4 van de 40
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »
   
dame blanche, jacqueline en haar zusters
beerpeet
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 27 juli 2007 10:03 PM
  [ # 46 ]

Heeft dat wel zin, als de achterremmen van een CX lastafhankelijk zijn en ze bij een berline (wat the beast toch nog steeds is) meestal nauwelijks meedoen?

Of is ‘t gewoon stoer? Wink  Cool

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 27 juli 2007 10:07 PM
  [ # 47 ]

de achterkant wordt er in ieder geval net iets breder van. breakdraagarmen zijn niet iets wijder. hoeveel was het ook weer? 5 centimeter elk ofzo?
verder wordt de achterkant stijver gemaakt dan origineel. de voorremmen zijn niet meer te verbeteren en met de paarden die de auto gaat krijgen is alle remkracht meegenomen die we kunnen aanbrengen. in dit geval de remmen van een break dus.

Profiel  
 
beerpeet
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 27 juli 2007 10:08 PM
  [ # 48 ]
garagestmarien schreef:

de achterkant wordt er in ieder geval net iets breder van. breakdraagarmen zijn niet iets wijder. hoeveel was het ook weer? 5 centimeter elk ofzo?

Ah, wegligging Cool Ben benieuwd naar ‘t effect.

Wat voor wielen heeft ‘ie er dan onder?

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 27 juli 2007 10:23 PM
  [ # 49 ]

16 inch lm met falken banden.
moet uiteindelijk voor 215 worden en achter 235

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27947
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 27 juli 2007 10:29 PM
  [ # 50 ]
garagestmarien schreef:

16 inch lm met falken banden.
moet uiteindelijk voor 215 worden en achter 235

Achter dikkere banden als voor?
Heeft toch niet veel zin bij een CX?

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 27 juli 2007 10:31 PM
  [ # 51 ]
Arjan Verkade schreef:
garagestmarien schreef:

16 inch lm met falken banden.
moet uiteindelijk voor 215 worden en achter 235

Achter dikkere banden als voor?
Heeft toch niet veel zin bij een CX?

wel met de pk’s die deze auto gaat krijgen.

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27947
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 27 juli 2007 10:34 PM
  [ # 52 ]
garagestmarien schreef:
Arjan Verkade schreef:
garagestmarien schreef:

16 inch lm met falken banden.
moet uiteindelijk voor 215 worden en achter 235

Achter dikkere banden als voor?
Heeft toch niet veel zin bij een CX?

wel met de pk’s die deze auto gaat krijgen.

Liever voor en achter 225 lijkt me.
Sans heeft 225 rondom, dus het moet passen, tenmiste bij de oude velgen. Maar neem aan dat hij dat nu weer heeft Smile

Voorop heb je het gewicht, het vermogen en wordt mee geremt.
Dus daarom zou ik liever 4x hetzelfde hebben denk ik.
Maar goed zoveel verstand heb ik er ook niet van Wink

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 28 juli 2007 10:31 AM
  [ # 53 ]

het is de bedoeling dat er ongeveer negenhonderd paarden aan het werk en stilgezet moeten worden. dan is elk beetje extra rubber op de weg meegenomen. voor is echt niet veel ruimte en achter kan elk beetje extra remcapaciteit handig zijn. verder is het een stukje cosmetica. ikzelf heb er ook niet zo’n kijk op, maar als de baas het zo wil, kan de baas het zo krijgen en zelf maken uiteraard.

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 28 juli 2007 07:19 PM
  [ # 54 ]

vandaag had jacqueline aandacht nodig en heeft daartoe de pen af laten breken waar de veer voor de achterklep op zit.
aangezien mijn lief toch aan the beast aan het lassen was, meteen deze pen weer vastgelast. niet de meest mooie las die ik van hem heb gezien, maar degelijk wel, zouden we kunnen stellen.
de veer zelf heeft de klap niet overleefd, maar wie wat bewaard heeft wat en aan een oude achterklep hingen mooi nog twee goede veren.
binnen tien minuten ook weer opgelost.

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 30 juli 2007 10:50 AM
  [ # 55 ]

omdat jacqueline nog op de betonnen vloer stond en niet in het gras, maar eens wat onderhoud verricht aan de achterkant. wielen eraf om de remblokken- en schijven te controleren, lagers op speling controleren en maar eens alle troep uit de wielbakken gehakt. kilo’s zand hadden zich weer opgestapeld net achter de achterlichten. alles blijft lekker hangen tussen de brandstofslangen en aan de andere kant, links dus, zit bij een break ook nog eens een watertank voor de achterruitensproeier. de hoeveelheid vuil die daar verzameld, daar kan je een zandkasteel van bouwen op het strand van scheveningen en nog een eerste prijs winnen ook. ik denk dat ik die hele tank er maar uit laat, want, eerlijk is eerlijk, ik heb nog nooit een sproeier op een break gezien die werkt. ze zullen er ongetwijfeld zijn, maar ik heb het nooit gezien.

na het zandscheppen ligt eindelijk het metaal bloot. dat wil zeggen, alleen hier en daar een beetje. dit is eigenlijk het enige roest aan jacqueline. dat valt toch reuze mee. goed, ze is geen schoonheid, maar wel degelijk. even goed het roest beborsteld om daarna roestwerende verf erover te strijken. roest kan je eigenlijk alleen goed behandelen door het helemaal weg te halen en nieuwe stukken erin te lassen. maar dat is voor later. hier mag ze nog wel eventjes meer doorrijden.


alles is verder in orde. geen vreemde slijtage aan banden of blokken of schijven. geen speling op lagers, geen gare leidingen, geen vreemde, zoetige, natte plekken. niets mis met jacqueline.

Profiel  
 
cxfanatic
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1412
Geregistreerd: 21-12-2005

- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Gepost: 30 juli 2007 12:24 PM
  [ # 56 ]

Best een sfeervol plaatje, zo op die kriksteunen.

Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.

Profiel  
 
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4959
Geregistreerd: 18-09-2004

Gepost: 30 juli 2007 12:38 PM
  [ # 57 ]

Een vrouw zonder natte plekken is mij te verdacht….

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 30 juli 2007 12:46 PM
  [ # 58 ]

ik moet de voorkant nog bekijken….

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25642
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 30 juli 2007 01:03 PM
  [ # 59 ]

Zet jezelf er ook ff op!  Een vrouw die haar eigen wielkasten schoonmaakt is best bijzonder!

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 30 juli 2007 01:25 PM
  [ # 60 ]

daar heb ik geen foto van, maar wel van het schoonmaken van het motorcompartiment van de UK.

nog bijzonderder

foto gestolen van VoorlopigNiels

Profiel  
 
 
4 van de 40
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook