Totaal aantal Berichten: 3838
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
En ‘t benzineverbruik zou een beetje vergelijkbaar moeten zijn! Ik zeg houden die digit.
Waarom verkoop je zo’n mooie digit!?
Wil je er niet meer in investeren dan?
Al dat werk om dat interieur weer mooi te krijgen, respect!
Groetjes Martijn
Mijn Fotosessie’s
_____________________________________
Huidig wagenpark:
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRS Aut. ‘91
Ex:
BX 19 TRI ‘89 | BX 14 Rallye ‘87 | BX Break 19 16V ‘92
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRD Aut. ‘86 | BX 16 TRS LPG ‘85
BX 19 16V MK2 ‘91 | BX 19 TZD TD ‘91 | Xantia 2.0 SX Aut. ‘93
BX 19 GTI ‘92 | C2 1.4 VTR ‘07 | Xantia 2.0 Zender ‘94
woutersmits schreef:En ‘t benzineverbruik zou een beetje vergelijkbaar moeten zijn! Ik zeg houden die digit.
Nouja, 1 op 10 op benzine of 1 op 9 op LPG…. Dan weet ik het wel hoor
Waarom verkopen. Ik vind hem te duur voor een student. En daarom vind ik het zonde dat ik de auto niet het onderhoud kan geven wat hij verdient.
Voor dagelijks gebruik is de auto mij echt veel te duur. En ik heb gewoon een dagelijkse auto nodig. Als hij nou belasting vrij was, dat scheelt alweer zo veel… (dan ging er gewoon direct LPG in)
Dit verhaal lijkt wat tegenstrijdig, de TRS is immers ook niet belastingvrij?? Nee dat klopt, maar die rijd met behulp van mijn ouders (die gebruiken hem ook) en die gaat binnenkort ook te koop… (tenzij onze Xantia snel genoeg dood gaat )
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Totaal aantal Berichten: 3838
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
O-ja… gas… ops:
dan TRS verkopen en gas in die digit!
enne, 1:10 voor een digit is echt te veel hoor.
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
En je ouders ook in de Digit, dus.
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
GoofBlikscha schreef:(tenzij onze Xantia snel genoeg dood gaat )
Je geeft die Xant veel te veel/goed onderhoud man!
patje74 schreef:
Je geeft die Xant veel te veel/goed onderhoud man!
De xantia wordt al sinds aankoop (2.5 jaar geleden geloof ik) niet meer onderhouden Stom ding…
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Totaal aantal Berichten: 5164
Geregistreerd: 29-06-2004
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
bugje…
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
woutersmits schreef:
enne, 1:10 voor een digit is echt te veel hoor.
Ik heb gisteren zowaar 1 op 11/12 gereden
Vandaag weer getankt, maar ik heb nogal sportief gereden. Dus zal ik wel weer rond de 1 op 10 zitten..
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Maar er moet toch 98-benzine in? Dus echt goedkoop rijden is het ook niet.
Matthijs2006 schreef:Maar er moet toch 98-benzine in? Dus echt goedkoop rijden is het ook niet.
Ja maar er gaat op het moment echt geen 98 in Misschien binnenkort weer een tankje, om me weer over te halen… Maar de auto rijdt verbazingwekkend soepel op 95 op het moment.
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Heeft iemand trouwens een idee of die papieren inlaatslangen nog ergens te koop zijn? het schiet me zo ineens te binnen dat ik die eigenlijk al een hele poos moet vervangen…
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Tsjah, als je deze week er mee aan het werk gaat dan gaat de prijs ook weer omhoog…
Ik wil hem wel redden/behouden maar dan moet je mij even een prijs(je) Pb- en dan hoor je het deze week…
Emiel
Totaal aantal Berichten: 3838
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
GoofBlikscha schreef:Matthijs2006 schreef:Maar er moet toch 98-benzine in? Dus echt goedkoop rijden is het ook niet.
Ja maar er gaat op het moment echt geen 98 in Misschien binnenkort weer een tankje, om me weer over te halen… Maar de auto rijdt verbazingwekkend soepel op 95 op het moment.
ik ga altijd als een speer op 95
Ik doe het altijd op 98, en hij is ook nog erg merkgevoelig…
De 98 van Texaco doet het het beste!
Emiel