Ik heb bij mijn ax het dashboard gewisseld. Nu hangt er een GT-dash in aangesloten op de originele motorkabelbomen. Alles werkt; zelfs de motor doet het . Het is eigenlijk ook plug-and-play, de loze stekkers op het 1100-blok zorgen ervoor dat bv. de toerenteller gaat werken.
MAAR, op het dashboard gaat het lampje van het KVS-niveau niet aan wanneer ik ‘m op contact zet. En ook de twee lampjes van de verlichting op het dash weigeren aan te gaan. Verder werkt alles naar behoren, waar moet ik het zoeken?
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Re: Dashlampjes KVS-niveau, verlichting gaan niet aan
B_iks schreef:Ik heb bij mijn ax het dashboard gewisseld. Nu hangt er een GT-dash in aangesloten op de originele motorkabelbomen. Alles werkt; zelfs de motor doet het . Het is eigenlijk ook plug-and-play, de loze stekkers op het 1100-blok zorgen ervoor dat bv. de toerenteller gaat werken.
MAAR, op het dashboard gaat het lampje van het KVS-niveau niet aan wanneer ik ‘m op contact zet. En ook de twee lampjes van de verlichting op het dash weigeren aan te gaan. Verder werkt alles naar behoren, waar moet ik het zoeken?
Ben je zeker dat de lampjes het nog doen?
Zeker niet, maar het zou wel verdomd toevallig zijn. Ik ga zo even kijken.
Nee, helaas. De lampjes zijn ok. Maar wel even de handle van de lichtschakelaar gewisseld en nu gingen de lampjes van de verlichting wel aan .
Zit ik alleen nog met een niet-brandend KVS-lampje bij contact.
(En die van de handrem, maar die is nog niet aangesloten )