Pierre schreef:achteruitrijverlichting?
Dat zou goe kunnen,klopt de kleur dan wel ?
La Bombe Qui Tue : Noblesse oblige
Ik heb de kleur groen AC501/AC502 niet gevonden van Motip
Ik heb wel een kleur gevonden die erop lijkt voor geinteresseerden onder jullie ; RAL 6001 en RAL 6002
La Bombe Qui Tue : Noblesse oblige
Vant weekend mijn bollen in vers groen kleurtje gezet ;
La Bombe Qui Tue : Noblesse oblige
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Ziet er goed uit. Heb je wel goeie primer gebruikt?
Citroen!
Ik vind ze zo kaal eigelijk ook wel heel mooi.
Of laten verchromen, dan heb je dicso bollen.
“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”
DriverD schreef:Ziet er goed uit. Heb je wel goeie primer gebruikt?
Thx! kheb een zinkprimer gebruikt, zo’n 3 niet al te dikke lagen op gespoten.
48h laten drogen en dan acryl lak erop.
kaal waren ze ook best mooi!
La Bombe Qui Tue : Noblesse oblige
Totaal aantal Berichten: 1234
Geregistreerd: 19-08-2007
- ID/DS Dsuper5
- DS 5 Sport chic hdi160
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
- SM 2,7 Carb.
Ziet er goed uit! heb je dit gespoten met een spuitbus?
en de primer ook?
Peter.
pavang schreef:Ziet er goed uit! heb je dit gespoten met een spuitbus?
en de primer ook?Peter.
Thx. Ik heb een zinkprimer in spuitbus van Motip gebruikt en RAL 6001 en 6002 acryl lak Motip in spuitbus.
De hechting is héél goed.
Het hoeft niet voor eeuwig roestvrij te zijn dacht ik, gezien de bollen er sowieso terug af moeten als ze bijgeblazen of gereviseerd moeten worden.
La Bombe Qui Tue : Noblesse oblige
Totaal aantal Berichten: 1234
Geregistreerd: 19-08-2007
- ID/DS Dsuper5
- DS 5 Sport chic hdi160
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
- SM 2,7 Carb.
Bedankt voor de info, ik ga zoiets ook doen.
Het frist er zo lekker van op onder de kap
Peter
fileperikelen : afslaan motor
vandaag op de A58 was de auto niet op haar gemak na 10min aanschuiven in een staartfile.
Ze rijdt goed op snelheid, goed, starten, optrekken enz..
Maar vandaag liet ze het wat afweten, ze sloeg telkens af alsk zo met dit weer, zo’n 10minuten in de file stond. Mijn temp meter stond op ‘normaal’, ttz 2/3 vant midden vak naar boven. Ben dan maar teruggekeerd naar huis en op snelheid heb ik er weer niets van gemerkt.
Iemand een idee ? Ik verdenk mijn bobine, iemand bekend met dit fenomeen?
het zou eigenlijk toch geen enkel probleem mogen zijn in dit weer ?
Hoe kun je dit uittesten?
La Bombe Qui Tue : Noblesse oblige
En zo komen we vant één int ander..
Eén bepaalde zekering springt steeds, diegene van de remcontact, blazer,dashboard verlichting,..
dit gebeurt telkens alsk op mijn intrap.
Waar zit remcontact ergens ?
La Bombe Qui Tue : Noblesse oblige
Totaal aantal Berichten: 10241
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Heb je een rempaddestoel of een pedaal?
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
jantje1948 schreef:Heb je een rempaddestoel of een pedaal?
rempaddestoel..
La Bombe Qui Tue : Noblesse oblige
Totaal aantal Berichten: 10241
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Dan moet je het rubber van de paddestoel afhalen, bekleding weg, vilt weg, moer onder rubber eraf draaien en dan de afdekplaat wegnemen. Dan zit de remlichtschakelaar aan de kant die het dichtst naar je toe is.
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
jantje1948 schreef:Dan moet je het rubber van de paddestoel afhalen, bekleding weg, vilt weg, moer onder rubber eraf draaien en dan de afdekplaat wegnemen. Dan zit de remlichtschakelaar aan de kant die het dichtst naar je toe is.
Thanks, ik laat vandaag weten wat ik gevonden heb!
Inmiddels heb ik ook gemerkt dat er iets hapert met mijn bougies,alsk koud start, dan loopt hij op 3poten zoals ze zeggen, na 30seconden is het dan weer over na een paar keer gas geven
Ik heb champions L87Y inzitten denk ik
La Bombe Qui Tue : Noblesse oblige