Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Kansloos.
Deze superuitdrukking is ontstaan in het BX wereldje? Mssl gebruikte het afgelopen weekend ook al. Later kwam het terug toen ik het filmpje van de stuurknop in de Palmadingus had ge-upload.
Bij deze wil ik degene die hiermee begonnen is van harte bedanken. Heerlijke uitdrukking om gepast en vooral ongepast te gebruiken.
Oh ja, ff on-topic dan. Mooie BX!
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Bekend begrip uit het studentenwereldje, en inderdaad fantastisch te pas en te onpas te gebruiken. Maar pas op dat je zelf niet kansloos wordt, want dat is geen compliment!
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Ach in welke Citroën je ook rijdt. Je wordt bij voorbaat tot kansloos bestempeld door die nog kanslozere petjes in hun Duitsche stuiterbakjes voorzien van Tupperware.
Ik heb zo’n klein vermoeden dat ik als vroeg grijze veertiger in een Xantia tot de ultieme kanslozen wordt gerekend. Muhahahaha, ik lach ze allemaal uit!
Nee, wat echt kansloos is: een brommobiel met Ferrari op de kentekenplaat.
BTW, bedankt voor de uitleg. Volgende keer kom ik zeker naar een BX-meeting.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
ag als je zo een petje dr uit trekt met je bx dan kan je lache
Of ze willen je bijhouden in een straat met drempels… mja ze moeten scheef over die heuvels heen anders komt hun dure bumper op de grond
Beetje in de trant van multilul.
Test
- AX GT injection ph1
zow heb de auto nu iets meer dan een maand en heb meer dan 4000km gereden bij deze dan een leuke kmstand:
Status Quo schreef:zow heb de auto nu iets meer dan een maand en heb meer dan 4000km gereden bij deze dan een leuke kmstand:
Ik lig dubbel - eh, wat mis ik?
Ich bin ein Breaker
- AX GT injection ph1
weinig? hoezo vond et wel leuke km stand toen ik em kocht fan lj stond die op 212 dus
Status Quo schreef:weinig? hoezo vond et wel leuke km stand toen ik em kocht fan lj stond die op 212 dus
Laat ik ‘t er dan maar op houden dat we niet hetzelfde gevoel voor humor hebben
Ich bin ein Breaker
- AX GT injection ph1
leg ut uit dan
uhm 5 liter olie.. en benzine.. geen id.
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Status Quo schreef:leg ut uit dan
uhm 5 liter olie.. en benzine.. geen id.
5 liter olie? Ik dacht 4,5
Eveneens ben ik tevens ook.
nee, 5 liter want een voormalige aircobak
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
- AX GT injection ph1
vandaag ff de binnekant van de autogepoetst en dergelijke nu ist weer lekker schoon.. ook de ramen ff gedaan aan de buiten en binnenkant.. zicht werd nogal slecht..
hm lj je had gelijk over vloermatten die heb ik dr dus uitgemieterd
- AX GT injection ph1
zow ff een vraagje.
volgende maand gaat de bx voor de apk nu weet ik dat mijn achteruit rij lampen het niet doen. En dat is sinds de koppeling wissel zo.
Waar kan ik het zoeken? t licht namelijk niet aan de lampjes.
Ik vermoed zoals ik al zei de stekker die op de versnellingsbak hoor. Maar waar zit dat ding ook alweer ops:
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005