 03:15 PM
  [ # 107 ]

Zoek de andere draad!

2CV R.I.P (1977) 
2CV R.I.P. (1980) 
BX 16rs R.I.P. (1985) 
BX 19TZI R.I.P. (1991) 
BX 16 TZI R.I.P. (1992) 
BX Chic R.I.P. (1992)
Xantia 1.8i 16V sold (1996)
Xantia 1.8i 16V R.I.P.(1997)
Xantia 2.0i 16V Break Exclusive sold (1999)
Xsara Picasso 1.8 16v (2000)

Profiel  
 
Status Quo
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006

- AX GT injection ph1
Gepost: 11 september 2007 03:18 PM
  [ # 108 ]

uhm er is maar 1 draad en dr is geen gaatje voor een 2e draad Confused  in de stekker zit ook maar 1 metalen connector en in het andere gaatje zit niks Confused

nu snap ik het dus ook niet meer

Profiel  
 
knäckor
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 11 september 2007 03:51 PM
  [ # 109 ]

Volgens de vraagbaak is het achteruitrijlicht plus-geschakeld, maar als er maar één draad aan zit zou het massa-geschakeld kunnen zijn. Iemand daar een idee over?

Eveneens ben ik tevens ook.

Profiel  
 
JanS
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 309
Geregistreerd: 08-07-2004

Gepost: 11 september 2007 04:13 PM
  [ # 110 ]

Zou goed kunnen dat hij massa geschakeld is. In dat geval: houdt de draad ergens tegen een mooi blank massa punt. De lichten zouden nu moeten branden.

2CV R.I.P (1977) 
2CV R.I.P. (1980) 
BX 16rs R.I.P. (1985) 
BX 19TZI R.I.P. (1991) 
BX 16 TZI R.I.P. (1992) 
BX Chic R.I.P. (1992)
Xantia 1.8i 16V sold (1996)
Xantia 1.8i 16V R.I.P.(1997)
Xantia 2.0i 16V Break Exclusive sold (1999)
Xsara Picasso 1.8 16v (2000)

Profiel  
 
karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5738
Geregistreerd: 25-08-2003

Gepost: 11 september 2007 06:01 PM
  [ # 111 ]
JanS schreef:

Zou goed kunnen dat hij massa geschakeld is. In dat geval: houdt de draad ergens tegen een mooi blank massa punt. De lichten zouden nu moeten branden.

En dikke kans dat daarvoor de massa van de bak genomen is. Die ligt namelijk vrij direct aan de massa v/d accu. Wel maf dat dat soms anders zit; die 2-polige schakelaar is toch wel vrij gebruikelijk.

Ich bin ein Breaker

Profiel  
 
Status Quo
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006

- AX GT injection ph1
Gepost: 12 september 2007 01:54 AM
  [ # 112 ]

toen ik de draad op advies van de citro dealer en nu lees ik dus net ook van jans verbond met de massa door een draad in de stekker te steken en hem met de massa te verbinden werd die draad rood gloeiend.

volges de citroen dealer hoort er een andere kabel op te zitten Rolling Eyes  ipv die die erop gedrukt zat. alleen die kabel met een witte stekker is nergens te vinden.

Profiel  
 
knäckor
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 12 september 2007 01:57 AM
  [ # 113 ]
Status Quo schreef:

toen ik de draad op advies van de citro dealer en nu lees ik dus net ook van jans verbond met de massa door een draad in de stekker te steken en hem met de massa te verbinden werd die draad rood gloeiend.

volges de citroen dealer hoort er een andere kabel op te zitten Rolling Eyes  ipv die die erop gedrukt zat. alleen die kabel met een witte stekker is nergens te vinden.

Maar je zou toch zeggen dat, als er twee stekkers omgewisseld zijn, er nog iets is wat niet (goed) werkt. Waar zou er iets verwisseld zijn? Ik vind: knutselmeeting bij Ab thuis!

Eveneens ben ik tevens ook.

Profiel  
 
Status Quo
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006

- AX GT injection ph1
Gepost: 12 september 2007 01:59 AM
  [ # 114 ]

nu draad roodgloeiend is geweest doen mijn verstralers het niet meer :S nja heb die stekker nu los te hangen… snap ut ff nie meer hoor Razz tis ook zo een warboel daar met al die slangetjes en dergelijke..

mja meeting @mij? Razz koffie is staat klaar en voor de liefhebber een biertje hehe Cool

oja er zijn geen zekeringen gesprongen alleen dr mist een zekering in de zekering kast.. maar als ik er zekering in duw blijft die nie zitten omda er geen metalen klem deeltjes in zitten… hoort dat zo?

Profiel  
 
knäckor
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 12 september 2007 02:08 AM
  [ # 115 ]
Status Quo schreef:

nu draad roodgloeiend is geweest doen mijn verstralers het niet meer :S nja heb die stekker nu los te hangen… snap ut ff nie meer hoor Razz tis ook zo een warboel daar met al die slangetjes en dergelijke..

mja meeting @mij? Razz koffie is staat klaar en voor de liefhebber een biertje hehe Cool

Misschien is er een zekering stuk. Ik weet niet of de verstralers door een standaard zekering worden gezekerd, maar anders kan je kijken wat er nog meer door die zekering wordt gezekerd, en zo zou je erachter kunnen komen waar die mysterieuze draad van is. En waarschijnlijk zit de draad voor de achteruitrijlichten op dát component.

Eveneens ben ik tevens ook.

Profiel  
 
Status Quo
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006

- AX GT injection ph1
Gepost: 12 september 2007 02:15 AM
  [ # 116 ]

maak morgen wel ff fotos Smile

oja die verstralers.. als je knopje in drukt hoor je nog wel die klik van die relais.

heeft iemand mischien een foto van die betreffende stekker? @ versnellingbak?

Profiel  
 
Status Quo
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006

- AX GT injection ph1
Gepost: 12 september 2007 06:40 PM
  [ # 117 ]

zo mijn verstralers werken weer Smile en geschakeld met groot licht (H)

nu nog de achteruit verlichting maken Smile

Profiel  
 
knäckor
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 12 september 2007 06:43 PM
  [ # 118 ]
Status Quo schreef:

zo mijn verstralers werken weer Smile en geschakeld met groot licht (H)

nu nog de achteruit verlichting maken Smile

Maar wat was het probleem dan? Want het leek te maken te hebben met die mysterieuze draad.

Eveneens ben ik tevens ook.

Profiel  
 
Status Quo
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006

- AX GT injection ph1
Gepost: 12 september 2007 06:45 PM
  [ # 119 ]

stekker van de gewone relais van die lampen ff los en vast gedaan en toen werkte het weer Confused

zal strax als ik trug kom van tandarts ff plaatjes schieten van die stekker Smile

Profiel  
 
Status Quo
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006

- AX GT injection ph1
Gepost: 12 september 2007 08:48 PM
  [ # 120 ]

hier de fotos van de stekker en aansluiting

Stekker
Aansluiting

Profiel  
 
 
8 van de 19
« Eerste  < Vorige 6 7 8 9 10 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook