Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
waarschijnlijk wel, mja mischien komt het iemand bekend voor en kan die het zo zeggen, schijnt da de bx alleen stotterd met tegenwind en hij doet het sinds de kat. dr weer onder hangt
Aangezien je met die pijpen hebt lopen klooien denk ik aan de volgende 2 dingen:
- Kat heeft zich leeggegooid in de rest van het uitlaatsysteem
- Lambdasonde loopt te muiten
Die laatste lijkt me wel redelijk aanneembaar.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
kvs heeft zichzelf denk ik ontlucht dat daarom lampjes niet meer branden kan
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
maak de lambda wel ff schoon, en anders kat vervanger trug.
@lj hoe bedoel je met de pijpen klooien? ik moest die kat dr onder hebben ja
en kvs lampje gaat nu weer steeds aan en uit, nja krijg em niet uit radiateur dus schoonmake wil nie
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
het stotteren is over, ik kwam op het heldere idee de openlucht filter eraf te halen en het orignele luchtbak trug te zetten en toen was het over
nja teveel of te koude lucht mischien? zal wel niet maar het is nu over.
Status Quo schreef:het stotteren is over, ik kwam op het heldere idee de openlucht filter eraf te halen en het orignele luchtbak trug te zetten en toen was het over
nja teveel of te koude lucht mischien? zal wel niet maar het is nu over.
Mengt de warme lucht nog wel goed met de koude, als je het open filter monteert? Anders heb je gewoon een bevroren inlaatsysteem.
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
karel schreef:Status Quo schreef:het stotteren is over, ik kwam op het heldere idee de openlucht filter eraf te halen en het orignele luchtbak trug te zetten en toen was het over
nja teveel of te koude lucht mischien? zal wel niet maar het is nu over.
Mengt de warme lucht nog wel goed met de koude, als je het open filter monteert? Anders heb je gewoon een bevroren inlaatsysteem.
dezelfde klacht heb ik ook eigenlijk met mijn tzi, maar wel een orgineel filter er op
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
met het mooie zomerweer had ik nergens last van
nu het weer minder word dus wel, met gewone filterhuis etc erop werkt het weer goed.
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
het dilemma: het opendak + roest daar
wat te doen?
1 oprijden daarna slopen
2 verkopen nu die nog niet lek is
3 laten maken voor minimaal 500 euro kon hoger uitvallen.
4 andere sugestie?
Status Quo schreef:het dilemma: het opendak + roest daar
wat te doen?
1 oprijden daarna slopen
2 verkopen nu die nog niet lek is
3 laten maken voor minimaal 500 euro kon hoger uitvallen.
4 andere sugestie?
De hele zwik zorgvuldig afkitten (carosseriekit, sikaflex of iets van dat kaliber), rallye black eroverheen aan de bovenkant, spuitvet er tegenaan aan de onderkant en gewoon rijden tot ie op is. Met name het stoppen van het proces is belangrijk. Sikaflex is sterk genoeg om gaatjes te vullen als het een beetje vlees heeft om op te houden.
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 9068
Geregistreerd: 05-04-2007
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
In de verkoop?
Edit: MSSL was me al voor
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
____________
Renault Avantime 2.0T 2003 blauw
Renault Espace 2000 TSE 1986 groen
Renault Espace 2000 GTS 1987 grijs
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
zie wel als iemand een goed genoeg bod doet gaat die weg
ik heb nu sinds augustus 10.000 km gereden dus mischien ga ik maar es denken aan een diesel zolang dr geen koper is blijft die mooi hoor
een fabieksdak is heel goed te reviseren heb ik bij m’n tzi ook gedaan. je moet er alleen de tijd voor nemen.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
In deze auto zit geen fabrieksdak.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
stan schreef:een fabieksdak is heel goed te reviseren heb ik bij m’n tzi ook gedaan. je moet er alleen de tijd voor nemen.
Het hangt er maar net vanaf hoe rot de dakplaat is… dat probleem doet zich ook bij fabrieksdaken voor.
Ich bin ein Breaker